leikkaan tänään naapurilta näköeste-puskan maan tasalle:D
puska on siis minun tontillani, olen sen kasvattanut. se on n. 3m korkea.
naapureilla on omalla puolellaan mukavan suojaisaa, kun kukaan ei näe sinne tuon puskan vuoksi.... kivasti aurinkotuolit ym, että voi olla kelteisillään. tänään lähtee! minä en ole pihallani, koska en voi olla siellä niiden röökin savutuksen takia, joten en tarvitse puskaanikaan:)
Kommentit (91)
Tiedätkö mitä ap, et kauan jaksa asua tuolla.
niin joutuvat sitä katsomaan joka kerta. ;-D
että ovat jo tilanneet sellasen aidan, jossa on malluaskin kuvia maalattuna. Lisäksi suunnittelevat patiota juuikin siihen eteen. Teistä kun ei ole haittaa, kun ette pihallanne viihdy. Eivät niistä sun rehottavista puskista koskaan pitäneetkään.
Mahdollisesti jokin stereoviritys kanssa tulossa, jossa huudattavat Ukko-Metsoa aamusta iltaan.
Ja illalla on taas juhlat, grilli kuumana koko illan ja juomaa riittää isommmallekin porukalle, koko jengi polttaa, niin ketään ei haittaa. Juhlakansaa tahdittaa nonstoppina raikuva hevymetallimusiikki.
Pitäähän niitä puskia aina välillä uudistaa. Voi, voi, jos naapurilta menee näkösuoja. Sitten voi sellaisen hommata ihan itse. Kaikkia naapuruston siipeilijöitä ei jaksa auttaa.
Näyttää tulevan aurinkoinen päivä. Olisi harmi, jos ei olisi suojaista pihaa.
Joko on puska nurin?
kylläpä on avaraa:) suora näköyhteys naapurin pihaan.
ap
päivitä vielä tänne niiden reaktiot. ;-D
päivitä vielä tänne niiden reaktiot. ;-D
olisi ollut mauahtavaaaaaaa nähdä niiden ilmeet, kun ne tuli ekalle kessulle heti sitten:DD en ehtinyt. huahahhaaaaaaaah!
on maisemat yön aikana avartuneet ihmeellisesti:DD
ap
Ap , naapurisi vaikuttavat rennoilta, toisin kuin sinä.
Vastaatko,Niinpä niin
Vastaahan aloittaja, eikö sua haittaa grillinkäryt, ne leijailee kauas, entä juhlat naapurissa, jossa lähes kaikki polttavat, ja viikonlopun biletys, kuinka niistä hermostut??
Vastaatko,Niinpä niin
Vastaahan aloittaja, eikö sua haittaa grillinkäryt, ne leijailee kauas, entä juhlat naapurissa, jossa lähes kaikki polttavat, ja viikonlopun biletys, kuinka niistä hermostut??
nehän ei ole jatkuvaa. kestän kyllä. mutta jatkuva hajuterrorismi, se vituttaa.
meillä asuu naapurissa äiti,isä ja kaksi lasta---KAIKKI POLTTAVAT!! vedetään vuorotellen ja peräkkäin, siis kertakaikkiaan jatkuva saaste. kestäisin kyllä, jos kävisivät ns. muutaman kerran päivässä, mutta kun se on JATKUVAA,KOKO AJAN OVI KÄY!
ap
ap
Jotenkin sinusta saa ihan oikeasti aika lapsellisen kuvan.
Ei kai ketään oikeasti haittaa jos naapuri leikkaa pensaansa. Tuskin sinunkaan naapureitasi. Nyt vain naapurit näkevät sinun pihallesi ja kotiisi paljon paremmin.
Pitäähän niitä puskia aina välillä uudistaa. Voi, voi, jos naapurilta menee näkösuoja. Sitten voi sellaisen hommata ihan itse. Kaikkia naapuruston siipeilijöitä ei jaksa auttaa.
Joko on puska nurin?
ap
Muissa maissa ihmiset ovat tottuneet asumaan lähekkäin, mutta suomalaiset vainoharhaisina tappelevat naapureiden kanssa ja lietsovat riitaa.
Hymiöine päivinesi et vaikuta kovin fiksulta. Mitä mahtaa perheesi tästä tempauksesta ajatella?
Vai oletko saanut miehesikin kaadettua naapurin puskaan kun ei ole kestänyt sinun vihamielisyyttäsi ja riidanhaastamistasi.
Joko on puska nurin?
ap
Muissa maissa ihmiset ovat tottuneet asumaan lähekkäin, mutta suomalaiset vainoharhaisina tappelevat naapureiden kanssa ja lietsovat riitaa.
Hymiöine päivinesi et vaikuta kovin fiksulta. Mitä mahtaa perheesi tästä tempauksesta ajatella?
Vai oletko saanut miehesikin kaadettua naapurin puskaan kun ei ole kestänyt sinun vihamielisyyttäsi ja riidanhaastamistasi.Pitäähän niitä puskia aina välillä uudistaa. Voi, voi, jos naapurilta menee näkösuoja. Sitten voi sellaisen hommata ihan itse. Kaikkia naapuruston siipeilijöitä ei jaksa auttaa.
Joko on puska nurin?
ap
ap
Vaikuttavat rennoilta, en valittaisi. Sulla on "pipo tiukalla".
Siis sen tupakanhajun leijumisen omalle pihallesi?
Viestisi kuvastaa sinua, olet riidanhaastaja ja suhtaudut vihamielisesti ihmisiin, jotka polttavat! Kuinka luulet jaksavasi asua siellä?
niinku vittuillakseen röökaaville naapureille?
Mitä ap siitä saa, ja miten naapurit osaavat tajuta sen vittuiluksi tai kostoksi tupakoinnista??
ei kyllä aina ymmärrä ihmisten logiikkaa..
nyt vielä joutuu katselemaan niitä naapureita
joo hyvää päivää
Siis sen tupakanhajun leijumisen omalle pihallesi?
ap
niinku vittuillakseen röökaaville naapureille?
Mitä ap siitä saa, ja miten naapurit osaavat tajuta sen vittuiluksi tai kostoksi tupakoinnista??
ei kyllä aina ymmärrä ihmisten logiikkaa..
nyt vielä joutuu katselemaan niitä naapureitajoo hyvää päivää
kuten sanoin, olen vain ja ainostaan terassillani, joka on suojattu.
ap
Aita nurin vain. Osta koira ja opeta se paskomaan niiden puolelle.
Röökin savu vain haittaa sellaisia jotka ei polta.
Itse olen aikoinani polttanut ja tiedän, että ihminen joka polttaa ei oikeesti edes huomaa kuinka raskas sellaisen ihmisen on elää jatkuvassa tupakan savussa, joka ei itse polta.
Tupakka myös haisee ja tupakoivien henki haisee vastenmieliseltä. Siis pahemmalta kuin paska.