Mun rakaani lähtee sitten vaimon ja lasten kanssa etelänmatkalle..
Kauhea ikävä tulee. Miksi ihmeessä mä olen mennyt rakastumaan ukkomieheen. En olisi ikinä uskonut näin käyvän.. Täytyy jaksaa vaan odottaa taas. Tylsyys.
Kommentit (181)
oikeastiko ap luulet ettei heillä ole seksielämää? Miten kestät sen?
odotan, että herra saapuu ruskettuneena ja levänneenä mun luokseni loman jälkeen.. ap
lähtee vaimon ja lasten kanssa matkalle...ei voi tulla levänneenä lomalta :)
Luuletko olevasi jotain niin spesiaalia ettei petä sua samalla tavalla kunhan arki suhteessanne alkaa? Hahhaahaaaa! Onnea vaan!
sanoin jo, heidän suhteensa on loppumetreillä ja ero tulisi, vaikka mua ei olisi olemassakaan. ap
ja kun noin luotettava mies sen kerran sanoo, niin sen täytyy olla totta! ja lehmät lentää..
odotan, että herra saapuu ruskettuneena ja levänneenä mun luokseni loman jälkeen.. ap
Tjaah, vaikka menee niin huonosti sen ruman läskisäkin kanssa...
Se on niin, että mies on ottanut lomaa myös sinusta. Ja kyllä, hän ja vaimonsa harrastavat seksiä. Eihän hän nyt sulle kaikkea kertoisi, eihän hän nyt vaimolleenkaan ole kertonut sinusta.
t. vaimo, joka petti miehensä kanssa miehen rakastajaa. Löytyi muuten uusi kipinä sen jälkeen suhteeseen eikä eroa tullut ;).
jos olisikin heillä seksiä niin se ei ole multa pois. Miksi olisi? Mä elän päivä kerrallaan tätä suhdetta ja mulle riittää tieto siitä, että pian taas nähdään ja pidetään kivaa. Ei tämä mies ole mulle pelkkä pano, hän on paljon enemmän. ap
Noita luikuria laskettelevia tyyppejä on nimittäin ihan liian paljon, juuri noita, jotka kertovat ettei vaimon kanssa ole seksiä ja se on rumakin ja ollaan eroamassa, vaikka todellisuudessa lähes kaikki onkin ihan vaan paskapuhetta, jotta toinen nainen suostuisi (seksi)suhteeseen.
Toivottavasti et putoa liian korkealta.
Toivottavasti vaimo ja lapset eivät joudu kärsimään liian paljon.
se mies on etelässä sen ruman läskin kans?? Ja sut on jätetty tänne sateiseen suomeen? Kannattaa sitäkin miettiä.
kyllä kertomaan. Mä toivon tälle miehelle vain hyvää. Jos hän rakastaisi vaimoaan, haluaisin tukea häntä jatkamaan liittoaan. Rakastan häntä niin paljon, että hänen etunsa menee omani edelle. En ole hänestä mustasukkainen. Jos hän haluaa minut, hän saa. En halua olla mikään perheenrikkoja. ap
En oo kuullut siitä vielä mitään koko reissun aikana. Kaipaakohan ollenkaan? ap
puhuneet, ovat puhuneet järkeä. Älä lähde tuohon mukaan! Veikkaan että olt aika nuori vielä. Mutta varmasti kun tulee kokemusta ja ikää, alkaa hälytyskellot soimaan ajoissa.
Kuinka vanha olet ja mies? Mies tuskin jättää vaimoaan, elättelee vaan toiveita ja haluaa pitää sivusuhdetta ja hauskaa. :((
Tsempit!
mä paljasta omaa ikääni, olen paljastanut jo niin paljon, että pelkään, että joku tunnistaa..
Mä olen miettinyt tätä suhdetta nyt pari päivää ja yötä. Voi olla, että ootte ihan oikeassa, että kannattaa lopettaa. Mutta tiedän asian vasta sitten varmasti, kun olen tavannut miehen. Meillä on treffit sovittuna. Koitan silloin saada puhuttua kaikki selväksi. Ja aion lähteä baariin viikonloppuna silmät auki. Jos vaikka joku ihana VAPAA prinssi tulisi vastaan. ap
ihan hauska trolli. Ja toisaalta ihan terveellinenkin. Tuleepa meistä itsekunkin muistettua, ettemme ota puolisoitamme ihan itsestäänselvtenä.
Tässä on toki vaarallinen kääntöpuolikin.l Tosi usein naiset raahaavat kummallisia ja perin outoja kivirekiä matkassaan, ja todellakin heille voi olla pettymys, etti ketään toista naista olekaan missään, joka pelastaisi heidät kivireeltä!
ihan hauska trolli. Ja toisaalta ihan terveellinenkin. Tuleepa meistä itsekunkin muistettua, ettemme ota puolisoitamme ihan itsestäänselvtenä.
Tässä on toki vaarallinen kääntöpuolikin.l Tosi usein naiset raahaavat kummallisia ja perin outoja kivirekiä matkassaan, ja todellakin heille voi olla pettymys, etti ketään toista naista olekaan missään, joka pelastaisi heidät kivireeltä!
Yök, salarakkaan lapset taas murustaneet sämpylöitään mun näppiksen päällä. Tulee kovin paljon kirjoitusvirhetä murujen takia. ;D
miestä ei haittaa vaikka vaimolta varmistat asian.
Se on voinut puhua niin paljon paskaa, ettei ole tosikaan.
Ei ole kuin yksi versio sinun tiedossasi, parempi ottaa selvää myös siitä toisesta versiosta.
juttelen nyt ensin miehen kanssa. Olisi aika törkeää vaimoon ottaa yhteyttä.. ap
pelkää. Jos mies haluaa/halusisi olla vaimonsa kanssa, olisin onnellinen heidän puolestaan. ap
Jos vaikka haluavat puida rauhassa suhdettaan/eroaan ja viettää lasten kanssa onnellista aikaa, niin ainoastaan käärme luikertelee siihen väliin, jossa perhe on hajoamaisillaan, ja lähettelee mainitsemiasi tuhmia viestejä.
Toisaalta, eipä tuollainen mieskään mikään varsinainen saalis ole - mikäli yhtään arvostaa sellaisia luonteenpiirteitä kuin rehellisyys, kunnioitus ja lojaalisuus.
Sinun kanssasihan hän ei koskaan tule toimimaan näin. LOL.