Pitkät miehet, mikä lyhyissä naisissa kiihottaa?
Pitkillä (yli 190 cm) miehillä on todella usein käsipuolessa joku 160-senttinen mimmi.
Miksi? Mikä niissä pätkissä kiihottaa? Millaista seksi on, kun nainen on joku 30 cm lyhyempi tai enemmän?
Eikö se ole hankalaa? Vai onko se joku dominointijuttu?
Kommentit (100)
Itse hieman pidempänä (193cm) olen huomannut että lyhyet naiset ovat erityisen kiinnostuneita. Tietenkin yli 180cm naisia on aika vähän, joten tuskin heitä kaikille pitkille miehille riittää. Suuresta pituuserosta ei ole suuria haasteita, ei ainakaan seksissä kuten joku jo aikaisemmin kirjoitti.
Omalla kohdalla naisen mitta ei liity mitenkään siihen, kiihottaako nainen vai ei. Kyllä siihen vaikuttaa ihan muut asiat.
Itselläni, 160cm/42kg on lähes 198cm/90kg mies. Seksi sujuu kyllä ongelmitta, tietysti jotkin asennot ovat hieman haastavampia kuin muut, mutta aina voi soveltaa ;)
Vierailija kirjoitti:
pitkät miehet kuvittelee, että heillä meisselsson on jotenkin isompi, kuin kanssamiehillä, jotka ovat pituudeltaan keskimitiaisia tai alle. Ei muuten pidä paikkaansa. Sen oon myös huomannut ,että ne pitkät miehet, jotka kuvittelee ,että heillä on pituutensa takia "iso" meisselsson, ovat sängyssä laiskempia kuin lyhyemmät miehet. Luulevat että "iso" meisselsson = yhtä kuin hyvä seksi. Ha, ei pidä paikkaansa! Hyvään seksiin ei valitettavasti riitä ,että on pitkä tai että on isompi meisselsson. Nainen on monimutkainen eläin, kyllä siihen tarvitaan paljon muutakin kuin se että kastaa hepin sisään ja ulso ja kuvittelee ,että se riittää ;)
Tykkäsin siitä kohdasta, kun sanoit meisselsson :)
Alko tulla ikävä eksää, se oli jotain160, ehkö vähä alle jopa. Uskomattoman kireä pimppi ja ihan mahtava perse. Harmi ku se oli uskomattoman idiootti. Menee nykyisen kanssa aika huonosti ja siltä eksältä saa aina, kohta varmaan tulee taas lykittyä sitä :P
Koska se on naisellista ja tunnen itseni vahvaksi urokseski joka pystyy suojella naarastaan :)
Asian ydin: erilaisuus viehättää. Olen 182/98. Oma naisystäväni on ulkomaalainen, 153/46 ja lisäksi 27v nuorempi. Siro nainen on Naisellisempi. Pienellä kaikki on pientä ja tiukkaa, jos seksistä pitää mainita. Tästä on muitakin kokemuksia. Eroa on aina niin käsien kuin jalkojen ja muidenkin paikkojen koossa. Tietenkin.
Uups, korjaus edelliseen nimimerkkiin: piti olla M57
Vierailija kirjoitti:
niillä korstoilla muutenki outoja mieltymyksiä ehk yks ymmärrettävä on että naista jaksavat kannatella käsillä naidessa vastakkain, ja sitten heiltä tulee paremmin kun ksm tiukempaa tavaraa tuikkii.. no lyhyet naiset on ok kun kaikki on tiivis paketis c-d kupitki.ja tämmösil on persettä toisinki hongankolistajalaudoilla.
Että on katkeraa tekstiä :D
Rintojen, takamuksen tai vaginan (miehillä peniksen) koko ei liity pituuteen mitenkään. Ainoa ero on, että lyhyillä näkyy paino helpommin.
Mikäs siinä,jos haluaa lyhyitä lapsia niin seurustelkoon lyhyen naisen kanssa.Ei ole komean näköisiä nää alle 170cm persjalkaset pojanjullikat.
Minä taas lyhyehkönä miehenä arvostan naisessa pituutta. Paras kokemus 192 senttisen kanssa. Miehet kuulemma pelkäävät häntä. Petipuuhat sujui mukavasti ja pimppi oli mukava minunkin pikkupippelille.
Tykkään kyllä eniten n. 170 cm naisista. Eivät ole liian pitkiä, mutta tuon mittaisella naisella on yleensä pitkät sääret ja minä olen säärimiehiä. Ja onhan pitkässä naisessa nyt muutenkin enemmän katseltavaa kuin pikkuisessa. Mutta kaikki naisethan ovat omalla tavallaan viehättäviä. Samoin kuin tykkään eniten blondeista, niin silti monet ruskeatukkaisetkin on viehättäviä. Eli en tarkoita, etteikö mulle olis kelvannut ihan yhtä hyvin lyhytkin, enkä pituuden, hiustenvärin tms. perusteella ole koskaan kumppania valinnut. Sen mitä nyt valitsemaan on päässyt, nainenhan se on se joka lopulta aina valinnan tekee. Vaimo on tasan 170 cm ja kaikinpuolin ihana. Eikä haittais vaikka olis 10 cm lyhyempi, silti rakastaisin häntä ja ottaisin vaimokseni.
Kuten edellinen tässä mainitsee, koko vaikuttaa kokoon. Sääret ovat pienellä lyhemmät, tissit, peppu ja "se" pienemmät. Kuten myös kädet tai jalat. Itse tykkään pienestä ja sirosta. Nykyinen 160/60 on ok, mutta edellinen 153/44 oli oikeastaan paras. Kuka tykkää mistäkin.
Eipä sillä pituudella hirveästi ole väliä, mutta kyllähän tuolla kaupugilla liikkuessa katse kiinnittyy enempi niihin pitkiin naisiin, lyhyitä ei edes huomaa, ei pahalla, tosiasia vaan. VArmaan sama miesten kohdalla, lyhyt jää muiden varjoon. Mutta se on kyllä mielikuvitusta, että pituudella olis mitään tekemistä pimpsan koon kanssa, ei niin kerrassaan mitään ja kokemusta kyllä löytyy. Muistaakseni tämä on lytätty jo moneen kertaan tutkimuksissakin, eli esim. thaikuilla ei oo sen pienempi kuin vaikka suomalaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on naisellista ja tunnen itseni vahvaksi urokseski joka pystyy suojella naarastaan :)
Etkö ole niin vahva uros että jaksaisit isompaa naarasta suojella?
Kyllä se on ihan fysikaalinen totuus, että pienellä kaikki on pienempää. Miksi ihmeessä ei olisi? Onko joku erityinen syy tai muu, miksi joku tietty paikka ei pienenisi samassa tahdissa koon mukaan?! Voisihan sitä vaikka väittää, että pienellä naisella on saman kokoiset kädet kuin isollakin... mutta kun se ei mene niin. Kaikki, ihan kaikki pienenee samassa suhteessa. Nimim. kokemusta on.
Jää pitkät naiset huomaamatta. Ne on vähän kuin miehiä, isoja ja vahvoja. Pieni on siro ja naisellinen.
Pitkät naiset kuvittelee olevansa jotenkin parempia kuin muut, ihan ku pituus ois joku suurikin ylpeyden aihe. Kuka tälläsen ylimielisen ja itteensä täynnä olevan kaa haluis olla? Ite oon 195cm pitkä, että turha vetää mitään alemmuuskompleksia tähän sitten mukaan.
Nainen on parhaimmillaan paino 48 ja pienet kädet ja jalat.Se sirous ja keveys viehättää.