Tunkijat kirppiksellä
Mua suunnattomasti ärsyttää kirppiksellä kun on pakko tunkea samaan pöytään penkomaan, okei ei mitään jos on tilaa saa toki tulla en omi! Mutta kun on kapeat ahtaat pöydät, niin eikö voisi hetken odottaa vuoroaan?! Tai kun katson itse alhaalta kenkiä, niin joku tulee siihen päälle penkomaan pöytää ja hönkimään niskaa! Niin ärsyttävää!!
Juuri viikonloppuna taas yksi mamma kurkotteli jo mun kainalon alta toiselta puolelta vatteita henkarista kun oli niin perkeleen kiire taas päästä niihin käsiksi etten vaan minä vie niitä.
Ihan oikeesti! Jos joku nyt näkee kivan vaatteen ensin ni joo se saa sen, voi voi, mutta tommonen tunkeminen ei oo mistään kotosin.
Onko muita törmännyt samaan vai oonko mä nyt vaan outo kun se ärsyttää?
Kommentit (4)
Vielä ärsyttävämpää on kun vie tavaraa myyntiin ja ei ehdi edes pöytään laittamaan,kun jo ollaan penkomassa pussukoita.
Vielä ärsyttävämpää on kun vie tavaraa myyntiin ja ei ehdi edes pöytään laittamaan,kun jo ollaan penkomassa pussukoita.
Mun tarkoitus on ainakin saada tavarat myytyä joten ihan mielellään saa mun tavaroita tulla penkomaan vaikka ne ei vielä paikalla olisikaan :)
Oonko oikeesti yksin tätä mieltä...
ehkä täytyy sit vaan katsoa peiliin.. :D
ap