Paras pituus naiselle
Kommentit (193)
Olen 178cm nainen ja tyytyväisiä tässä ollaan ;)
175-180-senttinen pitkäsäärinen nainen on paras siksi, että olen itse 182-senttinen pitkäjalkainen mies.
Jotenkin pitkistä naisista tulee aina sellainen kylmä ja kova vaikutelma. Lyhyet ovat pääsääntöisesti paljon iloisemman ja lämpimämmän näköisiä.
Olen 158 cm ja todella tyytyväinen. Kaikkien kannattaisi olla omaan pituuteensa :)
Totuushan on, että lyhyt nainen ei ole luonnossa näyttävä, vaikka olisi kuinka pyntätty. Söpö ja kaunis voi toki olla, mutta ei näyttävä. Nämä kaikki alle 160-senttiset hollywoodkaunottaretkin ovat livenä ihan taviksia verrattuna pitkiin kanssasisariinsa. Laittakaapa vierekkäin joku pännä-Longoria ja pitkä kaunotar Charlize Theron, kyllä on eroa kuin yöllä ja päivällä.
Mä olen 158cm pitkä enkä senttiäkään haluaisi lisää. Aina olen saanut vain positiivista palautetta koostani.
Max 165, sitä pidemmät näyttävät joko korstoilta tai kuikeloilta. Nainen on parhaimmillaan sirona ja pienenä, näyttää simpsakalta ja söpöltä. Itse olen 166cm ja haluisin olla lyhyempi. Onneksi mies on 188cm niin mahdun minäkin kuitenkin kainaloon =D
Minä viihdyn ainakin tällaisena 165 senttisenä. En ole huomiotaherättävän lyhyt enkä pitkä. Olen kuitenkin mittaisekseni aika pitkäjalkainen joten monet luulee minua vähän pidemmäksi kuin olen, usein kuulen kommenttia että "sähän olet kuitenkin aika pitkä nainen". Voin olla halutessani matalissa kengissä pieni ja söpö ja 10 cm koroilla pitkähkö ja näyttävä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 20:59"]
Totuushan on, että lyhyt nainen ei ole luonnossa näyttävä, vaikka olisi kuinka pyntätty. Söpö ja kaunis voi toki olla, mutta ei näyttävä. Nämä kaikki alle 160-senttiset hollywoodkaunottaretkin ovat livenä ihan taviksia verrattuna pitkiin kanssasisariinsa. Laittakaapa vierekkäin joku pännä-Longoria ja pitkä kaunotar Charlize Theron, kyllä on eroa kuin yöllä ja päivällä.
[/quote]
Totta varmaan, mutta sitten voi myös miettiä mikä sen näyttävyyden arvo on, varsinkaan arkielämässä. Myös rotevuus, leveäharteisuus ja tanakkuus voivat tehdä olemuksesta näyttävämmän, mutta harvoin näitä pidetään tavoiteltavina ominaisuuksina naiselle. Myös jättiafro on mitä näyttävin kampaus, mutta se ei tarkoita että se näyttää hyvältä aina ja kaikilla.
Ei millään pahalla pitkiä kohtaan. Uskon että sekä pitkät että lyhyet voivat olla kauniita.
Itse ole 180cm ja hoikka. Perse, käsivarret, hartiat ym. pienemmät/sirommat mitä monilla 20cm lyhyemmillä naisilla ja sääret vastaavasti huomattavasti pidemmät. Tyytyväinen näin ja vientiä on. Joskus nuorempana harmittelin pituuttani, mutta nyt olen enemmän kuin tyytyväinen.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 21:29"]
Itse ole 180cm ja hoikka. Perse, käsivarret, hartiat ym. pienemmät/sirommat mitä monilla 20cm lyhyemmillä naisilla ja sääret vastaavasti huomattavasti pidemmät. Tyytyväinen näin ja vientiä on. Joskus nuorempana harmittelin pituuttani, mutta nyt olen enemmän kuin tyytyväinen.
[/quote]
Mutta eiväthän pieni perse ja käsivarret ole näyttävät! Kuka tuollaisesta epänäyttävyydestä tykkää?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 21:09"]
Max 165, sitä pidemmät näyttävät joko korstoilta tai kuikeloilta. Nainen on parhaimmillaan sirona ja pienenä, näyttää simpsakalta ja söpöltä. Itse olen 166cm ja haluisin olla lyhyempi. Onneksi mies on 188cm niin mahdun minäkin kuitenkin kainaloon =D
[/quote]
Mikset mahtuis kainaloon :D Ja mikä ihme sana on kuikelo.
tota, tää mies (184cm) ainakin valitsisi sata kertaa mielummin Longorian kuin jonkun pitkän "amatsooninaisen". Pieni nainen on ihan parasta. Toki tärkeimmät asiat ovat aivan muut kuin pituus.
Voi minua poloista, ylitän sun pituusmieltymyksesi karmivan paljon. Olen 182 cm pitkä nainen. Ja minulla on itseäni 7 cm pidempi mies tällä hetkellä.
^ Pääasia että miellytät omaa miestäsi (ja itse pidät itsestäsi), ei kai sillä muulla väliä ole. Jotkut nyt vaan sattuu tykkäämään pienistä ja jotkut isommista.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 21:49"]
^ Pääasia että miellytät omaa miestäsi (ja itse pidät itsestäsi), ei kai sillä muulla väliä ole. Jotkut nyt vaan sattuu tykkäämään pienistä ja jotkut isommista.
[/quote]
:) Mä olen kyllä ollut, teini-ikää lukuunottamatta, ihan tyytyväinen tähän pituuteeni. Ja niin on myös äitini joka taas on kohtalaisen lyhyt; olen ollut kuulemma kätevä kotona kun olen nostellut tavaroita ylähyllyiltä :D
Mutta vähän vakavoituen; ihmisen pituus on jotain sellaista jonka arvostelua en ihan ymmärrä; se on kuitenkin asia johon ei voi vaikuttaa. Tai no tehdään noita pidennysleikkauksia joillekin todella lyhyille jotka haluavat siihen rääkkiin lähteä, mutta pitkiä ihmisiä ei lyhyemmiksi saa. Ja kukaan ei pituudelleen mitään voi, niillä mennään mitä on luontoäidiltä saatu. Miksi tuostaKIN pitää vääntää joku "olet väärän pituinen, liian lyhyt/liian pitkä" -keskustelu.
Ainoa missä pituus rajoittaa taitaa todellisessa elämässä olla huvipuistolaitteet. :)
Sori, ei mun ainakaan ollut tarkoitus arvostella, mutta sanoin vaan oman mielipiteeni ku vissiin yleinen käsitys on että miehet tykkää enempi pitkistä. Luulen että aika tasaisesti menevät tykkäykset pitkien ja lyhyiden kesken. Mä tykkään pienistä naisista eikä pitäisi olla loukkaus pitkille kun sen sanon. Jollekin naiselle mäkin olen liian pätkä, enkä loukkaannu siitäkään. Liian pitkäksi ei ole vielä sanottu koskaan :D
[quote author="Vierailija" time="26.07.2012 klo 13:33"]
Olen tyytyväinen näin pienempänä 1,63cm, mieheni on 1,80cm.
[/quote]
voi miten pikkuruisia te olettakaan!