Paras pituus naiselle
Kommentit (193)
Varokaa pienet,söpöt, sirot, simpsakat naiset silloin kun kylmä, kova, korsto, kuikelo, amatsoninainen tulee vastaa kadulla niin voitte jäädä jalkoihin.
Pienet naiset laumassa on kuin jotain hattivatteja.
Pienikokoisista naisista pitävillä miehillä on heikko itsetunto.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 22:26"]
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 22:24"]
Varokaa pienet,söpöt, sirot, simpsakat naiset silloin kun kylmä, kova, korsto, kuikelo, amatsoninainen tulee vastaa kadulla niin voitte jäädä jalkoihin.
[/quote]
Se riippuu ihan persoonasta. Minua ei ole koskaan kukaan töninyt tai edes yrittänyt sotkea jalkoihinsa, vaikka olen vain 161 cm pitkä. Olen kuitenkin aina tietyllä tavalla arvovaltaisesti pukeutunut ja asenne ei ole omaa olemassaoloa anteeksipyytelevä. Olen aina ihmetellyt niitä joita koko ajan muka tönitään ja ei huomata, koska ovat lyhyitä, mutta ilmeisesti jos on lyhyt, ja esim. lapsenomaisen söpö tyyliltään sekä kiltin näköinen, niin voi tosiaan käydä.
Mikä tahansa, mihin on itse tyytyväinen.
Muistan btw jostain lukeneeni, että pariskunnalle täydellinen pituuksien suhde on 1,09, eli siis mies olisi 1,09 kertaa naisen pituinen. Näin ollen 160 senttiselle naiselle paras mies olisi 174,4cm, ja 175cm pitkälle naiselle paras mies olisi 190,75cm. :)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 22:33"]
[/quote]
[/quote]
Niin ja isot naiset kuin hemuleita... Kyllä mä kuitenkin hattivatit mielummin otan, jos valita täytyy.
"Pienikokoisista naisista pitävillä miehillä on heikko itsetunto." Tämän lausahduksen kirjoittaneella ei taida itsellään olla kovin kummoinen itsetunto.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 23:00"]
[/quote]
[/quote]
Niin ja isot naiset kuin hemuleita... Kyllä mä kuitenkin hattivatit mielummin otan, jos valita täytyy.
[/quote]
Isot naiset voi olla hemuleita mutta pitkät naiset on vilijonkkia :)
No ei se vilijonkkakaan kovin hyvältä kuulosta :D
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 23:08"]
No ei se vilijonkkakaan kovin hyvältä kuulosta :D
[/quote]
Ei se kuulostakkaan :D
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 22:24"]
[/quote]
Se riippuu ihan persoonasta. Minua ei ole koskaan kukaan töninyt tai edes yrittänyt sotkea jalkoihinsa, vaikka olen vain 161 cm pitkä. Olen kuitenkin aina tietyllä tavalla arvovaltaisesti pukeutunut ja asenne ei ole omaa olemassaoloa anteeksipyytelevä. Olen aina ihmetellyt niitä joita koko ajan muka tönitään ja ei huomata, koska ovat lyhyitä, mutta ilmeisesti jos on lyhyt, ja esim. lapsenomaisen söpö tyyliltään sekä kiltin näköinen, niin voi tosiaan käydä.
[/quote]
sanoja mitä pitkistä ja lyhyistä kirjotettiin täällä. En mäkään ole ketään tallonut kaduilla vaikka pitkä olenkin. Pitkä näkee pitkälle.
Kyllä mä miehenä tykkään pitkistä ja muutenkin isoista naisista kun ne tuo turvaa pimeillä kaduilla. Pieniä joutuis itse suojelemaan enkä mä sellaiseen rupea.
^ Juu ja ison naisen sylkkyyn on niin kiva käpertyä elokuvailtaa viettämään -pienen naisen joutuis ottamaan omaan syliin enkä mä sellaiseen rupea.
:D tämä ketju alkaa saada koomisia piirteitä, kiitokset illan nauruista!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 23:46"]
:D tämä ketju alkaa saada koomisia piirteitä, kiitokset illan nauruista!
[/quote]
Olen samaa mieltä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 23:00"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Saat vaikka molemmat ja niiskuneidinkin kaupan päälle.
159,5cm.