Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
MTV3 lanseerasi tänään uuden kanavailmeen, siellä on Salkkareistakin sisältöä.
Voitko linkata? En kysy epäilläkseni vaan ihan muuten vaan
Vivin instagram on aika monipuolinen. Melkeen jokaisessa kuvassa on teinipeili ja kamala salama, jossa koko Viviä ei edes näy. :D
Vierailija kirjoitti:
Liekö ihan huuhaata, kun ei mistään mitään löytynyt edes pressisivustolta.
Onkohan Alissalle ja Sergeille tulossa jotain kuvioita yhdessä? Joskus vilahtanut snäpissä kuvaa, kun ovat molemmat matkalla ulkokuvauksiin ja tossa uusimmassa Tiian My Day:ssa näyttää, että olivat ilmeisesti taas yhdessä kuvauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liekö ihan huuhaata, kun ei mistään mitään löytynyt edes pressisivustolta.
Voi jeesus! Johan se kerrottiin siinä viime viikon ohjelmajulkistuksessa, jota moni täälläkin katsoi.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Alissalle ja Sergeille tulossa jotain kuvioita yhdessä? Joskus vilahtanut snäpissä kuvaa, kun ovat molemmat matkalla ulkokuvauksiin ja tossa uusimmassa Tiian My Day:ssa näyttää, että olivat ilmeisesti taas yhdessä kuvauksissa.
En usko, koska menevät isolla porukalla aina kuvaamaan useita kohtauksia samalle alueelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, koska menevät isolla porukalla aina kuvaamaan useita kohtauksia samalle alueelle.
Miksi vastaat ikivanhaan viestiin? Kyttääjä
Vierailija kirjoitti:
Kuka on tämä henkilö, joka repostaa muiden ikivanhoja viestejä uudelleen ketjuun?
Ikivanhoja juttuja? Öö, kirjotin viestit edelliselle sivulle ihan itse kopioimatta kenenkään tekstiä. Taidat itse vaan spämmätä.
Vierailija kirjoitti:
Ikivanhoja juttuja? Öö, kirjotin viestit edelliselle sivulle ihan itse kopioimatta kenenkään tekstiä. Taidat itse vaan spämmätä.
Homman nimi oli se että olen nyt huomannut täällä jonkun spämmäävän muiden kirjoittajien kuukausien, jopa puolen vuoden takaisia viestejä tänne.
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Hahaha, "omasta kokemuksesta." :D
Karin ja Lindan jääkaapissa ei ollu mitää muuta ku kaljaa... aika terveellistä
Gunnari suolakakku on kopio Isabellan juonesta lavastaa Helena höperöksi. Voisko joskus keksiä jotain uutta eikö kierrättää samoja juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Karin ja Lindan jääkaapissa ei ollu mitää muuta ku kaljaa... aika terveellistä
Kyllä siellä oli!
Vierailija kirjoitti:
Gunnari suolakakku on kopio Isabellan juonesta lavastaa Helena höperöksi. Voisko joskus keksiä jotain uutta eikö kierrättää samoja juttuja?
Mikähän tuossa sinun mielestäsi oli samaa?
Aika paljon kaljatölkkejä Karin korjaamolta löytyi viime viikolla. Yhtä tuomittavaa automekaanikon ryyppääminen työaikana on kuin lääkärinkin. Jos huomio kohdistuu mekaanikolla lähinnä kaljan juomiseen voi autoon jäädä pahoja ja hyvinkin suurta tuhoa aiheuttavia vikoja.
Sanni haluaa kokoajan jotain autoja ja kalliita päiväkoteja....
"Lellu ei pääsekään paikalle työmatkan takia" no yllätys....
Vivi on 15 ellei ole täyttänyt jo 16, sillä hän on 01 syntynyt ja on nyt yhdeksännellä. Maikkarin sivuilla oli syksyllä virhe.