Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisessa kassissa kuljetat lapsen hiekkaleluja?

Vierailija
24.05.2012 |

Meillä muovipussissa, mut vähän tylyn näköinen, ja mietin vaihtoehtoja. :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa ne on oman pihan hiekkiksellä.

Leikkipuistoissa juostaan ja keinutaan ja kiipeillään, eipä siellä tule istuksittua paikoillaan yhtään, tai ei ainakaan meidän lapsi.

Vierailija
2/6 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ne hiekkalaatikolla ovat ja ihan ite saavat kuljetella käsillään takas jos pitkin pihaa ovat levitelleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän lapsi ehtii sen monen tunnin leikkipuistoreissun aikana leikkiä myös hiekkiksellä.

Vierailija
4/6 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kestokassit kans kivoja, nyt ostin sittarista ivana helsingin pirkka-kassin.

Vierailija
5/6 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta saa kauniita kasseja. Maksaa n.2e en muista tarkkaa hintaa. Kestävät kassit. Ne on samaa matskua kun ne ikean siniset ostoskassit. Monia eri kuoseja. Meillä nyt musta pussi missä on isoja vaaleanpunaisia kukkia. Suosittelen.

Vierailija
6/6 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerrostalon hiekkalaatikolle varastosta kuljetetaan.

Kaupan kestokassit kans kivoja, nyt ostin sittarista ivana helsingin pirkka-kassin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi