Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lempi koirarotusi peukutusketju

Vierailija
18.11.2014 |

Peukku ylös tykkään

Peukku alas en tykkää

Mä aloitan :) Saksanpaimenkoira

Kommentit (189)

Vierailija
161/189 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:55"]

Siis en ymmärrä yhtä juttua: rotikoiden yms isojen koirien /munanjatkekoirien omistajat valittavat,että koko rotu leimataan muutaman aggressiivisen tapauksen vuoksi,mutta silti itse leimaavat kaikki pienet koirat räkyttäjiksi ja puhuvat nyrkillä tapettavista yms....En voi käsittää miten tyhmää porukkas voi olla...terv 2 kääpiörotuisen "citykoiran" omistaja,joka myös haaveilee isoista jytkyistä heti kun aika ja paikka on oikea

[/quote]

Ja nyt sinä leimasit minut 3 dobermannin omistajan. En ole koskaan kutsunut pikkukoiria nyrkillä tapettavaksi.

Itseasiassa minulla oli kuten monilla muillakin dobermannin omistajilla pinseri. Omani on valitettavasti jo kuolllut mutta se toimi todella hyvin härökoirana treeneissä. Eli häiritsi muita koiria ja testasi niiden tottelevaisuutta stressitilanteessa.

Mitäs jos ei nimiteltäis ja stereotypiteltäis toisiamme puolin eikä toisin :-)

Vierailija
162/189 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:55"]

Siis en ymmärrä yhtä juttua: rotikoiden yms isojen koirien /munanjatkekoirien omistajat valittavat,että koko rotu leimataan muutaman aggressiivisen tapauksen vuoksi,mutta silti itse leimaavat kaikki pienet koirat räkyttäjiksi ja puhuvat nyrkillä tapettavista yms....En voi käsittää miten tyhmää porukkas voi olla...terv 2 kääpiörotuisen "citykoiran" omistaja,joka myös haaveilee isoista jytkyistä heti kun aika ja paikka on oikea

[/quote]

Ja nyt sinä leimasit minut 3 dobermannin omistajan. En ole koskaan kutsunut pikkukoiria nyrkillä tapettavaksi.

Itseasiassa minulla oli kuten monilla muillakin dobermannin omistajilla pinseri. Omani on valitettavasti jo kuolllut mutta se toimi todella hyvin härökoirana treeneissä. Eli häiritsi muita koiria ja testasi niiden tottelevaisuutta stressitilanteessa.

Mitäs jos ei nimiteltäis ja stereotypiteltäis toisiamme puolin eikä toisin :-)
[/quote] en mä sinua ole leimannut?
Itse luokittlen itseni molempiin ryhmiin,siis isojen ja pienten ystäväksi.
Puhuin nyt kähinnä tuosta yhdestä joka tässä ketjussa huutelee ja niistä muista egokoirien omistajista,joiden suusts kuule tuollaista.En todellakaan sanobut,että KAIKKI isojen omistajat olivat sellaisia.ei ainakaan tarkoitus ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/189 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ps. Mun nyrkillä tapettava chihu tekee just mihin se on jalostettu: pitää seuraa ihmisille,ilmoittaa kun vieraita saapuu ja tappaa hiiriä yms. Vähän off topic sori...

Vierailija
164/189 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Staffordshirenterrieri

Vierailija
165/189 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ranskanbuldoggi

Vierailija
166/189 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shiba inu

Vierailija
167/189 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

karjalankarhukoira

Vierailija
168/189 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpeukutin ne, joista tykkään ja alapeukutin ne joista en tykkää, kuten pyydettiin. Jätin peukuttamatta mulle täysin yhdentekevät. Täsmällisemmin vielä, alapeukon sai kaikki ne, joita en missään tapauksessa voisi kuvitella meille joko sairauksien, vaikean luonteen tai pienen kokonsa vuoksi.

Yläpeukun sai ne, jotka kävisi meille ja monet hyvät työkoirat jäi nyt ilman peukkua.

Vierailija
169/189 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

basenji

Vierailija
170/189 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jackrusselin terrieri

Vierailija
171/189 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhaenglanninlammaskoira

Vierailija
172/189 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 10:19"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 10:05"] Mammoilla on huono koiramaku. :P [/quote]   Mietin juuri, että täällä on varmaan nyt paljon miehiä, koska jotkut karseat rotikat ja muut saa yläpeukkua ja pienet ihanat söpöt koirat saa alapeukkuja. [/quote] Pienet ihanat söpöt koirat. Voi vittu viekää ne kusiset kävelevät sohvatyynynne helvettiin räkyttämästä katukuvasta. T. 156cm/42kg nainen joka omistaa karsean rotikan<3 ps. Mun karsea elukka osaa sentään käyttäytyä eikä länkytä remmissä kuin mielipuoli kaikelle vastaantulevalle. Pps. Ostakaa nyt saatana edes oikeita koiria.

[/quote]Typerää käytöstä "koiraihmiseltä".Eikös se yksi rotikka tappanut sen tytön(nuoren naisen) joka sitä ulkoilutti,olikohan Tampereella. Ei se niin mene ,että isot koirat osaa käyttäytyä ja pienet ei. Riippuu siitä kuka on talutushihnan toisessa päässä. Mutta kielenkäytöstä päätellen "karsea elukka" sopii just sulle hyvin. Itsellä ollut ennen isoja koiria, Berhandin koira ja kultainen noutaja, molemmat ihania, mutta nyt pieni japanese ching. Enkä enää ottaisi suurta, on niin paljon työläämpi kuin pieni koira.

Vierailija
173/189 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 17:27"]Oon kerran saanut kun sanoin sanan jota ei saa käyttää tummaihoisista. Toisen kerran sain kuollut vauva -vitsistä.
[/quote]
Tuli melkeen oikeeseen ketjuun. Sori jatkakaa.

Vierailija
174/189 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:11"]

Novascotian noutaja

[/quote]

Novascotiannoutaja

terv. yhdyssananatsi

Vierailija
175/189 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:52"]Leonbergin koira
[/quote]
Yhteen, leonberginkoira. Mutta joo, maailman ihanin pikinaama.<3

Vierailija
176/189 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beaucenpaimenkoira

Vierailija
177/189 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:55"]

[/quote]

Puhut ikäänkuin täsäs olisi samat ihmiset kyseessä - ne jotka eivät pidä leimaajista ovat samoja, joiden mielestä pikkukoirat ovat nyrkillätapettavia räkyttäjiä. Koirat ovat yksilöitä, mutta niin ovat ihmisetkin.

Vierailija
178/189 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:16"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:10"]Bichon Frise [/quote]kuvottava koira. Mun alivuokralaisen kyseiset rakit kävivät mieheni kimppuun ja kuseskelivat ympäriinsä sisällä!!!

[/quote]

Ja vika on koirien?

[/quote]

Kai nyt koirissa on joskus yksilöitä, jotka eivät hallitse itseään tai tekevät sen huonosti koulutuksesta riippumatta. 

Vierailija
179/189 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 17:14"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 10:05"] Mammoilla on huono koiramaku. :P [/quote]   Mietin juuri, että täällä on varmaan nyt paljon miehiä, koska jotkut karseat rotikat ja muut saa yläpeukkua ja pienet ihanat söpöt koirat saa alapeukkuja. [/quote] Pienet ihanat söpöt koirat. Voi vittu viekää ne kusiset kävelevät sohvatyynynne helvettiin räkyttämästä katukuvasta. T. 156cm/42kg nainen joka omistaa karsean rotikan<3 ps. Mun karsea elukka osaa sentään käyttäytyä eikä länkytä remmissä kuin mielipuoli kaikelle vastaantulevalle. Pps. Ostakaa nyt saatana edes oikeita koiria.

[/quote]Typerää käytöstä "koiraihmiseltä".Eikös se yksi rotikka tappanut sen tytön(nuoren naisen) joka sitä ulkoilutti,olikohan Tampereella. Ei se niin mene ,että isot koirat osaa käyttäytyä ja pienet ei. Riippuu siitä kuka on talutushihnan toisessa päässä. Mutta kielenkäytöstä päätellen "karsea elukka" sopii just sulle hyvin. Itsellä ollut ennen isoja koiria, Berhandin koira ja kultainen noutaja, molemmat ihania, mutta nyt pieni japanese ching. Enkä enää ottaisi suurta, on niin paljon työläämpi kuin pieni koira.

[/quote]

Bullmastiffi oli se koira. Poikaystävän koira, jota tyttö oli ulkoiluttamassa. Taisi olla Lentävänniemessä?

Vierailija
180/189 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 18:18"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 17:14"]

[/quote]

Bullmastiffi oli se koira. Poikaystävän koira, jota tyttö oli ulkoiluttamassa. Taisi olla Lentävänniemessä?

[/quote]

Ei kun Linnainmaata tarkoitin tietysti. Oli työmatkan varrella silloin aikoinaan. http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288337330092.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän