Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitähän tyttäreni ja hänen miehensä tekevät?

Vierailija
02.06.2012 |

Tein nimittäin joku aika sitten suvun yhteiskäytössä olevan mökin varastosta oudon löydön. Siellä oli hivenen piilossa kahdet erittäin likaiset farkut, joissa molemmissa oli reiät haaroissa?! Olen melko varma, että toiset ovat jo omillaan asuvan parikymmpisen tyttäreni, joten toiset ovat varmaankin hänen miehensä. Asia ei minulle kuulu, mutta ueliaisuuttani, anonyymisti uskallan kysyä, kuka keksii parhaan selityksen :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein nimittäin joku aika sitten suvun yhteiskäytössä olevan mökin varastosta oudon löydön. Siellä oli hivenen piilossa kahdet erittäin likaiset farkut, joissa molemmissa oli reiät haaroissa?! Olen melko varma, että toiset ovat jo omillaan asuvan parikymmpisen tyttäreni, joten toiset ovat varmaankin hänen miehensä. Asia ei minulle kuulu, mutta ueliaisuuttani, anonyymisti uskallan kysyä, kuka keksii parhaan selityksen :D

NUSSIVAT FARKUT JALASSA. kai haistoit niitä reikien kohdalta?haisevat ihan munalle ja pillulle.sitä se on.

Vierailija
2/6 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti jokin ruumiinrakennejuttu, koska itselläni tuo on ihan normaalia, että käytössä kuluu reiät haaroihin. Samoin miehellä. Reidet kai ne hankaa.



aika outo olet, jos jotain ihme seksileikkejä kuvittelet heidän leikkineen likaisissa farkuissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vaan.

Vierailija
4/6 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että aika pahalta haisevat, olivat ainakin kura/savi/maali/öljykuorrutuksen saaneet. Tämä+reikä pistää vähän epäilyttämään.

Vierailija
5/6 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työhousuiksi. uuuu kuinka epäilyttävää!

Vierailija
6/6 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm en osaa sanoa, mutta kyllä minustakin on outoa, että vaatteita ei pestä jos kerran ovat likaiset