Miten voisi opetella nauttimaan suuseksistä?
Ei tunnu miltään, en kai osaa rentoutua. Saan orgasmeja kyllä sormettamalla (itse tai mies) ja yhdynnässä. Kaikkea ei kai voi saada.
Kommentit (7)
Aiempien miesten kanssa olen pitänyt suuseksistä, mutta tämän nykyisen mieheni kanssa en. Olemme olleet yhdessä pian kahdeksan vuotta, ja lapsiakin on. Jotenkin minua painaa se, että alkuun miehestä suuseksi oli inhaa. Nykyään hän sanoo pitävänsä siitä, mutta minua aina huolettaa onko nyt kuitenkin jotenkin ällöä. en pysty rentoutumaan.
Rehti puhe ehkä auttaisi. Olen itse miettinyt, että minun pitäisi tosi suoraan sanoa mistä tykkään ja miten tahdon hänen jatkavan, ja myöntää että nolottaa. Myös viinin juominen ennen seksiä avaa meillä jotain lukkoja.
Kaksi naista on sanonut minulle: "Tykkään ottaa suihin, mutta en välitä sitä, että minua nuollaan."
Molemmat opetin kuukauden kuluessa siihen, että he asettautuvat makuulle, levittävät jalkansa eteeni ja kehottavat: "Tulehan poika nuolemaan sieltä."
=> Ainakin osalla haluttomuus vastaanottaa suuseksiä johtuu siitä, ettei heitä ole nuoltu hyvin.
näkösällä kaikkine paikkoineni. Kuusysi-asento ei tulisi mieleenkään, jotenkin vielä menee, että mies nuohoaa siellä jalkovälissä, kun kerran tahtoo tehdä niin. Päälimmäisin tuntemus koko nuolemisessa on kiusallisuus.
miehelle, mutta ei se tarkoita sitä, että haluan itsekin. Millainen mies tekee naiselleen jotain, jos nainen ei tykkää?
mitä miehet saa naisen nuolemisesta. Aloittaakohan jotkut seksihommat joka kerran nuolemalla? Hyvin riittää pari kertaa vuodessa.
Mies nuolee kyllä useimmin minua kuin minä häntä, mutta ei haittaa yhtään :)
mitä miehet saa naisen nuolemisesta. Aloittaakohan jotkut seksihommat joka kerran nuolemalla? Hyvin riittää pari kertaa vuodessa.
En tykkää minäkään, enkä aio opetella tykkäämäänkään.