Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

leikkaan tänään naapurilta näköeste-puskan maan tasalle:D

Vierailija
28.07.2012 |

puska on siis minun tontillani, olen sen kasvattanut. se on n. 3m korkea.

naapureilla on omalla puolellaan mukavan suojaisaa, kun kukaan ei näe sinne tuon puskan vuoksi.... kivasti aurinkotuolit ym, että voi olla kelteisillään. tänään lähtee! minä en ole pihallani, koska en voi olla siellä niiden röökin savutuksen takia, joten en tarvitse puskaanikaan:)

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap niin on sanonut? Sanoi että eipä ole suojaa naapureilla sitten istuskella alastikaan...jos ovat juntteja kuten käytös kuulostaa olevan niin ei taida sekään auttaa ...mutta mitä väliä, puska pitää uudistaa. Toivon, että pieni kiusa naapurille olisi, ap, mukavaa päivää sinulle!!!

Tupakoitsijatkin voisivat ottaa toisia ihmisiä huomioon:).

Vierailija
62/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap oletko jutellut tupakansavuongelmastasi naapurin perheen kanssa ? Joskus onnistuu sopia että käyvät vaikka talonsa toisella puolella polttamassa jolloin se savu ei tule juuri siihen mistä ilmastointisi ottaa puhtaan ilman.

Fiksut tupakoijat olisivat saattaneet etsiä ap;n kanssa yhdessä ratkaisun joka on molemmille ok. Tietty kaikista ei ole neuvottelemaan eikä ymmärtämään toisten näkökantaa mutta aina kannattaa yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapureilla on omalla puolellaan mukavan suojaisaa, kun kukaan ei näe sinne tuon puskan vuoksi.... kivasti aurinkotuolit ym, että voi olla kelteisillään. :)

no nyt kun puska on nurin, niin oliko ne siellä puskan takana munasillaan??

Ja mistä sinä se tiesit, kun puska oli edessä? Taisit olla siellä puskan oksalla stalkkaamassa?

Vierailija
64/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapureilla on omalla puolellaan mukavan suojaisaa, kun kukaan ei näe sinne tuon puskan vuoksi.... kivasti aurinkotuolit ym, että voi olla kelteisillään. :)

no nyt kun puska on nurin, niin oliko ne siellä puskan takana munasillaan??

Ja mistä sinä se tiesit, kun puska oli edessä? Taisit olla siellä puskan oksalla stalkkaamassa?

kovin isot pihat kun tupakin haju tulee sisälle ja monista puskista näkee jonkin verran aina läpi tai sitten keskustelu kuuluu.

Vierailija
65/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten tiedätte, kuinka saatanan vittumaista se on. Mulla seinänaapuri vetää röökiä kahdelta yöllä arkenakin, ja sisällä. Herään siihen katkuun. Kärsin kroonisia silmä- ja kurkkuvaivoja.

Passiivinen tupakointi on tutkimusten mukaan vaarallisempaa mitä on uskottukaan.

Tee ap kaikki mahdolliset hankaloittamiset, mitä sille roskasakille vaan keksit tehdä.

Ja te jotka ette tajua ongelmaa, niin ootte ilmeisesti itse alimman kastin kännisiä röökaaja-tatskattuja-kananpersetukka-putkinotko-muijia?

Fine. Eipä teidän kastianne sillä tervellä ymmärryskyvyllä niin siunattu olekaan.

Vierailija
66/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ei käy ap:ta yhtään sääliksi, olisi mukava kun olisi rentoja naapureita, vaan kun ei ole,vaan kunnollisia, ei pala rööki.

Omalla pihalla saa tehdä aika paljon, mitä laki ja järjestyssäännöt sallivat.

Ap:lla on asuminen helvettiä,sille ei lahda mitään.

Vierailija
67/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lahda vaan mahda.

Jos ap olisit sovussa naapurien kanssa olisi oma elämä helpompaa, mutta kun olet tuon tien valinnut, paluuta ei ole.

Vierailija
68/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten tiedätte, kuinka saatanan vittumaista se on. Mulla seinänaapuri vetää röökiä kahdelta yöllä arkenakin, ja sisällä. Herään siihen katkuun. Kärsin kroonisia silmä- ja kurkkuvaivoja.

Passiivinen tupakointi on tutkimusten mukaan vaarallisempaa mitä on uskottukaan.

Tee ap kaikki mahdolliset hankaloittamiset, mitä sille roskasakille vaan keksit tehdä.

Ja te jotka ette tajua ongelmaa, niin ootte ilmeisesti itse alimman kastin kännisiä röökaaja-tatskattuja-kananpersetukka-putkinotko-muijia?

Fine. Eipä teidän kastianne sillä tervellä ymmärryskyvyllä niin siunattu olekaan.

Vierailija
69/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs häirikkönaapureille ei voi muuta tehdä, niin on oikein häiriköidä takaisin.

Tuu pliis kertomaan miltä ne näyttivät kun siellä orpoina haeskelivat entistä mukavaa oloa ja enää näkösuojaa ei ollutkaan :D

Rakenna joku linnunpelätti tuijottamaan uhkaavasti sitä niiden taukopaikkaa

Vierailija
70/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi häiriköintiä. Ap sulla on ikävä tulevaisuus, riitele toki etköhän saa samalla mitalla takaisin ja enemmänkin, sitä omakotitalon autuutta.

Vierailija
71/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka näyttää keskaria ja laita se sitten siihen pensaan paikalle. Tuollaisen tontun olen joskus nähnyt...

Vierailija
72/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka näyttää keskaria ja laita se sitten siihen pensaan paikalle. Tuollaisen tontun olen

Vierailija
73/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä vain ole koskaan häirinnyt, eikä ole silmätulehduksia, eikä ole tarvinnut puskia kaadella.

Olen joskus nuorena polttanut, mies ja lapset ei koskaan. Ei ole tullut mieleenkään aloittaa naapurisotaa naapurin papparaisen tukakoinnin takia.

Hyvää kesää vain ap.lle :D

Vierailija
74/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkona. tumppeja lentelee joskus jos hänelle vieraita. Mulle se on ok. En ole kärsinyt ja musta tupakka haisee hyvälle. Poltin joskus 20 vuotta sitten baarissa muutaman, kun olin nuori opiskelija. Muuten en ole itse polttanut. eikä meillä kotona.

Vierailija
75/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jotkut vastaajista ajattelee ap:n olevan jotenkin sotajalalla tai riitelemässä naapureiden kanssa. Itse sain sen käsityksen, että kaatoi oman puskansa. En huomannut tekstistä, että olis jotenkin huomautellut tai raivonnut naapureille tupakan poltosta. Kertoi vain meille sen häiritsevän.

Vierailija
76/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tiedä mitä on asua kroonisesti röökiä vetävien naapurina, jos ei ole asiaa itse kokenut.

Se on JATKUVAA! Meillä naapurit aloittaa siinä aamu seiskan maissa ja viimisin röökäjä tupruttelee vielä keskiyöllä.

Ei kysettäkään, että tuolla pihalla voisi olla! Tai pitää ikkunoita auki! Tai kuivattaa pyykkiä pihalla!

Kyllä se AP;n naapureita varmasti vituttaa, jos hyvä suoja ja näköeste on vedetty maantasalle! Saattaa huomattavasti vähentää nappureiden polttelua, jos ei halua olla 24/h näyteikkunassa!

Olin tänään vajaan tunnin pihalla ja huvikseni laskin montako kertaa sytköri kävi. 18 KERTAA!!

Ollaan luonnollisesti suunniteltu myyvämme asunnon ja muutavamme omakotitaloon, jossa on pihaa sen verta ettei tarvitse lukkiutua sisälle joidenkin idioottien takia, jotka hankkiin itselleen keuhkoauhtaumaa, syöpää ja ties mitä iljettävää.

Tässä ketjussa älähtivät just ne tupakoitsijat! Hävetkää hiukan!

Vierailija
77/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä välity mikään muu kuin sotajalalla olo.

Vierailija
78/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtää, mitä ap riehuu.

Mitä se naapureille kuuluu jos omat puskat kaadat? Pilkka sattui vain omaan nilkkaan.

Ap on naurettava kiihkossaan.

Kukaan ei tiedä mitä on asua kroonisesti röökiä vetävien naapurina, jos ei ole asiaa itse kokenut.

Se on JATKUVAA! Meillä naapurit aloittaa siinä aamu seiskan maissa ja viimisin röökäjä tupruttelee vielä keskiyöllä.

Ei kysettäkään, että tuolla pihalla voisi olla! Tai pitää ikkunoita auki! Tai kuivattaa pyykkiä pihalla!

Kyllä se AP;n naapureita varmasti vituttaa, jos hyvä suoja ja näköeste on vedetty maantasalle! Saattaa huomattavasti vähentää nappureiden polttelua, jos ei halua olla 24/h näyteikkunassa!

Olin tänään vajaan tunnin pihalla ja huvikseni laskin montako kertaa sytköri kävi. 18 KERTAA!!

Ollaan luonnollisesti suunniteltu myyvämme asunnon ja muutavamme omakotitaloon, jossa on pihaa sen verta ettei tarvitse lukkiutua sisälle joidenkin idioottien takia, jotka hankkiin itselleen keuhkoauhtaumaa, syöpää ja ties mitä iljettävää.

Tässä ketjussa älähtivät just ne tupakoitsijat! Hävetkää hiukan!

Vierailija
79/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes kuvittelisi, että naapuri ei saisi tehdä omille pensailleen mitä haluaa!

Vierailija
80/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei ole sotajalalla eikä mikään kalahda omaan nilkkaan. ei puska tai puskattomuus tupakansavua pois vie eikä ap ole naapureiden kanssa riidoissa mutta naapurit menettää sen suoja mikä niillä on ap:n pensaan ansiosta ollut. ne on ainoita mitkä menettää. jos ottavat pensaan trimmaamisen riitana niin sitten ovat itse riidanhaluisia.

tupakoitsijat voisivat ottaa muita enemmän huomioon. kyllä se polttaminen on mahdollista niinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi