Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
En ymmärrä teitä joiden mielestä Aki ja Peppi ei ole tasavertainen pari. Näköjään tuollaiset Pepin tyyliset tyttömäiset, herkät ja suloiset naiset saavat heti vihat päälleen, jos sattuvat seurustelemaan vanhemman ja itsevarman miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikähullu on huvittava! Tiesitkös että Monika Lindeman on 32v ja Tommi Taurula 50v. Hekin voisivat olla oikeassa elämässä isä ja tytär :D
Heistä ikäeroa ei huomaa niin selvästi kuin Pepistä ja Akista. Kari on aika nuorekas (on toki Akikin) ja Linda on varsin jämäkkä, tomera, määrätietoinen, kypsä, aikuismainen. Tasavertainen pari, joiden välillä kemiaa :)
Se että Linda ja Peppi ovat erilaisia, ei tee Pepistä yhtään sen vähemmän aikuista. Millä perusteella Peppi ei ole kypsä? Naimisissa ollut pienen lapsen äiti.
Vai pitääkö olla jämäkkä, tomera ja määrätietoinen että voi olla kypsä ja aikuinen? En nyt ymmärrä mikä Akin ja Pepin jutussa niin kovasti ärsyttää.
Peppi on aikuinen. Linda on aikuinen. Mainitsin vain, että minusta Linda on aikuisemman oloinen kuin Peppi (luonnollisesti - onhan hän vanhempikin), koska itsehän lähdit heitä vertaamaan (otit Karin ja Lindan vertailupariksi Akille ja Pepille). Ei minulla ole mitään Peppiä vastaan tai Pepin ja Akin suhdetta vastaan. Ilmaisin vain, että heissä ikäero väkyy selvemmin kuin Lindassa ja Karissa. Ei siinä mitään pahaa ole, kunhan vain totesin :D Geez.... Minun puolestani saavat olla pari.
Huomaa, että täällä samaan aikaan kirjoittelee myös se trollaava ikäerohullu, jolla on jotain noiden suhdetta vastaan. Minulla ei ole, vaikka olenkin team Aki&Camilla. Eiköhän tässä tule tapahtumaan kaikenlaista, pareja syntyy ja pareja hajoaa. Saippuasarjameininkiä :)
Aki ja Peppi ovat kuin isä ja tytär. Heillä ei ole mitään yhteistä.
Lopettakaa jo Akista ja Pepistä jauhaminen.
Juonareissa luki Monican saavan lastenhoitoapua ja muutakin yllättävältä taholta. Toisista juonareista ilmeni, että se taho on Kari. Mitä se "muutakin" on? Ei kai mene sänkyyn? :D
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Aki taisi olla Pepille vähän kuin joku Sergein korvike.....
Kyllä Aki ja Camilla on se juttu!
Ja kun jotkut täällä sanoo, ettei Camillalla ole empatiakykyä, niin sitähän hänellä on viime aikoina ollut nimenomaan tuossa Aki-Salme kuviossa. Okei Peppi on paljon hyväsydämmisempi, mutta eihän heillä ole edes mitään yhteistä Akin kanssa. Miten sellainen suhde voisi ikinä toimia? Lisäksi se näyttää enemmän isä-tytär -suhteelta. Camillalla ja Akilla taas on hyvinkin paljon yhteisiä asioita monella eri tapaa ja ovat muutenkin hyvin samanlaisia.
Korvikehan se olikin. Peppihän tunnusti Sergeille rakastavansa tätä samaan aikaan kun oli Akin kanssa yhdessä.
Juu, Linda on kyllä älyttömän kypsä ja aikuismainen. Pimittää omalta lapseltaan että on tämän äiti eikä sisko, ottaa poliisina vastaan lahjuksia, kiukuttelee jatkuvalla syötöllä ja karkottaa läheiset tuolla käytöksellä ympäriltään.