Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
17441/27326 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo kaasona ja Camilla bestmanina :D miksei ne vois mennä toiste päi

Vierailija
17442/27326 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Gunnar :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17443/27326 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ulkokohtaukset on kuvattu 8.3. :))

Vierailija
17444/27326 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Jiri asuu Evan nurkissa.

Vierailija
17445/27326 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huomasitteko nyt uuden kanavailmeen? Siinähän oli kopterikuvaa Ullanlinnasta.

Vierailija
17446/27326 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen luksuspäiväkoti? Mistä lähtien Taalasmaat on hienostellut?

Vierailija
17447/27326 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni on ihan kamala hienostelija. 

Vierailija
17448/27326 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanni haluaa kokoajan jotain autoja ja kalliita päiväkoteja....

Kyllähän Sannilla on oikeus sanoa haaveilevansa autosta, joka helpottaisi arkea. Vai eikö muka ihmiset tee sellaista? Haaveilevat että voisivat hankkia sitä tai tätä. Sehän kuitenkin sanoi ymmärtävänsä, että siihen ei ole varaa. 

Sitä paitsi jakson lopussa se oli kyllä Tale, joka mainitsi luksuspäiväkodit ja ulkomaanmatkan. Ei Sanni. 

Vierailija
17449/27326 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko se ihan kamala häpeä käyttää vaikka joskus Ullan autoa??? Käyttihän Tale Karin autoa silloin kun asui mummin luona. Nyt Karilla ei taida olla autoa, kul Mondeo meni metsään!

Vierailija
17450/27326 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auton haluaminen ei kyllä ole mitään hienostelua. Vai eikö itselläsi muka ole autoa? Olettaen että olet aikuinen ihminen. 

Vierailija
17451/27326 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auton haluaminen ei kyllä ole mitään hienostelua. Vai eikö itselläsi muka ole autoa? Olettaen että olet aikuinen ihminen. 

Eihän se ole välttämättömyys. Itse et taida sitä tietää, asut varmaan peräkylällä jossa ei ole koskaan käynyt yksikään linja-auto. Tuolla on sentään raitiovaunut etc.

Vierailija
17452/27326 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole välttämättömyys. Itse et taida sitä tietää, asut varmaan peräkylällä jossa ei ole koskaan käynyt yksikään linja-auto. Tuolla on sentään raitiovaunut etc.

No ei tietenkään auto ole kaupungissa välttämättömyys, mutta ei se silti tee Sannista hienostelijaa jos haaveilee että joskus hankkisivat auton. Sitä paitsi miksi Sanni on heti hienostelija jos haaveilee jostain isommasta hankinnasta? Muistelkaapa esim. Isabellaa, se vasta hienostelija olikin. Aina piti olla hienoimmat viinit, ei meinannut huolia Karia aikoinaan koska Kari on tavallinen duunari yms. 

Vierailija
17453/27326 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen parastahan se ajattelee sillä hyvällä päiväkodilla. Auto olisi varmaan kätevä, mutta mihin ne sitä tarvitsisi? Amanda ja Moose lähellä, kohta tulee Ismon kauppa josta varmaan kaikki siirtyy tekemään ostoksensa. 

Vierailija
17454/27326 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys Yllätys Sanni menee kertomaan Pietarille ja Marjut saa porttikiellon ja Tale potkut.

Vierailija
17455/27326 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätys Yllätys Sanni menee kertomaan Pietarille ja Marjut saa porttikiellon ja Tale potkut.

Ei Tale sen takia potkuja saa, että Sanni kertoo Pietarille Marjutin tarjouksesta. Tale saa potkut koska MARJUT sanoo Pietarille että Tale yritti parittaa Jannea hänelle. 

Vierailija
17456/27326 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö Talelta mennä vinkumaan sitä autoa. Sukulaisia rappu täynnä niin miksei miljonääri Kallen tai Ismon autoa voi lainata?

Vierailija
17457/27326 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanni haluaa kokoajan jotain autoja ja kalliita päiväkoteja....

Sanoihan hän myös ymmärtävänsä ettei ole varaa.

Vierailija
17458/27326 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään auto ole kaupungissa välttämättömyys, mutta ei se silti tee Sannista hienostelijaa jos haaveilee että joskus hankkisivat auton. Sitä paitsi miksi Sanni on heti hienostelija jos haaveilee jostain isommasta hankinnasta? Muistelkaapa esim. Isabellaa, se vasta hienostelija olikin. Aina piti olla hienoimmat viinit, ei meinannut huolia Karia aikoinaan koska Kari on tavallinen duunari yms. 

Isabella ei menny miestensä jalkoihin ruinaamaan autoja ja muita hepeniä. Isabellalla oli varaa ostaa ne OMALLA rahalla ja se on ok.

Vierailija
17459/27326 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tämä jolle vastasit. Oletko itse matkustanut linja-autolla tai raitiovaunulla lapsen kanssa? Mitä minä olen tätä palstaa lukenut ihmisten kommentteja lapsia ei todellakaan niihin haluta. Ymmärrän hyvin jos pienen lapsen äiti toivoo autoa kun ei jaksa niitä jatkuvia ilkeitä katseita ja sanoja kuunnella.

Vierailija
17460/27326 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tämä jolle vastasit. Oletko itse matkustanut linja-autolla tai raitiovaunulla lapsen kanssa? Mitä minä olen tätä palstaa lukenut ihmisten kommentteja lapsia ei todellakaan niihin haluta. Ymmärrän hyvin jos pienen lapsen äiti toivoo autoa kun ei jaksa niitä jatkuvia ilkeitä katseita ja sanoja kuunnella.

Tämä ja eihän Sanni edes vaatinut Talea hankkimaan sitä autoa, pikemminkin vain harmitteli kun heillä ei ole siihen varaa. Tale taas tuntuu ottavan Sannin jokaisen toiveen käskynä toteuttaa se heti nyt, vaikka Sanni kuinka sanoisi että sitten joskus kun on rahaa. 

Ketju on lukittu.