Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

leikkaan tänään naapurilta näköeste-puskan maan tasalle:D

Vierailija
28.07.2012 |

puska on siis minun tontillani, olen sen kasvattanut. se on n. 3m korkea.

naapureilla on omalla puolellaan mukavan suojaisaa, kun kukaan ei näe sinne tuon puskan vuoksi.... kivasti aurinkotuolit ym, että voi olla kelteisillään. tänään lähtee! minä en ole pihallani, koska en voi olla siellä niiden röökin savutuksen takia, joten en tarvitse puskaanikaan:)

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuijottavat suoraan rööki suussa sinua kun puska ei ole enää edessä.

Me teimme nimittäin tuon virheen kun muutimme taloomme. Vedin puskan matalaksi kun se oli mielestäni niin ruma. Annoin sen äkkiä kasvaa takaisin kun naapurin wt-pariskunta istui kesän portaillaan tupakalla ja tuijotti meitä aamusta iltaan. Illalla tekivät aina kierroksen ja tiedottivat muille naapureille, mitä meillä tapahtui.

Itsellesi teet vain vahinkoa. Parin viikon päästä sua ei enää naurata.

Vierailija
2/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun harvoin olen pihalla.sinne ei näe kukaan:)

eli ei haittaa minua lainkaan, että sen puskan kaadan. näkevätpähän sitten muut ihmiset ne pössyttelijät siellä kelteisillään aurinkoa ottamassa:) ja muutenkin kaikilla on suora näköyhteys niiden tontille.

ai kun naurattaa:D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyhmyytesikö?

Vierailija
4/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omapa on puskasi :-)

Vierailija
5/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyhmyytesikö?

ap

Vierailija
6/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haittaa minua. ...ja sitä paitsi, ei ne saa rakentaa niin korkeaa aitaa. harmi.

ap

Vierailija
7/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käy pidemmän päälle raskaaksi sinulle tuo asuiminen. Tupakansavu on vielä pientä, naapureiden kanssa kannattaa olla väleissä, mutta jos sotaa haluat, niin taatusti saat sotia. Olet nipo.

Vierailija
8/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama ongelma. Lisäksi on ihanaa katsoa, kun raskaana oleva naapunrinakka vetää autuaana nikotiinia keuhkoon. Saako tällaisesta pahoinpitelystä tehdä rikosilmoituksen?

Vierailija
9/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö nimenomaan halua että naapurisi ovat kaikille mahdollisimman hyvin näkyvillä?

ei haittaa minua. ...ja sitä paitsi, ei ne saa rakentaa niin korkeaa aitaa. harmi. ap

Vierailija
10/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka pitäisi hävittää maailmasta.

Mutta tuskin se onnistuu, kun miljardöörit sillä vain rikastuu.

Vierailija
11/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käy pidemmän päälle raskaaksi sinulle tuo asuiminen. Tupakansavu on vielä pientä, naapureiden kanssa kannattaa olla väleissä, mutta jos sotaa haluat, niin taatusti saat sotia. Olet nipo.

a)en voi pitää ovia/ikkunoita auki.

b)joudun päivittäin, heidän pössyttelynsä mukaan käyttämään koneellista tuuletusta täysillä

c)olen joutunut ostamaan elixairit joka huoneeseen, ja ne joutuu pitämään päällä jatkuvasti, täysteho aina sen mukaan, milloin vedetään röökiä

d)jos pidän ikkunaa/ovea auki, joudun pitämään läpivedon, myös talvella, jotta saan sen saatanan katkun täältä pois, jokstunkee sisään kun ne korsteenit polttaa

e)joudun lähtemään terassilta aina sisään, kun ne tulevat ulos...

.....AI EI RÖÖKINSAVUSTA OLE HAITTAA VAI??

ap

Vierailija
12/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidanhaluista sakkia. Mitäs tuo tupakka, kunnon grillibileet ja musiikki huutamaan ja 50 vierasta, ja reilusti boolia, se on jotain.

Vierailija
13/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän niitä puskia aina välillä uudistaa. Voi, voi, jos naapurilta menee näkösuoja. Sitten voi sellaisen hommata ihan itse. Kaikkia naapuruston siipeilijöitä ei jaksa auttaa.

Näyttää tulevan aurinkoinen päivä. Olisi harmi, jos ei olisi suojaista pihaa.

Joko on puska nurin?

Vierailija
14/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankaksi käy sulle, kuinka ajattelit jaksaa. Tupakointi on täysin sallittu omalla pihalla, samoin grillaus, sekö ei haittaa ja biletys, ei haittaa??

Vierailija
15/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aidan nurin. Eihän se meidän aita ole. Kiva siellä pihalla on olla ilman sinun aitaasikin. Eihän se meille kuulu. Oman asuntosi jälleenmyyntiarvohan siinä vain tipahtaa kun pistät aidan nurin.

Tee ihan mitä haluat. Omalla tontillasi saat kaataa mitä huvittaa. Tuskin sen enempää siellä pihalla voit olla, vaikka kaataisit joka ainoan rikkaruohonkin, mikä pihaltasi löytyy.

Vierailija
16/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaahan aloittaja, eikö sua haittaa grillinkäryt, ne leijailee kauas, entä juhlat naapurissa, jossa lähes kaikki polttavat, ja viikonlopun biletys, kuinka niistä hermostut??

Vierailija
17/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tulee tupakansavu teille? Ja että pelkkä puska riittää peittämään? Rivitalossa?

Tuli vaan mieleen, kun itse asumme oktssa ja mua hieman häiritsee naapurien pihan törkyisyys. Lisäksi heillä käy koko ajan vieraita eli liikenne mahdoton. Silti en alkaisi piruilemaan, toisaalta siksi, että pystyn keskustelemaan asioista asiallisesti (ehkä naapurisi eivät tiedä savun häiritsevän sua, hehän vain elävät normaalisti) ja toisaalta mulle riittää, kun pidän oman pihani mulle tarpeeksi siistinä.

Toivottavasti pääset yli tuosta nillittämisestäsi.

Vierailija
18/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa pitäis kyllä laittaa laki, ettei naapureissa sais omakotitaloalueella käydä vieraita kun se saattaa häiritä jotain kermapersettä.

jos tulee tupakansavu teille? Ja että pelkkä puska riittää peittämään? Rivitalossa?

Tuli vaan mieleen, kun itse asumme oktssa ja mua hieman häiritsee naapurien pihan törkyisyys. Lisäksi heillä käy koko ajan vieraita eli liikenne mahdoton. Silti en alkaisi piruilemaan, toisaalta siksi, että pystyn keskustelemaan asioista asiallisesti (ehkä naapurisi eivät tiedä savun häiritsevän sua, hehän vain elävät normaalisti) ja toisaalta mulle riittää, kun pidän oman pihani mulle tarpeeksi siistinä.

Toivottavasti pääset yli tuosta nillittämisestäsi.

Vierailija
19/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kesää ap:lle, rentoudu!

Vierailija
20/91 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaatko kysymyksiini koskien grillinkäryä, biletystä, tupakointia:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi