Pitkät miehet, mikä lyhyissä naisissa kiihottaa?
Pitkillä (yli 190 cm) miehillä on todella usein käsipuolessa joku 160-senttinen mimmi.
Miksi? Mikä niissä pätkissä kiihottaa? Millaista seksi on, kun nainen on joku 30 cm lyhyempi tai enemmän?
Eikö se ole hankalaa? Vai onko se joku dominointijuttu?
Kommentit (100)
Ihana kun saa käpertyä oman nallekarhu portsarin kainaloon joka suojelee ympäröivältä pahalta maailmalta.
Ehkä isot miehetkin pitää pieniä naisia söpöinä. Erilaisuus kun vetää puoleensa.
Minulla ja miehelläni pituuseroa 40cm ja kaikki asennot onnistuu ja perskeles yhteiselo muutenki onnistuu....jo 30v kimpassa oltu...lapset ja lastenlapset maailmalla,,,,kuka väittää että pituuserosta olis haittaa
Olen 194/95/20.5 ja aviossa 176 pitkän naisen kanssa. Joskus olisi kiva kokeilla lyhyempää naista (155-160), joka ei ole synnyttänyt kolmea nelikiloista lasta ja jolle meisselini on kyllin iso, saa tähtitaivaan tuikkimaan.
Olen 194/95/20.5 ja aviossa 176 pitkän naisen kanssa. Joskus olisi kiva kokeilla lyhyempää naista (155-160), joka ei ole synnyttänyt kolmea nelikiloista lasta ja jolle meisselini on kyllin iso, saa tähtitaivaan tuikkimaan.
Tiukkuus. Mulle toki kaikki on ison varustuksen takia lähes yhtä tiukka, mutta kokemuksen mukaan 169 senttiset ja lyhyemmät on äärimmäisen kireitä. Nainen tuskin voi ymmärtää miten suuren nautinnon siro kireä neito pystyy Goljatille tarjoamaan.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 22:48"]
[/quote]
Pienessä yleensä kaikki on tiukkaa. Itse on onneksi tähän mennessä kaikki sirot neidot suostuneet rakasteluun. Pienen neidon kanssa pitää kuitenkin olla kestävä.
Olen 185 cm ja yli 165 cm naiset eivät kiihota lainkaan. Onhan se nautinnollisempaa kun nainen on pieni ja siro! Varmaan maataloustöissä sitten on eri juttu mut näin city-ihmisenä on mukavampi ja enemmän iloa pienestä ja sirosta naisesta!
[quote author="Vierailija" time="02.07.2012 klo 20:24"]
Suomalaiset naiset eivät vaan ole kovin pitkiä. Kuten jo yllä sanottiin, saamatta jäisi jos vain sopivanpituisien kanssa seurustelisi.
Jotkut asennot ovat hankalia, se on ihan totta. Esimerkiksi takaapäin on tukalaa, kun reisien pituuksissa on paljon eroa, eikä pääse lykkimään "luonnolliselta" korkeudelta. Mutta on niitäkin asentoja joissa pituuserolla ei ole merkitystä.
Nykyinen tyttökaveri on pieni ja hoikka, ja seksikäs sellaisena kuin on. Yli satakahdeksankymppisen naisen kanssa olisi varmaan komeaa astella kadulla (itse 195), mutta pelkästään sen takia nyt ei vaihtaisi.
[/quote]
Takaapäin onnistuu mainiosti kun seison itse lattialla ja vaimo peppu pystyssä sängyn laidalla! Kyllä ne aina keinot keksii kun panettaa....
[quote author="Vierailija" time="02.07.2012 klo 20:24"]
Suomalaiset naiset eivät vaan ole kovin pitkiä. Kuten jo yllä sanottiin, saamatta jäisi jos vain sopivanpituisien kanssa seurustelisi.
Jotkut asennot ovat hankalia, se on ihan totta. Esimerkiksi takaapäin on tukalaa, kun reisien pituuksissa on paljon eroa, eikä pääse lykkimään "luonnolliselta" korkeudelta. Mutta on niitäkin asentoja joissa pituuserolla ei ole merkitystä.
Nykyinen tyttökaveri on pieni ja hoikka, ja seksikäs sellaisena kuin on. Yli satakahdeksankymppisen naisen kanssa olisi varmaan komeaa astella kadulla (itse 195), mutta pelkästään sen takia nyt ei vaihtaisi.
[/quote]
Höpö, höpö. Suomalaiset naiset ovat ihan normaalin eurooppalaisen naisen pituisia. Taas joku typerä näppylänaama joka ei ole naista nähnytkään.
Mietin, että harmittaako miestäni meidän pituurero (30 cm)
Pitäisikö käyttää enemmän korkokenkiä?
kun on lyhyt nainen niin voi ottaa suihin kun molemmat seisoo :)
Ompahan ihmisillä ihmettelyn aiheet:D Minä nainen olen 150cm ja mieheni on 196cm, siinäpä teille pituus eroa:)) Ja seksi on aivan mieletöntä!
Itse olen 162 cm ja mieheni 192 cm eikä meillä ongelmia ole seksissä ollut. Mieheni sanoo että tykkää kun mahdun seistessä kainaloon hyvin. :D
Voi elämä...kyllä huomaa taas näistäkin jutuista että miehet kirjoittelevat joistakin omista perversioista! Olen itse 153 senttinen nainen ja mieheni pituu on uljaat 168 senttiä. En voisi kuvitellakaan esim. 69-asentoa pidemmän miehen kanssa, joten älkää tulko puhumaan meille "mätsipareille", että teidän seksinne olisi parempaa. Vaikea uskoa että teidän vastaava asento olisi noilla pituuseroilla parempaa.
Miehelläni on muuten todella iso penis, joten en oikein jaksa uskoa että aina peniksen koon täytyy korreloida pituuden mukaan. Sen olen huomannut jo nuoruudessani, että iso penis korreloi aivan uskomattoman aukottomasti tyhjän pään ja sovinismin mukaan!!! En ole ikinä saanut huomioivampaa ja kunnioittavampaa seksiä kuin pienipeniksisiltä. Mieheltäni saan täydellisen henkisen tyydytyksen ja fyysinen lisäulottuvuus on vain plussaa.
Etsikää itsellenne paras, hopea on oikeasti häpeä näissä otteluissa! =)
pitkät miehet kuvittelee, että heillä meisselsson on jotenkin isompi, kuin kanssamiehillä, jotka ovat pituudeltaan keskimitiaisia tai alle. Ei muuten pidä paikkaansa. Sen oon myös huomannut ,että ne pitkät miehet, jotka kuvittelee ,että heillä on pituutensa takia "iso" meisselsson, ovat sängyssä laiskempia kuin lyhyemmät miehet. Luulevat että "iso" meisselsson = yhtä kuin hyvä seksi. Ha, ei pidä paikkaansa! Hyvään seksiin ei valitettavasti riitä ,että on pitkä tai että on isompi meisselsson. Nainen on monimutkainen eläin, kyllä siihen tarvitaan paljon muutakin kuin se että kastaa hepin sisään ja ulso ja kuvittelee ,että se riittää ;)
Jos nyt itse vaan olisit sinut sen pituutesi kanssa, niin ei tarvitsisi muiden mieltymysten takia olla katkera :D
69 asento ei oikein onnistu, jos on iso pituusero :(
Takana suhteita 183cm, 190cm ja 185cm pitkien miehien kanssa(itse olen 158cm) enkä ole ikinä kokenut seksissä pituuseroa ongelmaksi. Pitkät miehet on turvallisia ja kun itse on pyöreä ja muodokas niin pitkän miehen kanssa on mukava olla.
Nainen on parhaimmillaan kun se 30 cm lyhyempi kuin mies, ja 30 kg painavampi kuin mies.