Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
17381/27326 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen ketjua ''hieman'' jälkijunassa, mutta kiitos sille ihanalle, joka mainosti niitä bloopers-pätkiä. Ihan parhaita. ♥ Nauroin niille ihan vedet silmissä - samalla kummastellen, miten kauheita suuri osa näyttelijöistä on suustaan. :D

Vierailija
17382/27326 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen ketjua ''hieman'' jälkijunassa, mutta kiitos sille ihanalle, joka mainosti niitä bloopers-pätkiä. Ihan parhaita. ♥ Nauroin niille ihan vedet silmissä - samalla kummastellen, miten kauheita suuri osa näyttelijöistä on suustaan. :D

Mä kans luulin et olisivat asiallisempia kun kuitenkin ovat aikuisia ihmisiä ja osalla on lapsiakin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17383/27326 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika luonnollista päästää kirosanoja ilmoille jos joku menee pieleen.:D Tuskin kuitenkaan kiroilevat lasten kuullen ja hienoa, että on tommonen työympäristö missä ei tarvi varoa.

Vierailija
17384/27326 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika luonnollista päästää kirosanoja ilmoille jos joku menee pieleen.:D Tuskin kuitenkaan kiroilevat lasten kuullen ja hienoa, että on tommonen työympäristö missä ei tarvi varoa.

Itse tuolla työskennelleenä voin kertoa, että se kiroilu on ihan jatkuvaa ja jokaikinen näyttelijä ja kuvausryhmä/taustatiimi paitsi nämä seniorit käyttävät etenkin sanaa v**tu taukoamatta. Ymmärtäähän sen että jos mokaa, mutta tavallisessa toimistotyössä olevatko huutavat jokaisen pienen virheen tai erehdyksen jälkeen v**tu s**t*n*aa?

Se kiroilu särähti itsellä kyllä korvaan todella pahasti ja oli epämiellyttävää kuunnella sitä kielenkäyttöä jatkuvalla syötöllä. Ja itse asiassa tuota kiroilua ei ollut pelkästään kuvausten yhteydessä, vaan V toimi täytesanana lähes jokaiselle lauseelle ihan arkisemmissakin asioissa.

Kahvi- ja ruokatauoilla sanottiin että "tää mun ostama mössö on ihan v**un hyvää. V**tu nam!" Tuota luokkaa se oli. Ei mielestäni kuuluu aikuisten ihmisten eikä työympäristön normaaliin sanavarastoon. Satunnaiset lipsautukset on eri asia, mutta sellaiseksi sitä ei tuolla voi kutsua.

Vierailija
17385/27326 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tuolla työskennelleenä voin kertoa, että se kiroilu on ihan jatkuvaa ja jokaikinen näyttelijä ja kuvausryhmä/taustatiimi paitsi nämä seniorit käyttävät etenkin sanaa v**tu taukoamatta. Ymmärtäähän sen että jos mokaa, mutta tavallisessa toimistotyössä olevatko huutavat jokaisen pienen virheen tai erehdyksen jälkeen v**tu s**t*n*aa?

Se kiroilu särähti itsellä kyllä korvaan todella pahasti ja oli epämiellyttävää kuunnella sitä kielenkäyttöä jatkuvalla syötöllä. Ja itse asiassa tuota kiroilua ei ollut pelkästään kuvausten yhteydessä, vaan V toimi täytesanana lähes jokaiselle lauseelle ihan arkisemmissakin asioissa.

Kahvi- ja ruokatauoilla sanottiin että "tää mun ostama mössö on ihan v**un hyvää. V**tu nam!" Tuota luokkaa se oli. Ei mielestäni kuuluu aikuisten ihmisten eikä työympäristön normaaliin sanavarastoon. Satunnaiset lipsautukset on eri asia, mutta sellaiseksi sitä ei tuolla voi kutsua.

:(

Vierailija
17386/27326 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joku" heti valmiina alapeukuttamassa ;)

Vierailija
17387/27326 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkuhullu taas alapeukuttaa ja myöhemmin räyhää kun omiaan alapeukutetaan ! Palstahullu !

Vierailija
17388/27326 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaakohan Peppi maanantain jaksossa vai miksi sen uusin promokuva on laitettu maanantain jakson kohdalle. Tiistain jaksokuvaa ei ole julkaistu missään. Miksiköhän? 

Vierailija
17389/27326 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoko Peppi Taikan tullessaan joka sekin tyttö on jo Teini

Vierailija
17390/27326 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Kari soittaa Pepille Sergein kuvioista, koska haluaa itse irti bisneksistä. 

Vierailija
17391/27326 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsu ja Sege <3

Ullis ja Suppo <3

Norsu ja Kartsa <3

Vierailija
17392/27326 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kun Alissa joskus sanoi Nellaa ja Severiä teinihirviöiksi, vaikka on sellainen vielä itsekin. 20-vuotias on teini.

Huvittavaa, että jaksat jatkuvalla syötöllä harrastaa tuota samaa p:n jauhantaa iästä. Olet selkeästi henkisesti vielä teini. Kukaan ei ole sinusta kiinnostunut, koska olet henkisesti lapsen tasolle jäänyt teini.

Vierailija
17393/27326 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kun Alissa joskus sanoi Nellaa ja Severiä teinihirviöiksi, vaikka on sellainen vielä itsekin. 20-vuotias on teini.

Miksi kopioit minun kommenttini?

Vierailija
17394/27326 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sama tyyppi stalkkaa eri ihmisiä tällä palstalla ja repostaa heidän vanhoja kommenttejaan saadakseen näille ihmisille skitsofreenisiä tunnetiloja. Ohittakaa.

Vierailija
17395/27326 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän toimii käyttäjänimellä 3948.

Vierailija
17396/27326 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jakso loppui Talen hymyyn, joka hyytyy kyllä, kun Sanni saapuu ja haluaa vaan puhua asiat selviksi. Liian aikaista Talen paljastaa.

Mun veikkaus on, että romanttista hemmottelua töistä palaavalle rouvalleen järjestänyt Tale silmäili kelloaan siksi, että Sannilla kestää ja Talen iltavuoro on pian alkamassa. Tale pettyy siitä, ettei päässyt hemmottelemaan Sannia, joka ei saavu toivottuun aikaan kotiin ja lähtee itse töihin tekemään iltavuoroaan. Viiniä juoneet Sanni ja Alissa päättävät katsastaa uuden, jännittävältä kuulostavan Herukka-klubin. Alissan mielestä Sanni on ansainnut kerrankin omaa aikaa ja hauskanpitoa, siksi kaksikon suuntana on räväkkä uutuusklubi. Ja näin paljastuu Talen "varastotyö" Sannillekin.

Ei kyllä mennyt ihan näin :DD Ja tuskin Tale olisi järjestänyt illallisen Sannille jos olisi kiire duuniin, eiköhän ollut ajatellut tehdä illallisen jälkeen jotain muutakin Sannin kanssa...

Heh, joo, eipä mennyt ei! Mun veikkaus meni pahasti pieleen :)

Mä olin ihan varma, että Sannin ja Alissan ystävystymisen ainoa tarkoitus oli se, että Alissa veisi Sannin sinne Herukkaan. Ei sitten mennyt ihan niin...

Vierailija
17397/27326 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3948 painakaa muistiin

Vierailija
17398/27326 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en tunne paskan vittua Helsingin mestoista ja kuvauspaikkojen etäisyyksistä, ei tarvitse tuohtua niistäkin epäloogisuuksista. Tosin, ei mua häiritse muutkaan kummallisuudet - nehän vaan kuuluu Salkkareihin.

Vierailija
17399/27326 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa tälle teinijankkaajalle pitää sanoa, että parikymppinen ei ole enää teini? Teini on 13-19-vuotias, koska thirteen ja nineteen. 

Vierailija
17400/27326 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäit kiinni

Ketju on lukittu.