Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies teki oharit! Annanko sitten vain olla?

Vierailija
24.08.2012 |

Ollaan tunnettu noin kuukauden ajan, ja tavattu 4 kertaa, juteltu puhelimessa monta kertaa, mutten ennen kaikkea tekstailtu paivittain, JOKA paiva, parhaimmillaan/pahimmillaan varmasti lahemmas 100 viestia paivassa.

Maanantaina tekstailtiin klo 2.30 asti aamuyolla ja sitten tekstasin tiistaina joskus klo 11 aikaan, ersta tietoa mita mies pyysi minut selvittamaan, ja sen jalkeen ei ole kuulunut mitaan. Tai sahkopostilla kysyin ti.iltana, mika vialla,ja mies vastasi ettei voi kovin hyvin??!!

Sitten tanaan tekstasin ja kysyin missa mennaan ja voisiko sanoa jos ei halua enaa etta otan yhteytta. Muttei pihahustakaan ole kuulunut.

Arsyttaa, ja olen hieman pettynyt. Oli ihana, mutta HANEN PUOLELTAAN edettiin, ainakin puheissa, aika nopeaan tahtiin...

Mita pitaisi ajatella?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi oikeasti olla kipeä tai sattunut jotain kamalaa niin ettei jaksa nyt ajatella treffailua. Odottele rauhassa ottaako yhteyttä vielä vai ei.

Vierailija
2/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes vastaukseksi...? Outoa minusta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota ja katsomiten käy.Ei kannata takertua.

Vierailija
4/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

odota nyt vähän mitä tapahtuu.

Toivottavasti ei mitään pettymystä ole luvassa.

Vierailija
5/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos 100 tekstariakin pitää päivässä lähettää... Ei vaikuta terveeltä.

Mä antaisin olla, tollaset on yleensä jotain lähesriippuvaisia tai narsisteja

Vierailija
6/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla että mies on tullut toisiin ajatuksiin... Ehkä jopa säikähtänyt omaa nopeaa etenemistään...

Mahdollista ön myös että jotain ikävää tapahtunut... Joku miehen läheinen kuollut tai miehellä itsellään todettu joku vakava sairaus. Sellaisista ei ole ihan helppo puhua...

Itse en ottaisi enää mieheen yhteyttä, mutta kuuntelisin kyllä miehen selitykset jos vielä yhteyttä joskus ottaa...

Vierailija
7/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yrittaa saada ajatukset pois tuosta miehesta vaikkei helppoa olekaan... Voi miehet!!

ap

Vierailija
8/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos 100 tekstariakin pitää päivässä lähettää... Ei vaikuta terveeltä. Mä antaisin olla, tollaset on yleensä jotain lähesriippuvaisia tai narsisteja

ap

Vierailija
9/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksi ihmeessa muutaman tunnin hiljaisuuden jalkeen alat heti pommittamaan tekstareilla "etko halua enaa tavata, onko taa nyt loppu". no huh huh.

Vierailija
10/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksi ihmeessa muutaman tunnin hiljaisuuden jalkeen alat heti pommittamaan tekstareilla "etko halua enaa tavata, onko taa nyt loppu". no huh huh.

ap

Vierailija
11/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mitään ei kuulu, tiedät ainakin, missä mennään.

Vierailija
12/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kerro lisaa? Narsistisia piirteita mielestani muitakin

jos 100 tekstariakin pitää päivässä lähettää... Ei vaikuta terveeltä. Mä antaisin olla, tollaset on yleensä jotain lähesriippuvaisia tai narsisteja

ap

Vierailija
13/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitset parempaa.

Vierailija
14/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

profiilikuviaan yms, ottanut uusia, joissa nayttaa erittain hyvinvoivalta! Mika siina voi ottaa niin koville ettei reippaasti voi vastata ja sanoa ettei enaa ole kiinnostunut?! En ymmarra?

ap

Vierailija
15/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

profiilikuviaan yms, ottanut uusia, joissa nayttaa erittain hyvinvoivalta! Mika siina voi ottaa niin koville ettei reippaasti voi vastata ja sanoa ettei enaa ole kiinnostunut?! En ymmarra? ap

en mä naisenakaan pystyis sanomaan ettei kiinnosta. vaatii luonnetta ja lujuutta. Ole onnellinen ettei tuollainen heikko mies ole kiinnostunut sinusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi