Lue keskustelun säännöt.
Miten juhlitte Higgsin hiukkasen löytymistä?
Kommentit (9)
hiukkasen Koskenkorvaa hiukkasen kunniaksi.
Mutta mitähän hihhulit tästä tieteen merkkipaalusta sanovat?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
runon "Oodi Bosonille" ja mieheni säveltää siihen perustuvaa sinfoniaa parhaillaan tuolla flyygelisalissa.
Shampanjan poksautimme heti kun uutisen kuulimme ja soitimme sukulaisille ilouutiset.
Mulla vähän tylsempää menoa: googlasin Peter Higgsin ja luin vähän hepusta sekä nostin hänelle olematonta hattuani.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kiitos ap, kun keksit mulle hyvän syyn. ;)
Se on juhlat ny! Näppäilkää joku 112 valmiiksi jo puhelimeen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kun luki tuosta. On odottanut tällaista tutkimustulosta jo pitkään.
Lähdemme illalliselle hienoon ravintolaan ja siellä nostamme maljan hiukkaselle, pääruuaksi syömme vasikkaa ja kaviaaria.