Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaa, 11-vuotiailla tytöillä meni sitten välit vanhempien takia.

Vierailija
04.07.2012 |

Niin minun tytölläni on alkanut nyt sitten pikku hiljaa murrosikä ja en tiedä mistä oli moisen sanan oppinut mutta olivat parhaanystävänsä kanssa laittaneet yhdelle 9-vuotiaalle tytölle että " seksiä illalla yhdeksältä peiton alla ja kymmeneltä nukkumaan. missä vitun nukkekodissa säkin elät helvetin huora " ja 9v tyttö oli mennyt näyttämään viestin sitten tytölleen ja sitten se äitinsä oli menny sinne ovelle ja olivat heittäneet sitten minun tytön ulos sieltä ja myöhemmin sanoneet omalle lapselleen että et oo sitten enää sen kanssa missään tekemisissä...



Joten nyt on sitten tyttöjen parasystävyys särjetty.



He siis lähettivät viestin tämän tytön kännykästä jota nyt on kielletty olemasta tyttäreni kaveri.



Tyttöni kun on alkanut myöskin meikkaamaan ihan nätisti ja pukeutumistyyli vähän muuttunut, niin nyt he jo väittävät että hän polttaa ja juo. :(

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä vanhempien reaktioista.

Eihän kukaan haluaa lapsensa kaveriksi tuollaista.

Vierailija
2/37 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule on ihan kiltti ja ystävällinen tyttö.



Mutta hänellä on MURROSIKÄ, mitä ei pienikokoisella kaverillaan olekkaan ja tuskin alkaa ainakaan pariin vuoteen edes.



Oli vaan katsonut netistä jotain videoklippejä ja oppinut sieltä nuo sanat. Youtubesta.



Niin minkäs minä mahdan, ei voi koko ajan kytätä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan siitä on aikaa kun viimeksi kirjoitit saman?

Vierailija
4/37 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hä? Kuka laittoi sen viestin ja kenen puhelimesta? Ja missä nämä tytöt olivat, kun jonkun (kenen?) äiti heitti heidät pois. Ja kuka ei saa olla kenen kaveri?



"9v tyttö oli mennyt näyttämään viestin sitten tytölleen"?

Vierailija
5/37 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä haluisi minäkään tuollaista seuraa lapsilleni. ja kylläpä on nuorena alkanut meikkaamaan.

Vierailija
6/37 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis heidän lähettämänsä viesti on sairas. Miten olet käsitellyt asiaa tyttösi kanssa? Minkälaisen rangaistuksen hän sai?



Jos et pärjää tyttösi kanssa niin ammattiapua kannattaa hakea mielummin liian aikaisin kuin liian myöhään.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/37 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttö = Olivia



Hänen parasystävä = Aada



9v tyttö = Hanna. Ja on Aadan kaveri jota Olivia ei tunne, mutta meidän perhe asuu omakotitalossa, Aadan perhe rivitalo yhteisössä joten tämä sama Hanna asuu siinä



Riikka = Aadan äiti



Sari = Hannan äiti



Olivia ja Aada olivat yhdessä olleet Aadan huoneessa ja Olivia avusti Aadaa, kun Aadalla ja Hannalla oli ollut jotain riitaa, minkä seurauksena Hanna oli satuttanut sitten Aadaa ihan fyysisesti. Niinpä tytöt päätti yhdessä kostaa ja pistivät Aadan kännykästä Hannalle ilkeän viestin. Aada ei tiennyt mitä sanoa, niin Olivia sitten kirjotti siihen nuo sanat. Olivia siis puolusti vaan parasta ystäväänsä Aadaa. No Hanna oli sitten mennyt kysymään äitiltään että mikä on huora ja Sari oli kysynyt että mistä sinä tuollaista olet oppinut ja Hanna sitten näytti saamansa viestin. Olivia oli siis siellä Aadan luona. Sitten Sari lähti valittamaan Aadan luokse asiasta ja ensiksi he tietysti syyttivät Aadaa kun viesti oli lähetetty hänen puhelimesta, mutta Aada sitten tunnusti että se on Olivian keksimä



Kyllä ne nyt sitten yrittää väkisin saada Aadaa ja Hannaa oikein ylimmiksi ystäviksi.



Ja minun Olivian heittää ulos ringistä koska hän olisi mukamas jotenkin "viallinen" :(

Vierailija
8/37 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en antanut rangaistusta, koska hän selitti kuinka Hanna oli lyönyt jopa potkaissut Aadaa. Ja sitten jahdannut mun Oliviaa ja yrittänyt purra tätä. Tytöt olivat olleet ihan kauhuissaan...



Joten halusi napauttaa takaisin kun ei väkivaltainen fyysisesti ole niin henkisesti sitten.



Jos teko olisi ollut täysin tahallinen niin olisi tullut viikko kotiarestia ja tietokone kieltoa myös! Mutta kun se oli vain puolustusta niin asiallinen keskustelu riitti ja sanoin että tuo on rumaa kieltä että ei sovi käyttää ja se siitä.



Noniin kiva eli teidänkin mielestä lapsesi saisi olla yksin. Haistakaa pitkä p !!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/37 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että " ompas nyt huonoa kieltä voivoi. "



Ajatteletteko te oikeasti vaan sitä?



Ettekö nää minun Olivian hyvää tekoa!



Harvaa tuollaista ystävää on joka uskaltaa lähteä noin kärkkäästi puolustamaan toista.



Ps. Niin kun sanoin että Olivialla on murrosikä ja ei hän paljon meikkaa, kulmat ollaan käyty siistimässä ja värjäämässä kosmetologilla, sitten ripsiväriä saa vähän laittaa ylä että alaripsiin ja sipaista väritöntä huulikiiltoa huuliin. En anna esim. pakkeloida millään meikkivoiteella tai puuterilla kaunista ihoa vielä ja tukkia sitä että se ei pysty hengittämään

Vierailija
10/37 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jos olen lyönyt vaikka varpaani pöydän jalkaan niin on saattanut muutama ärräpää tuhahtaa.



" Selkeästi äidiltä opittua kielenkäyttöä "



Hyi h*tto mä en haluis olla sun kanssa samassa työpaikassa olla! vaikutat juuri sellaiselta ylimieliseltä veemäiseltä p*ska kiusaaja äidiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/37 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikeuta käyttäytymään kuin idiootti.



11-v "murrosikäinen" tietää kyllä mitä on kirjoittanut ja tietää mitä se tarkoittaa.



Vierailija
12/37 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat siis että lapseni tulisi käyttäytyä 11-vuotiaana kuin aikuinen?



Voi vitja. Hyvä että se ees itekkään ties et mitä huora tarkottaa :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/37 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän tuokin sitten meinaa, sitäkö ettei tytölläni ole mukamas murrosikä?



Juupajuu...



Mikäs se on sitten tämä et rinnat kehittyy, häpykarvoitusta tulee, kuukautiset on, mielen oikkuja tulee



please. valaiskaa tuota yhtä onnetonta ;D

Vierailija
14/37 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yhtäkiä saakin käyttäytyä miten sattuu. Päinvastoin, murrosiässä lapsi hakee taas rajoja niinkuin joskus uhmaiässäkin ja vaikka onkin normaalia että murrosikäiset tekee hölmöyksiä, vanhempien tehtävä on puuttua siihen! Eikä sallia kaikkea "kun sillä on murrosikä".



Ja kyllä minä näen Olivian hyvän teon että halusi puolustaa ystäväänsä, mutta itse äitinä kyllä pitäisin vähintäänkin vakavan puhuttelun aiheesta "mitkä ovat sallittuja keinoja ystävän puolustamisessa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/37 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tyttösi "puolusti" kaveriaan, pienemmältä 9-vuotiaalta tytöltä kutsumalla tätä huoraksi. Samalla myös vihjaili miten 9-vuotiaan vanhemmat parittavat tyttöä iltaisin yhdeksältä.



Sisnusta tämä on vielä hyväksyttävää ja jopa sankarillista käytöstä?

Vierailija
16/37 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei hyvää käytöstä siinä mielessä, että sanoi toista huoraksi koska sellainen tämä 9-vuotias ei varmasti ole ja en tiedä tarkalleen mitä meinasi sillä seksi hommalla siinä viestissä...



Suoraan kopioi kuulemma youtubesta levottomat 3 elokuvasta

Vierailija
17/37 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä siinä mittään

Vierailija
18/37 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä siinä mittään


opetat sen käyttäytymään!!!

Vierailija
19/37 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mun LAPSELLE.



Että viedä häneltä kavereita jne.



Todella aikuismaista, kun hän ei ole mikään hirviö, en varmastikkaan palaa vastaamaan enää tälle palstalle - syytäkää niin paljon sontaa tämä foorumi täyteen kuin mahdollista, mutta älkää kuule haukkoko mun tytärtä tai mä etsin joka ikisen ip-osotteen selville ja mun lasta koskevat herjat lähteekin sit eteenpäin!!

Vierailija
20/37 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laitat pyytämään anteeksi siltä pikkutytöltä. Opeta tyttösi käyttäytymään niin ettei kenenkään toisen lapsen vanhemmalle tule mieleen kieltää kaveeraamasta omasi kassa.