Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun rakaani lähtee sitten vaimon ja lasten kanssa etelänmatkalle..

Vierailija
18.07.2012 |

Kauhea ikävä tulee. Miksi ihmeessä mä olen mennyt rakastumaan ukkomieheen. En olisi ikinä uskonut näin käyvän.. Täytyy jaksaa vaan odottaa taas. Tylsyys.

Kommentit (181)

Vierailija
161/181 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää, että suhde on lopuillaan. Ovat yhdessä asiasta puhuneet. Eli tietää, että miehellä mahdollisesti uusi nainen.. Tuskin on pahoillaan, koska on itse myös ollut vastuussa suhteesta.. En ole käärme. ap

Jos vaikka haluavat puida rauhassa suhdettaan/eroaan ja viettää lasten kanssa onnellista aikaa, niin ainoastaan käärme luikertelee siihen väliin, jossa perhe on hajoamaisillaan, ja lähettelee mainitsemiasi tuhmia viestejä.

Toisaalta, eipä tuollainen mieskään mikään varsinainen saalis ole - mikäli yhtään arvostaa sellaisia luonteenpiirteitä kuin rehellisyys, kunnioitus ja lojaalisuus.

Sinun kanssasihan hän ei koskaan tule toimimaan näin. LOL.

Vierailija
162/181 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastiko ap luulet ettei heillä ole seksielämää? Miten kestät sen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/181 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan, että herra saapuu ruskettuneena ja levänneenä mun luokseni loman jälkeen.. ap

lähtee vaimon ja lasten kanssa matkalle...ei voi tulla levänneenä lomalta :)

Vierailija
164/181 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko olevasi jotain niin spesiaalia ettei petä sua samalla tavalla kunhan arki suhteessanne alkaa? Hahhaahaaaa! Onnea vaan!

Vierailija
165/181 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin jo, heidän suhteensa on loppumetreillä ja ero tulisi, vaikka mua ei olisi olemassakaan. ap

Vierailija
166/181 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun noin luotettava mies sen kerran sanoo, niin sen täytyy olla totta! ja lehmät lentää..

Vierailija
167/181 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan, että herra saapuu ruskettuneena ja levänneenä mun luokseni loman jälkeen.. ap

Tjaah, vaikka menee niin huonosti sen ruman läskisäkin kanssa...

Vierailija
168/181 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin, että mies on ottanut lomaa myös sinusta. Ja kyllä, hän ja vaimonsa harrastavat seksiä. Eihän hän nyt sulle kaikkea kertoisi, eihän hän nyt vaimolleenkaan ole kertonut sinusta.

t. vaimo, joka petti miehensä kanssa miehen rakastajaa. Löytyi muuten uusi kipinä sen jälkeen suhteeseen eikä eroa tullut ;).

Vierailija
169/181 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisikin heillä seksiä niin se ei ole multa pois. Miksi olisi? Mä elän päivä kerrallaan tätä suhdetta ja mulle riittää tieto siitä, että pian taas nähdään ja pidetään kivaa. Ei tämä mies ole mulle pelkkä pano, hän on paljon enemmän. ap

Vierailija
170/181 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita luikuria laskettelevia tyyppejä on nimittäin ihan liian paljon, juuri noita, jotka kertovat ettei vaimon kanssa ole seksiä ja se on rumakin ja ollaan eroamassa, vaikka todellisuudessa lähes kaikki onkin ihan vaan paskapuhetta, jotta toinen nainen suostuisi (seksi)suhteeseen.

Toivottavasti et putoa liian korkealta.

Toivottavasti vaimo ja lapset eivät joudu kärsimään liian paljon.

Vierailija
171/181 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mies on etelässä sen ruman läskin kans?? Ja sut on jätetty tänne sateiseen suomeen? Kannattaa sitäkin miettiä.

Vierailija
172/181 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kertomaan. Mä toivon tälle miehelle vain hyvää. Jos hän rakastaisi vaimoaan, haluaisin tukea häntä jatkamaan liittoaan. Rakastan häntä niin paljon, että hänen etunsa menee omani edelle. En ole hänestä mustasukkainen. Jos hän haluaa minut, hän saa. En halua olla mikään perheenrikkoja. ap

Vierailija
173/181 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kuullut siitä vielä mitään koko reissun aikana. Kaipaakohan ollenkaan? ap

Vierailija
174/181 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuneet, ovat puhuneet järkeä. Älä lähde tuohon mukaan! Veikkaan että olt aika nuori vielä. Mutta varmasti kun tulee kokemusta ja ikää, alkaa hälytyskellot soimaan ajoissa.

Kuinka vanha olet ja mies? Mies tuskin jättää vaimoaan, elättelee vaan toiveita ja haluaa pitää sivusuhdetta ja hauskaa. :((

Tsempit!

Vierailija
175/181 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä paljasta omaa ikääni, olen paljastanut jo niin paljon, että pelkään, että joku tunnistaa..

Mä olen miettinyt tätä suhdetta nyt pari päivää ja yötä. Voi olla, että ootte ihan oikeassa, että kannattaa lopettaa. Mutta tiedän asian vasta sitten varmasti, kun olen tavannut miehen. Meillä on treffit sovittuna. Koitan silloin saada puhuttua kaikki selväksi. Ja aion lähteä baariin viikonloppuna silmät auki. Jos vaikka joku ihana VAPAA prinssi tulisi vastaan. ap

Vierailija
176/181 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hauska trolli. Ja toisaalta ihan terveellinenkin. Tuleepa meistä itsekunkin muistettua, ettemme ota puolisoitamme ihan itsestäänselvtenä.

Tässä on toki vaarallinen kääntöpuolikin.l Tosi usein naiset raahaavat kummallisia ja perin outoja kivirekiä matkassaan, ja todellakin heille voi olla pettymys, etti ketään toista naista olekaan missään, joka pelastaisi heidät kivireeltä!

Vierailija
177/181 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hauska trolli. Ja toisaalta ihan terveellinenkin. Tuleepa meistä itsekunkin muistettua, ettemme ota puolisoitamme ihan itsestäänselvtenä.

Tässä on toki vaarallinen kääntöpuolikin.l Tosi usein naiset raahaavat kummallisia ja perin outoja kivirekiä matkassaan, ja todellakin heille voi olla pettymys, etti ketään toista naista olekaan missään, joka pelastaisi heidät kivireeltä!

Yök, salarakkaan lapset taas murustaneet sämpylöitään mun näppiksen päällä. Tulee kovin paljon kirjoitusvirhetä murujen takia. ;D

Vierailija
178/181 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä ei haittaa vaikka vaimolta varmistat asian.

Se on voinut puhua niin paljon paskaa, ettei ole tosikaan.

Ei ole kuin yksi versio sinun tiedossasi, parempi ottaa selvää myös siitä toisesta versiosta.

Vierailija
179/181 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttelen nyt ensin miehen kanssa. Olisi aika törkeää vaimoon ottaa yhteyttä.. ap

Vierailija
180/181 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkää. Jos mies haluaa/halusisi olla vaimonsa kanssa, olisin onnellinen heidän puolestaan. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi