Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten juhlitte Higgsin hiukkasen löytymistä?

Vierailija
04.07.2012 |

50 vuotta ollut kateissa raukkaparka

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdemme illalliselle hienoon ravintolaan ja siellä nostamme maljan hiukkaselle, pääruuaksi syömme vasikkaa ja kaviaaria.

Vierailija
2/9 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukkasen Koskenkorvaa hiukkasen kunniaksi.



Mutta mitähän hihhulit tästä tieteen merkkipaalusta sanovat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

runon "Oodi Bosonille" ja mieheni säveltää siihen perustuvaa sinfoniaa parhaillaan tuolla flyygelisalissa.



Shampanjan poksautimme heti kun uutisen kuulimme ja soitimme sukulaisille ilouutiset.

Vierailija
4/9 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tontille uhoamaan *hik*.

Vierailija
5/9 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän tylsempää menoa: googlasin Peter Higgsin ja luin vähän hepusta sekä nostin hänelle olematonta hattuani.

Vierailija
6/9 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hik

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap, kun keksit mulle hyvän syyn. ;)

Vierailija
8/9 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juhlat ny! Näppäilkää joku 112 valmiiksi jo puhelimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun luki tuosta. On odottanut tällaista tutkimustulosta jo pitkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan