Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 180cm ja 86kg nainen, ja tunnen itseni seksikkäämmmäksi kuin koskaan.

Vierailija
20.05.2010 |

Olen ollut paljonkin hoikempi ja kiinteämpi, mutta kaipa se ikä tekee tehtävänsä. Ikää 44 vee.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan tuota noin ikkäänkuin saumaa vanahalle poijjaalle? Kantakirjasa seisoo, n.78kg, n.165cm korkokenkien sekä kanan höyhenen kanssa, 64v.

Isoruokanen ja köyhä, pienellä eläkkeellä ja sosiaalin tuella toimeentuleva. Tupakkia mennee n.25-30 päivässä, viinaa kun sais, niin paljo kuin jaksais juuha harvasepäivä, siis muulloinkin kuin eläkkeentulo päivänä. Tauteja on, harmahtava iho, maksaläiskiä naamasa, ja muuallakin, hiukset niinku harvasa.

Vierailija
2/11 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti sanoman, että omia hampaita on n.5kpl. Mutta ne on risat ja kellanruskeat nysät. Jalkasieni ja kihti vaivaa, mutta eksoottiset on aromit. Sukat vaihan pari kertaa vuojesa. Enstaina lissää, jos aletaan kirjotteleen, muuten ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itekin ollu paljon hoikempi ja parempivartaloinen, mutta vasta nyt pystyn nauttimaan seksistä.

N40+ (160/74)

Vierailija
4/11 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä, jotka eivät ole 190cm pitkiä. Ottajia kyllä olisi, aina kun on baarissa on jono tommosia pätkiä edessä.

Vierailija
5/11 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut paljonkin hoikempi ja kiinteämpi, mutta kaipa se ikä tekee tehtävänsä. Ikää 44 vee.

Olet reippaasti ylipainoinen, laihduta! Läski on yököttävää.

Vierailija
6/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reippaasti ylipainoinen. sitäpaitsi sinä et koskaan tule läskejäni kokeilemaan, joten ei tarvitse yököttääkkään.

Vierailija
7/11 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se kompastus minnuun, ja sillai äkkäis ..

tai löyhkästä huommais, kun kaatais ämpärillisen parffyymia palttoon alle, ennen ihmisten ilimoille menoa. Ja kärpäsmyrkkysprayta kainalhoon ja kalsånkiin, niin ei tulis viljeltyä ommaa rotu satiais kantaa etiäpäin, ku ei arvaa, oisko sillä taipumusta vihertää. Tai, no, mun tappauksesa vihertävä väri olis joka tappauksesa taattu vihireistä riippumata. Pitäsköhä tuota liittyä vihireissiin, ku ois tuota merriittiä saaha ihmiset vihertään..

Vierailija
8/11 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee välillä kompuroitua.

Vierailija
9/11 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee välillä kompuroitua.

josko tuota sais otettua kopin, kun vielä arvais, mihin päin aattelit keikahtaa. Mulla polosella ku ei oo muutako linttaan kävellyt vanahat tennarit.

Korkokengillä saapi hyvin kummanki koiven muljautettua sairaala kuntoon, vaikka se sitten antaisiki senttejä lissää joksiki aikaa.

Mitä se sinnoot syönny, ku nuin pitkäksi oot venähtänny?

Vierailija
10/11 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaurapuuroa ja ruisleipää, suosittelen kaikille!!

Vierailija
11/11 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minä uutena söin kaurapuuroa, tuppipottuja läskisoosilla ym, eikä se ruisleipä voin kera pöyältä puuttunna. Mutta lyhyeksi jäin, ja kuinka ollakkaan ilman emäntää. Vanahaksi oun ehtinnä iliman sitä eukkoaki Uhastakin tikusta silimäsä, pojjan kossina olin koulun lyhimpiä, minä sitä terveys sisarelle toimitin ja se toimitti takasin, että ehtiihä sitä kasvaa, ku on noin uusi. Otin jottain tolokkua siitä kun muut oli niin pitkiä. Kasvuhormonia ois pitäny saaha. Tohtorisetä sano että mun pittäis aatella jottain muuta, tärkeämpää. No ei se sillä asettunna mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi