Lempi koirarotusi peukutusketju
Peukku ylös tykkään
Peukku alas en tykkää
Mä aloitan :) Saksanpaimenkoira
Kommentit (189)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:10"]Bichon Frise [/quote]kuvottava koira. Mun alivuokralaisen kyseiset rakit kävivät mieheni kimppuun ja kuseskelivat ympäriinsä sisällä!!!
[/quote]
Ja vika on koirien?
Tiibetinspanielit on PARHAITA♥️
Chihuahua
Chihuja rakastan yli kaiken
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 16:34"]Ja ps. Mun nyrkillä tapettava chihu tekee just mihin se on jalostettu: pitää seuraa ihmisille,ilmoittaa kun vieraita saapuu ja tappaa hiiriä yms. Vähän off topic sori...
[/quote]
Näitä on helppo peukuttaa katsomatta edes googlesta millainen rotu. Peukuttaa ylös kaikki paljon alapeukkuja saaneet = söpöt pikkukoirat ja alas kaikki paljon yläpeukkuja saaneet = rumat isot hurtat.
Kahdeksan sivua, eikä vieläkään mainittu parasta koiraa, eli:
Norfolkinterrieri.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:13"]
Näitä on helppo peukuttaa katsomatta edes googlesta millainen rotu. Peukuttaa ylös kaikki paljon alapeukkuja saaneet = söpöt pikkukoirat ja alas kaikki paljon yläpeukkuja saaneet = rumat isot hurtat.
[/quote]
Rumat iso hurtat = oikeat koirat
Koira polveutuu sudesta ja onneksi suurimman osan mielesä kunnon koiralla pitää olla vielä terveellinen susimainen rakenne, eli kyky kiivetä itse portaita, viilentää itseään ja aivot pitää mahtua päähän normaalisti.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:13"]
[/quote]
Rumat iso hurtat = oikeat koirat
Koira polveutuu sudesta ja onneksi suurimman osan mielesä kunnon koiralla pitää olla vielä terveellinen susimainen rakenne, eli kyky kiivetä itse portaita, viilentää itseään ja aivot pitää mahtua päähän normaalisti.
[/quote]
ja miten noi ominaisuudet liittyy koiran kokoon? Isot koirat on terveitä ja pienet sairaita??
Tiesitkö mikä rotu on geneettisesti lähimpänä sutta? Juu, chihuahua.
Näin olen kuullut,jos joku viisaampi löytäis linkin?
Helvettiin siitä pilaamasta kivaa koiraketjua! >:(
Siis en ymmärrä yhtä juttua: rotikoiden yms isojen koirien /munanjatkekoirien omistajat valittavat,että koko rotu leimataan muutaman aggressiivisen tapauksen vuoksi,mutta silti itse leimaavat kaikki pienet koirat räkyttäjiksi ja puhuvat nyrkillä tapettavista yms....En voi käsittää miten tyhmää porukkas voi olla...terv 2 kääpiörotuisen "citykoiran" omistaja,joka myös haaveilee isoista jytkyistä heti kun aika ja paikka on oikea
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:10"]Bichon Frise [/quote]kuvottava koira. Mun alivuokralaisen kyseiset rakit kävivät mieheni kimppuun ja kuseskelivat ympäriinsä sisällä!!!
[/quote]
Ja vika on koirien?
[/quote] no eikö tuossa yllä jo todettu että fraasi "syy on hihnan toisessa päässä" on niin liibalaabaa. Ainiin nythän oli kyseessä söpöt karvaoallot eikä kauheat amstaffit
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:10"]Bichon Frise
[/quote]kuvottava koira. Mun alivuokralaisen kyseiset rakit kävivät mieheni kimppuun ja kuseskelivat ympäriinsä sisällä!!!