Paras pituus naiselle
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
150-165 cm on parhaita.
No ehkä jonkun lyhyen miehen mielestä.
Itse pidän näyttävistä naisista, sopiva pituus 170- 176 cm.
M 188cm
Miksi lyhyemmistä naisista pitävän miehen pitäisi olla itsekin lyhyt? :D Ne pitkät miehet ketä tunnen, ovat itseään reilusti lyhyempien kanssa koska viehättyvät enemmän siitä, että nainen on siro ja pienempi. Ovat myös sellaisia ihmisiä joille luonne merkkaa pituutta enemmän, joten tuskin heitä varsinaisesti haittaisi, vaikka naisensa olisikin pidempi kuin mikä oma ihanne on. Mielikuvaasi voi vaikuttaa myös se, että yleensä suurimmassa osaa tapauksista mies on naista pidempi, ja pidemmät naiset harvoin haluavat itseään lyhyempää miestä. Kyse ei siis ole siitä, että miehelle kelpaisi vaan pitkä nainen, vaan siitä että pitkille naisille ei kelpaa itseään lyhyempi mies.
En myöskään aivan tajua logiikkaasi, että vain 170cm> nainen voisi olla näyttävä. Pituus on kuitenkin loppujen lopuksi vain osa kokonaisuutta, ja ihminen voi olla todella näyttävä ja karismaattinen tapaus ihan pituudesta huolimatta.
150-180 cm välillä olisi paras. Voi olla näiden mittojen ulkopuolellakin.
Ihanne olisi kyllä samanpituinen kuin itse olen, mutta ihanne on eri asia kuin todellisuus.
Vierailija kirjoitti:
Varokaa pienet,söpöt, sirot, simpsakat naiset silloin kun kylmä, kova, korsto, kuikelo, amatsoninainen tulee vastaa kadulla niin voitte jäädä jalkoihin.
Olet oikeassa, kyllä tätä ketjua lukiessakin on taas kerran todettu se, kuinka pieniä naisia jäytää kateus pidempiä naisia kohtaan. Kateus on niin kova, että pitää täälläkin haukkua pitkiä naisia ja vakuutella olevansa itse parempi! Säälittäviä surkimuksia olette!
Kokemukseni mukaan 173 cm pitkä nainen on sopivin ja sopusuhtaisin.
Itse olen 193 ja eukkoni 160. Seisaalta ei voi halata.
noin 170 plusmiinus 5cm kumpaankin suuntaan. Paino/kehonkoostumus myös hyvin tärkeä asia. 170cm sopiva paino on 50-65kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
150-165 cm on parhaita.
M 188cm
Miksi lyhyemmistä naisista pitävän miehen pitäisi olla itsekin lyhyt? :D Ne pitkät miehet ketä tunnen, ovat itseään reilusti lyhyempien kanssa koska viehättyvät enemmän siitä, että nainen on siro ja pienempi. Ovat myös sellaisia ihmisiä joille luonne merkkaa pituutta enemmän, joten tuskin heitä varsinaisesti haittaisi, vaikka naisensa olisikin pidempi kuin mikä oma ihanne on. Mielikuvaasi voi vaikuttaa myös se, että yleensä suurimmassa osaa tapauksista mies on naista pidempi, ja pidemmät naiset harvoin haluavat itseään lyhyempää miestä. Kyse ei siis ole siitä, että miehelle kelpaisi vaan pitkä nainen, vaan siitä että pitkille naisille ei kelpaa itseään lyhyempi mies.
En myöskään aivan tajua logiikkaasi, että vain 170cm> nainen voisi olla näyttävä. Pituus on kuitenkin loppujen lopuksi vain osa kokonaisuutta, ja ihminen voi olla todella näyttävä ja karismaattinen tapaus ihan pituudesta huolimatta.
Karismaattinen voi kyllä lyhytkin olla, mutta ei näyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
150-165 cm on parhaita.
M 188cm
Miksi yleistät? "Itse pidän." Niin. Onko mahdoton nähdä omaa napaa pidemmälle ja käsittää se tosiasia, että makuja on niin monta kuin meitäkin ja vain koska sinä ja ehkä jotkut tuntemasi miehet ajattelevat noin, eivät kaikki tai edes välttämättä suurin osa ajattele noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tavoittele huippumallin, missin, lentoemännän tai poliisin ammattia, pituus lienee herttaisen yhdentekevä asia. Vaikka mallimaailmassa yli 170 cm:n pituus on kauneusihanne, tavisten keskuudesta löytyy paljon niitäkin, jotka pitävät nimenomaan lyhyitä naisia viehättävinä. Samoin pitkillekin on toki omat ihailijansa.
Jonkun mielestä minä en ehkä 160 cm pitkänä ole riittävän näyttävä ja edustava. Kun kuitenkin otetaan huomioon se, että yli puolet suomalaisista on ylipainoisia, kannattaisi ihmisten ehkä keskittyä hakemaan edustavuutta ennemmin painon kuin pituuden kautta. Toiseen voi sentään vaikuttaa.
Olet väärässä, ihmisen pituus ei todellakaan ole yhdentekevä asia. Sillä on paljon merkitystä joka päivä elämässämme, vaikka sitä ei aina tule ajatelleeksikaan. Pituus vaikuttaa paljon moneen asiaan, jopa työelämässä menestymiseen.
Ja kääpiöt alapeukuttaa:) Onhan tuo oikeasti ihan tutkittu ja tosi juttu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
150-165 cm on parhaita.
M 188cm
Miksi yleistät? "Itse pidän." Niin. Onko mahdoton nähdä omaa napaa pidemmälle ja käsittää se tosiasia, että makuja on niin monta kuin meitäkin ja vain koska sinä ja ehkä jotkut tuntemasi miehet ajattelevat noin, eivät kaikki tai edes välttämättä suurin osa ajattele noin.
No eikös tässä ketjussa kysytty jokaisen henkilökohtaista mielipidettä asiasta? Enkö saa kertoa omaani, jos sinä olet asiasta eri mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varokaa pienet,söpöt, sirot, simpsakat naiset silloin kun kylmä, kova, korsto, kuikelo, amatsoninainen tulee vastaa kadulla niin voitte jäädä jalkoihin.
Olet oikeassa, kyllä tätä ketjua lukiessakin on taas kerran todettu se, kuinka pieniä naisia jäytää kateus pidempiä naisia kohtaan. Kateus on niin kova, että pitää täälläkin haukkua pitkiä naisia ja vakuutella olevansa itse parempi! Säälittäviä surkimuksia olette!
No voi huoh taas. Onko siis aivan mahdotonta, että jotkut ihmiset voivat olla ihan tyytyväisiä itseensä sellaisina kuin ovat, lyhyinä tai pitkinä ja tuntematta kateutta toisenlaisia kohtaan? Ihmisillä on katsos myös erilaisia kauneusihanteita ja mieltymyksiä joilla taas ei ole mitään tekemistä kateuden kanssa. Heidän ei tarvitse haukkua sitä mikä ei omaa silmää miellytä. Mielipiteensä saa silti sanoa, vituttaa tämä ainainen joka keskusteluun vedettävä kateuskortti. Keksikää jotain uutta.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että tuollaisten alle 2 cm pitkien elämä on aika haastavaa, mutta hyvä, jos olet tyytyväinen.
Olen tyytyväinen näin pienempänä 1,63cm, mieheni on 1,80cm.
Nyt osui mun nauruhermoon :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
150-165 cm on parhaita.
M 188cm
No eikös tässä ketjussa kysytty jokaisen henkilökohtaista mielipidettä asiasta? Enkö saa kertoa omaani, jos sinä olet asiasta eri mieltä?
Et kertonut omaa mielipidettäsi vain omana mielipiteenäsi, vaan väitit että lyhyemmät naiset voivat olla viehättäviä vain lyhyiden miesten mielestä, ja se on ihan silkkaa yleistämistä, ei oman mielipiteesi ilmaisua. Kumma kun et edes itse tiedä mitä olet juuri kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 158cm pitkä enkä senttiäkään haluaisi lisää. Aina olen saanut vain positiivista palautetta koostani.
No sinulle on sanottu vain ne positiiviset kommentit. Ei kukaan pidemmistä naisista pitävä ole viitsinyt sanoa sinulle, että olet lyhyt. He ovat vain kävelleet ohitsesi.
Ei vittu mikä logiikka taas. :D Minkä takia jonkun pitäisi edes sanoa mitään silloin, jos ei ole omaa tyyppiä? En mäkään juokse tuolla ympäriinsä ja sano miehille (olen nainen) että "ootpas liian lihava mun makuun." Jos ei ole mun tyyppiä, silloin en lähesty enkä myöskään kommentoi mitenkään, koska miksi mun pitäisi? Jos ei ole hyvää sanottavaa, pitää päänsä kiinni. Simple as that.
Juuri tuotahan yritin sanoa tuolle lyhyelle naiselle. Ei miehet juoksentele kenenkään perässä kertomassa, että olet kuule liian lyhyt, ei kiinnosta, vaan kävelevät ohi. Että mikä oli oma logiikkasi kommentoida tähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tavoittele huippumallin, missin, lentoemännän tai poliisin ammattia, pituus lienee herttaisen yhdentekevä asia. Vaikka mallimaailmassa yli 170 cm:n pituus on kauneusihanne, tavisten keskuudesta löytyy paljon niitäkin, jotka pitävät nimenomaan lyhyitä naisia viehättävinä. Samoin pitkillekin on toki omat ihailijansa.
Jonkun mielestä minä en ehkä 160 cm pitkänä ole riittävän näyttävä ja edustava. Kun kuitenkin otetaan huomioon se, että yli puolet suomalaisista on ylipainoisia, kannattaisi ihmisten ehkä keskittyä hakemaan edustavuutta ennemmin painon kuin pituuden kautta. Toiseen voi sentään vaikuttaa.
Olet väärässä, ihmisen pituus ei todellakaan ole yhdentekevä asia. Sillä on paljon merkitystä joka päivä elämässämme, vaikka sitä ei aina tule ajatelleeksikaan. Pituus vaikuttaa paljon moneen asiaan, jopa työelämässä menestymiseen.
Linkkaapa joku luotettava lähde ja tutkimus tähän!
Ite oon niinkin lyhyt mies kuin 160 cm ja paras naisen pituus on saman pituinen kuin minä.
Olisi mukavaa jos tavallista lyhyempiä tai pidempiä ei kutsuttaisi näillä mukavilla termeillä kuten kääpiö, nysä tai hujoppi, amatsooni. Voi puhua ihan kohteliailla termeillä vaikka jotain negatiivista pituudesta olisikin sanottavana.
Vierailija kirjoitti:
Pieni on kaunista:)
Jutteletko peilin edessä noin omalle pippelillesi?
170-175 cm. Samaa mieltä. Riippuu vähän ruumiinrakenteesta. Paras combo on ollut yhden 174 cm kanssa. Poikkeuksiakin löytyy eli pitkäraajainen 165 cm nainen voi olla oikein hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkkaapa joku luotettava lähde ja tutkimus tähän!
https://yle.fi/uutiset/3-6387111
Tuossa ainakin. En ole se joka näin yllä väitti, mutta onhan näistä tehty tutkimuksia.
Kummallisia kommentteja. Ei pituus sitä edustavuutta lisää, vaan se miten kantaa kroppansa ja millainen karisma ihmisellä on. Pituudella ei ole sen kanssa mitään tekemistä.