leikkaan tänään naapurilta näköeste-puskan maan tasalle:D
puska on siis minun tontillani, olen sen kasvattanut. se on n. 3m korkea.
naapureilla on omalla puolellaan mukavan suojaisaa, kun kukaan ei näe sinne tuon puskan vuoksi.... kivasti aurinkotuolit ym, että voi olla kelteisillään. tänään lähtee! minä en ole pihallani, koska en voi olla siellä niiden röökin savutuksen takia, joten en tarvitse puskaanikaan:)
Kommentit (91)
Ap on se jota ottaa eniten päähän. Katsos rennot ihmiset kuten naapurisi heitä ei tekemisesi kiinnosta, ethän ole juuri pihallakaan.
Muissa maissa ihmiset ovat tottuneet asumaan lähekkäin, mutta suomalaiset vainoharhaisina tappelevat naapureiden kanssa ja lietsovat riitaa.
Hymiöine päivinesi et vaikuta kovin fiksulta. Mitä mahtaa perheesi tästä tempauksesta ajatella?
Vai oletko saanut miehesikin kaadettua naapurin puskaan kun ei ole kestänyt sinun vihamielisyyttäsi ja riidanhaastamistasi.Pitäähän niitä puskia aina välillä uudistaa. Voi, voi, jos naapurilta menee näkösuoja. Sitten voi sellaisen hommata ihan itse. Kaikkia naapuruston siipeilijöitä ei jaksa auttaa.
Näyttää tulevan aurinkoinen päivä. Olisi harmi, jos ei olisi suojaista pihaa.
Joko on puska nurin?
kylläpä on avaraa:) suora näköyhteys naapurin pihaan.
ap
vaikka asutaan lähekkäin niin siellä ei todellakaan häiritä naapuria jatkuvalla tupakansavulla.
Ethän kykene normaaliin naapurisuhteiseen.
niin ja kurtturuusua myös. Sitten saisit ap olla mielipuuhassasi monta kertaa viikossa ja riehua vesurin kanssa pihallasi. Ovat sen verran nopeita kasvamaan ja leviämään nuo, eikä sitten enää mikään muu kasvakaan...
Menkäähän kessulle. Ja kuokaa syöpään, jotta lapsenne jää ilman äitiä. Pääasia, että saatte polttaa, muista viis. Myöskään lapsianne ette ajattele.
laittakaa äkkiä lapsillennekin syöpäkääryleet huuliin, jotta ovat rentoja ja cooleja.
Ap kesää jatkuu vielä pitkään, että jollain voi olla vaikeaa.
niinku vittuillakseen röökaaville naapureille? Mitä ap siitä saa, ja miten naapurit osaavat tajuta sen vittuiluksi tai kostoksi tupakoinnista?? ei kyllä aina ymmärrä ihmisten logiikkaa.. nyt vielä joutuu katselemaan niitä naapureita joo hyvää päivää
en joudu katselemaan niitä. kuten sanoin, olen vain ja ainostaan terassillani, joka on suojattu. ap
Ja mitä parannusta sinä sait tästä ongelmaasi?
(jota ei ollut kun oleskelet vain suojatulla terassillasi)?
Meitä rentoja ei ap:t häiritse, tuskin noteeraavat häntä mokomaa tiukkapipoa.
niinku vittuillakseen röökaaville naapureille? Mitä ap siitä saa, ja miten naapurit osaavat tajuta sen vittuiluksi tai kostoksi tupakoinnista?? ei kyllä aina ymmärrä ihmisten logiikkaa.. nyt vielä joutuu katselemaan niitä naapureita joo hyvää päivää
en joudu katselemaan niitä. kuten sanoin, olen vain ja ainostaan terassillani, joka on suojattu. ap
Ja mitä parannusta sinä sait tästä ongelmaasi?
(jota ei ollut kun oleskelet vain suojatulla terassillasi)?
Otsikon luin ja käsitin väärin :D
Että mikään ei muutu, sama meno jatkuu.
kaatoi pöljä oman aitansa:D
Naapurit tuskin välittää, koska eihän se heidän aita ollut.
Onneksi ei ole yhtä hullua naapuria kuin ap. Siellä se ap nyt kykkii suojatulla terassillaan ja kyttää kiikareiden kanssa ja kiristelee hermojaan.
Hauska ketju sinänsä.
taalla suhtaudutaan puskien trimmaukseen. Siis todellakin jos puska on kasvanut sellaiseksi etta se peittaa naapurinkin tavaran on aihetta trimmaukseen. Moni avioliittokin on kaatunut rehottaaviin risukoihin joissa sitten monkii jos jotain haisevaa kummajaista. Leikkaa puskasi ja jos haluat tehda sen huolella, nypi juurineen.
tuskin ap:n puskasta mitään muotopuutarhaa olisi saanut. Luultavasti naapurit kiittää ja kumartaa, jos ovat edes noteeranneet.
Puolustajia täällä. Tupakansavu on suuri häiriötekijä. Se on terrorisointia jo jos noin usein käyvät ja 4 ihmistä. toivon että puskankaato häiritsee heitä jotenkin. Ja kyllä, poltan itsekin mutta en terrorisoi moisella tavalla. Naapureita ei onneksi ole. Mutta esim. Bussipysäkillä en kuulu niihin jotka katoksen alla polttaa tai lähelläkään jo siellä muita.
Puolustajia täällä. Tupakansavu on suuri häiriötekijä. Se on terrorisointia jo jos noin usein käyvät ja 4 ihmistä. toivon että puskankaato häiritsee heitä jotenkin. Ja kyllä, poltan itsekin mutta en terrorisoi moisella tavalla. Naapureita ei onneksi ole. Mutta esim. Bussipysäkillä en kuulu niihin jotka katoksen alla polttaa tai lähelläkään jo siellä muita.
Miten ap kuvittelee, että sillä loppuu röökaus? Maalaan taloni vittuillakseni punaiseksi ja kyllä ne naapurit sit lopettaa tupakoinnin?