Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko kellään kotona Karaoke-laitteita?
24.05.2012 |
Tuleeko laulettua? Mitä laulatte?
Itse haluaisin, minkälaisia suosittelette? Löytyykö marketeista?
Kommentit (6)
Tuttavan naapurilla on ja voi sitä myötähäpeän määrää kun ammu vainaan äänellä hoilataan mikkiin.
Karseeta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Silti lapset laulaa sillä ihan onnessaan.
Kannattaa ostaa parempi setti kuin toi meidän...
laitteesta on muutakin hyötyä kun pelkkänä karaokena
mitä hankkia!
Ihan perus-karaokea tarkoitus laulaa
Minkälaiset laitteet kannattaa hankkia?
Alue: Aihe vapaa
ei kannata ostaa.Tilaa vaikka netistä tms. kunnon laulukamat.