Paras pituus naiselle
Kommentit (193)
Kyl homma vaan niin menee, et alle 170 cm naisen on vaikea olla luonnossa näyttävä ja edustava. Jos siis muutenkin on kaunis.
Kyl se tietty upeus tulee myös siitä, että nainen on riittävän pitkä. Sanoisin 170-175 cm.
Monesti kuvissa näkee näyttäviä ja kauniita naisia, mut jos pituus on 160-165 niin luonnossa ei sitten näytä yhtä upealle.
Vierailija kirjoitti:
Kyl homma vaan niin menee, et alle 170 cm naisen on vaikea olla luonnossa näyttävä ja edustava. Jos siis muutenkin on kaunis.
Kyl se tietty upeus tulee myös siitä, että nainen on riittävän pitkä. Sanoisin 170-175 cm.
Monesti kuvissa näkee näyttäviä ja kauniita naisia, mut jos pituus on 160-165 niin luonnossa ei sitten näytä yhtä upealle.
Nimenomaan päinvastoin. Kuvissa pitkät naiset näyttävät upeilta, mutta kun livenä näkee naisen pituuden, niin kiinnostus lakkaa. Pieni nainen tekee mieli kantaa pikimiten makuukamariin.
Olen samaa mieltä kuin 187, että tietty upeus tulee pituudesta.
Jos tas mies on alle 180 cm niin komeaksi ei voi sanoa. Vaikka muuten näyttäisi hyvälle niin omasta mielestä miehen komeus tulee pituudesta. Lyhyt mies ei vaan sytytä.
Nää alapeukuttajat taitaa olla niitä lyhyitä miehiä.. ;)
itse hieman vajaa 174cm ja pidän kyllä pituudestani, en ole huomiota herättävän pitkä mutta kuitenkin yli keskimitan :) mies 170cm ja olen kyllä huomannut pitäväni tästä muutaman sentin pituuserosta vaikka sitä miten onkin opetettu että reilusti pitempi mies olisi jotenkin ihanne. ja tärkeintähän ihmisessä on pituuden sijaan muut asiat, ja olemukseen vaikuttaa pituutta enemmän se, miten kantaa itsensä. minkä tahansa pituinen ihminen voi olla hyvin viehättävä.
170-180cm. En halua manlet jälkikasvua.
Tuhansia naisia arvioineena naiselle ihanteellisin pituus on 150-165cm. Noilla senteillä vartalot ovat kaikkein kauniimpia ja seksuaalisesti kiinnostavimpia.
193 cm, sitä lyhyemmät ovat oksettavia 🤢
Vierailija kirjoitti:
Nää alapeukuttajat taitaa olla niitä lyhyitä miehiä.. ;)
Annoin sinulle yläpeukun.
Minä luulen että ovat, me lyhyet miehet alapeukutamme kun naiset kertovat totuuden siitä että kyllä miehen kuuluu olla pitkä.
Erityisesti tuo loukkaa kun sanojana on nainen. Eli:
- tiimalasin mallinen vartalo, jollainen naisella kuuluu olla (tasapaksu vartalo on miehen vartalo)
- tasainen vatsa (olutta kittaavilla miehillä on pömppömaha), pyöreä pylly ja kiinteät rinnat
- ikää sen verran ettei näytä huonommalta kuin 21-vuotiaana
"Naiset" jotka eivät täytä näitä, ovat samanlaista jätekamaa kuin me lyhyet ja kapeaharteiset miehet.
Olen 185 cm.
Naiselle paras pituus kaiketi riippuu siitä onko kyse pelkästään seksuaalisesta vai kaikesta muustakin näyttävyydestä. Ekassa tapauksessa noin 163 cm, tokassa ehkä 168 cm.
Yhdyntäkelpoisuus 150 - 175 cm.
Sanoisin että paras pituus naiselle on silti 15 senttinen.
(Suomessa penisten keskipituus yltää 5,4 tuumaan eli noin13,7 senttiin Häviämme selvästi pohjoismaisille naapureillemme Ruotsille (14,7 cm) ja Norjalle (14,2 cm). Päihitämme kuitenkin Venäjän, missä penikset ovat keskimäärin13,2 sentin pituisia.)
175cm on liian pitkä lähes missä vain. 155cm ei ole liian lyhyt oikeastaan missään. 189cm mies on jo tarpeettomankin pitkä, mutta ei siitä pituudesta yleensä vielä haittaa ole ainakaan merkittävästi. 169cm ei ole maailman mittakaavassa mikään mahdottoman lyhyt, vaikka onkin alle ideaalin.