Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen liikunnanope kysy mitä haluat !

Vierailija
29.07.2012 |

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkaopet tykkää kiusata kömpelöitä ja heikkoja?

Itse sain aikanaan liikunnanopettajan vihat niskaani sairastuttuani reumaan >:(

Joka helv*** liikuntatunti se huusi pää punaisena "millainen sinustakin oikeen tulee kun nyt jo oot noin kipeä" ,Ö_Ö

Ihan kuin en olisi itsekin sairauttani ja sen etenemistä murehtinut.

Vierailija
82/85 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymyksiä. Kysyttiin sitä, miten hän suhtautuu opetusmenetelmiin, jotka mahdollisesti luovat kiusaamista tai vahvistavat sitä. Ja hän toisti vain, ettei hyväksy kiusaamista, eikä pohtinut omia menetelmiään. Onneksi on niitäkin opettajia, jotka tuon ymmärtävät, ja tosiaan muissa aineissa nämä paritöissä ym tarkkaan huomioidaan. Liikunta on jostain syystä jäänyt sellaiseksi 'vahvojen' tantereeksi, missä näitä eivät kaikki pohdi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyttöjen liikanmaikka on aina samanlainen sadisti, joka haukkuu, jos et osaa kierrepotkua,olla hyökkääjä jne.

Sain traumat ylä-asteen liikanmaikasta, laittoi minut juoksemaan 1500 nilkkapaketissa...

Vierailija
84/85 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut tosi jäykät jalat ja kömpelö en osaa juosta. Ja olin kiusattu myös ja liikunnantunneilla aina vikana tai vikojen joukossa, mut yleensä vikana. Mun mielestä toi tapa on väärin ja tekee huonoa nuorien itsetunnolle. Ja jos saa cooperin testissä huonon tuloksen, se vaikuttaa numeroon. Toi on väärin! Koska mä en voi sille mitään että mulla on motorisia häiriöitä ja jäykät jalat. Ärsyttävää arvostelua aina liikuntatunnit >:(

Vierailija
85/85 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikuntaa jollain konstilla, tai edes sietämään sitä. Itse opin juuri tämän (provoilijan?) metodeilla inhomaan liikuntaa ja tajusin vasta lähes nelikymppisenä että liikuntahan on mahtavaa! Ja kaduttaa todella kaikki menetetyt vuodet.