Pitkät miehet, mikä lyhyissä naisissa kiihottaa?
Pitkillä (yli 190 cm) miehillä on todella usein käsipuolessa joku 160-senttinen mimmi.
Miksi? Mikä niissä pätkissä kiihottaa? Millaista seksi on, kun nainen on joku 30 cm lyhyempi tai enemmän?
Eikö se ole hankalaa? Vai onko se joku dominointijuttu?
Kommentit (100)
Miehet ei nyt ole vain niin tarkkoja kumppanin pituuden suhteen kuin naiset. Riittää, että pituusero on noin +- 1 metri, niin kelpaa.
Öhmm tämä ei pidä paikkaansa :D itse olen 147cm nainen ja minulla on iso peppu ja ihan hyvän kokoisetkin tissit.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on ihan fysikaalinen totuus, että pienellä kaikki on pienempää. Miksi ihmeessä ei olisi? Onko joku erityinen syy tai muu, miksi joku tietty paikka ei pienenisi samassa tahdissa koon mukaan?! Voisihan sitä vaikka väittää, että pienellä naisella on saman kokoiset kädet kuin isollakin... mutta kun se ei mene niin. Kaikki, ihan kaikki pienenee samassa suhteessa. Nimim. kokemusta on.
Öhmm tämä ei pidä paikkaansa :D olen 147cm nainen ja minulla on iso peppu ja ihan hyvän kokoisetkin tissit.
Meillä on puolison kanssa pituuseroa yli 40cm, mutta en minä pituuden perusteella ole valintaa tehnyt. Asialla ei ole väliä kuin tämän ketjun aloittajan lailla joillekin muille, meille sillä ei ole merkitystä.
M41
juu pienempää naista on kivempi käänellä eri asentoihin kesken ajon sekä polvi lantio suhde on hyvä miettien takaapäin työntelyä
Vierailija kirjoitti:
Me lyhyet ollaan vaan niin ihania, sopivaa taskukokoa.
Siro nainen on NAISELLINEN!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on ihan fysikaalinen totuus, että pienellä kaikki on pienempää. Miksi ihmeessä ei olisi? Onko joku erityinen syy tai muu, miksi joku tietty paikka ei pienenisi samassa tahdissa koon mukaan?! Voisihan sitä vaikka väittää, että pienellä naisella on saman kokoiset kädet kuin isollakin... mutta kun se ei mene niin. Kaikki, ihan kaikki pienenee samassa suhteessa. Nimim. kokemusta on.
Mä olen 165cm pitkä (tai lyhyt) nainen. Kengänkoko 42. Syliväli 182 (yleensä sama kuin pituus). Jopa tämmöimen friikki on löytänyt aviomiehen. Kelpo varustuksella.
Ja ei se miehen pituus kyllä takaa kalun suurta kokoa.
Ja jos sulla on iso kalu niin sepä voi tuntua naisesta epämiellyttävältä. Mut ai nii, eihä sillä väliä ku on vaan kätevä panna ja liikuttaa. Niinkuin ois joku puhallettava barbara. Sylettää jos oikeesti esineellistätte kumppaninne noin.
Sen tietää vain pitkä mies joka nai pientä alleen käpertynyt taskuvenustaan pyllyyn.
Sitä on aivan turha yrittää selittää.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisilla naisilla on kaikilla ns standardikokoiset sukupuolielimet samoin miehillä. Sukupuolielinten koko ei ole verrannollinen aikuisen ihmisen pituuteen.
Ne 155cm naisetkin synnyttää alakautta nelikiloisia lapsia.
antaako lyhyemmät naiset bebaa paremmin kuin pitkät
oma kokemus on että kyllä
Pillun tiukkuus ei ole kiinni pituudesta pöhlät
Kuinka usein kiusataan 166 cm naista? Harvoin. Entä 180 cm naista? Useammin.
Vai että vain pitkät luulevat olevansa parempia kuin lyhyet, eikä ikinä toistepäin?
En halua aloittaa ydinsotaa, halusin vain kysyä tarkemmin näkemystänne.
Niin, ja pitkät ja lyhyet naiset ovat molemmat todella kauniita!<3
Eihän miehillä ole osaa eikä arpaa tässä. Pitäisi kysyä mikä naisia kiihottaa pitkissä. He ovat tehneet valinnan, miehiltä ei ole kysytty mitään.
Pieni ja siro nainen on aivan mahtava! Voi nostella ja käännellä haluamaansa asentoon. Ja iso kalu pienessä pimpsukassa on aina kaunista! T. 194cm
Itsessään se naisen pieni koko kiihottaa valtavasti. En osaa sen tarkemmin selittää.
Joku niissä pitkissä ja raamikkaissa miehissä vetoaa. Ehkä se kokoero. En kaipaa varsinaisesti suojelua, mutta ihanaa sinne kainaloon kuitenkin käpertyä. Ja seksissä jotenkin niin kuumaa, kun mies ottaa kunnolla. Meillä pituuseroa lähes 40cm ja painossa reilu 60kg. Mies siis roteva ja lihaksikas, itse 49kg. Eikä tuota ongelmia asennoissa, 69 onnistuu hyvin. Päällä tai sylissä ollessa just hyvä suudella toista. Seisaaltaan vähän koroketta toki vaatii, mutta se ei ole ongelma.
Normaali nainen paras, pikkutytöt ei sytytä.
Pieni nainen miellyttää silmää ;) ja seksi pienen naisen kans upeaa, kaikki asennot onnistuu vaivatta..
Itse olen 196cm pitkä. Minua ei kiehdo alle 170cm naiset tippaakaan. Kyllä se rotunainen olla pitää. Seukatkoon persejalat lyhyiden kanssa.