Paras pituus naiselle
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
150-165 cm on parhaita.
No ehkä jonkun lyhyen miehen mielestä.
Itse pidän näyttävistä naisista, sopiva pituus 170- 176 cm.
M 188cm
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 15:57"]
150-165 cm on parhaita.
Niin on. Sellaisia suloisia pikku mussukoita namnam
Usein vielä leveys sama kuin pituus.
155-165 on optimaalinen naisen pituus minulle.
Jos otat lyhyen akan niin poikas ei pääse NHL:ään.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin pitkistä naisista tulee aina sellainen kylmä ja kova vaikutelma. Lyhyet ovat pääsääntöisesti paljon iloisemman ja lämpimämmän näköisiä.
Joko olet kateellinen nainen tai erittäin epävarma lyhyt mies. Ei se ihmisen luonne todellakaan pituudesta kiinni ole!
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että tuollaisten alle 2 cm pitkien elämä on aika haastavaa, mutta hyvä, jos olet tyytyväinen.
Olen tyytyväinen näin pienempänä 1,63cm, mieheni on 1,80cm.
😂
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin pitkistä naisista tulee aina sellainen kylmä ja kova vaikutelma. Lyhyet ovat pääsääntöisesti paljon iloisemman ja lämpimämmän näköisiä.
Useimmiten pitkä ihminen, joka lisäksi kantaa kroppansa hyvin, on näyttävän näköinen ilmestys ja saattaa aiheuttaa epävarmuutta joissakin tavallisen näköisissä ihmisissä.
No itse olen vähän reilu 160 cm, mutta todella hoikka jonka ansiosta näytän pidemmältä. Haluaisin olla vähän pidempi, mutta toisaalta taas voin huoletta käyttää korkeakorkoisiakin kenkiä enkä silti näytä jättiläiseltä. Oma poikaystäväni on 175 cm, joten siinäkin suhteessa olen juuri sopivan pituinen. :)
Suomessahan naiset on keskimäärin sen 165 cm kuten joku jo sanoi, miehetkään eivät keskimäärin mitään erityisen pitkiä. Kun kuljen kaupungilla n. 10 cm korot jalassa, harvoin joudun kunnolla katsomaan ylöspäin miehiä. Naispuoliset kaverit on osa saman pituisia, osa vähän pidempiä mutta mitään radikaaleja pituuseroja ei ole. 10 cm on lopulta aika vähän ja sitä tuskin huomaakaan jollei ihan rinnakkain seiso.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 158cm pitkä enkä senttiäkään haluaisi lisää. Aina olen saanut vain positiivista palautetta koostani.
No sinulle on sanottu vain ne positiiviset kommentit. Ei kukaan pidemmistä naisista pitävä ole viitsinyt sanoa sinulle, että olet lyhyt. He ovat vain kävelleet ohitsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten pitkä ihminen, joka lisäksi kantaa kroppansa hyvin, on näyttävän näköinen ilmestys ja saattaa aiheuttaa epävarmuutta joissakin tavallisen näköisissä ihmisissä.
Epämukavuutta minussa lähinnä, jotenkin kömpelön näköisiä. Johtuisiko sitten siitä, että Suomessa en ole törmännyt yhteenkään näyttävän näköiseen pitkään naiseen, kaikki pidemmät keitä tunnen ovat myös muuten romuluisia, isokokoisia ja epävarman näköisiä.
Se pituus mikä on rakastamallani naisella. Vielä ei sellaista ole löytynyt, mutta kun löytyy niin pituus voi olla mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 158cm pitkä enkä senttiäkään haluaisi lisää. Aina olen saanut vain positiivista palautetta koostani.
No sinulle on sanottu vain ne positiiviset kommentit. Ei kukaan pidemmistä naisista pitävä ole viitsinyt sanoa sinulle, että olet lyhyt. He ovat vain kävelleet ohitsesi.
Ei vittu mikä logiikka taas. :D Minkä takia jonkun pitäisi edes sanoa mitään silloin, jos ei ole omaa tyyppiä? En mäkään juokse tuolla ympäriinsä ja sano miehille (olen nainen) että "ootpas liian lihava mun makuun." Jos ei ole mun tyyppiä, silloin en lähesty enkä myöskään kommentoi mitenkään, koska miksi mun pitäisi? Jos ei ole hyvää sanottavaa, pitää päänsä kiinni. Simple as that.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 20:59"]
Totuushan on, että lyhyt nainen ei ole luonnossa näyttävä, vaikka olisi kuinka pyntätty. Söpö ja kaunis voi toki olla, mutta ei näyttävä. Nämä kaikki alle 160-senttiset hollywoodkaunottaretkin ovat livenä ihan taviksia verrattuna pitkiin kanssasisariinsa. Laittakaapa vierekkäin joku pännä-Longoria ja pitkä kaunotar Charlize Theron, kyllä on eroa kuin yöllä ja päivällä.
Totta varmaan, mutta sitten voi myös miettiä mikä sen näyttävyyden arvo on, varsinkaan arkielämässä. Myös rotevuus, leveäharteisuus ja tanakkuus voivat tehdä olemuksesta näyttävämmän, mutta harvoin näitä pidetään tavoiteltavina ominaisuuksina naiselle. Myös jättiafro on mitä näyttävin kampaus, mutta se ei tarkoita että se näyttää hyvältä aina ja kaikilla.
Ei millään pahalla pitkiä kohtaan. Uskon että sekä pitkät että lyhyet voivat olla kauniita.
No kaunis voi olla vähän lyhyempikin, mutta ei näyttävä!
Olen 169 cm pitkä ja todennut, että olisi mukavampaa olla hiukan lyhyempi. Olen sinkku, ja miehiä treffaillessa 170-177cm pitkät miehet tuntuvat lyhkäsiltä. Korot jalkaan ja olenkin jo miestä pidempi XD #hupsis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
150-165 cm on parhaita.
No ehkä jonkun lyhyen miehen mielestä.
Itse pidän näyttävistä naisista, sopiva pituus 170- 176 cm.
M 188cm
Käykö 168-169cm?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko olet kateellinen nainen tai erittäin epävarma lyhyt mies. Ei se ihmisen luonne todellakaan pituudesta kiinni ole!
Miksi pitäisi olla kateellinen tai epävarma omatakseen jonkun kokemuksen tai mielipiteen? Kyllä mullekin tulee automaattisesti todella pitkistä ihmisistä vähän uhkaava kuva, siis hyvällä tavalla, en osaa selittää. :D Ehkä se on jonkinlainen alitajuntainen reaktio, kunnioitusta isompaansa kohtaan? Ja kyllähän pituus voi vaikuttaa ihmisen käyttäytymiseenkin. Jotkut todella pitkät ihmiset ovat ehkä kohdanneet paljon kiusaamista pituudestaan joten saattavat olla epävarmoja ja se taas voi näkyä kylmyytenä ja kovuutena.
Vierailija kirjoitti:
Jos otat lyhyen akan niin poikas ei pääse NHL:ään.
Jos pituus on se kriteeri millä nhllään pääsee niin äidin lyhyys ei välttämättä vaikuta vaan ne geenit, mitkä sattuvat vanhemmiltaan saamaan.. Lapset kasvavat nykyisin muutenkin pitemmiksi. Itse 165 cm, mies 190 cm. Pojat 192 ja 194, tytär 180 cm.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tavoittele huippumallin, missin, lentoemännän tai poliisin ammattia, pituus lienee herttaisen yhdentekevä asia. Vaikka mallimaailmassa yli 170 cm:n pituus on kauneusihanne, tavisten keskuudesta löytyy paljon niitäkin, jotka pitävät nimenomaan lyhyitä naisia viehättävinä. Samoin pitkillekin on toki omat ihailijansa.
Jonkun mielestä minä en ehkä 160 cm pitkänä ole riittävän näyttävä ja edustava. Kun kuitenkin otetaan huomioon se, että yli puolet suomalaisista on ylipainoisia, kannattaisi ihmisten ehkä keskittyä hakemaan edustavuutta ennemmin painon kuin pituuden kautta. Toiseen voi sentään vaikuttaa.
Olet väärässä, ihmisen pituus ei todellakaan ole yhdentekevä asia. Sillä on paljon merkitystä joka päivä elämässämme, vaikka sitä ei aina tule ajatelleeksikaan. Pituus vaikuttaa paljon moneen asiaan, jopa työelämässä menestymiseen.
No en kyllä kutsuisi ketään alle 160 cm edustavan näköiseksi! Olet kenties söpö tai nätti, mutta pituutesi ei valitettavasti riitä edustavaan ulkonäköön.