Pitkät miehet, mikä lyhyissä naisissa kiihottaa?
Pitkillä (yli 190 cm) miehillä on todella usein käsipuolessa joku 160-senttinen mimmi.
Miksi? Mikä niissä pätkissä kiihottaa? Millaista seksi on, kun nainen on joku 30 cm lyhyempi tai enemmän?
Eikö se ole hankalaa? Vai onko se joku dominointijuttu?
Kommentit (100)
Onko jollain miehellä muka valinnanvaraa valita nainen pituuden mukaan? Minulla olisi jäänyt täysin saamatta, jos vaatisin naisilta yli 170 cm pituutta.
Oikeastaan pitäisi kysyä, onko pitkillä naisilla joku pelko pitkiä miehiä kohtaan, koska itseäni ovat lähestyneet ainoastaan pitudeltaan keskimittaiset tai alle olevat naiset.
Keskimittaa pidempien kanssa en ole saanut heiltä minkäänlaista kiinnostusta.
Tuttavapiirini osalta voin vahvistaa APn havainnon, että kaikilla tuntamillani pitkillä miehillä on 25-35 cm lyhyempi puoliso. Lisäksi pitkillä naisilla taas on joko noin itsensä pituinen tai lyhyempi mies.
Pitkillä (yli 190 cm) miehillä on todella usein käsipuolessa joku 160-senttinen mimmi. Miksi? Mikä niissä pätkissä kiihottaa? Millaista seksi on, kun nainen on joku 30 cm lyhyempi tai enemmän? Eikö se ole hankalaa? Vai onko se joku dominointijuttu?
on ketteriä sängyssä. Lisäksi pillu on tiukempi kuin honkkeleilla.
Lyhyillä naisilla on aina suhteessa suuremmat rinnat muuhun kroppaan verrattuna. Vaikka rinnat olisi ihan tuollaiset B70 vaikutelma on aivan toista luokkaa.
Naisen ei tarvitse kumartua paljon?!? ;P
Suomalaiset naiset eivät vaan ole kovin pitkiä. Kuten jo yllä sanottiin, saamatta jäisi jos vain sopivanpituisien kanssa seurustelisi.
Jotkut asennot ovat hankalia, se on ihan totta. Esimerkiksi takaapäin on tukalaa, kun reisien pituuksissa on paljon eroa, eikä pääse lykkimään "luonnolliselta" korkeudelta. Mutta on niitäkin asentoja joissa pituuserolla ei ole merkitystä.
Nykyinen tyttökaveri on pieni ja hoikka, ja seksikäs sellaisena kuin on. Yli satakahdeksankymppisen naisen kanssa olisi varmaan komeaa astella kadulla (itse 195), mutta pelkästään sen takia nyt ei vaihtaisi.
niillä korstoilla muutenki outoja mieltymyksiä ehk yks ymmärrettävä on että naista jaksavat kannatella käsillä naidessa vastakkain, ja sitten heiltä tulee paremmin kun ksm tiukempaa tavaraa tuikkii.. no lyhyet naiset on ok kun kaikki on tiivis paketis c-d kupitki.ja tämmösil on persettä toisinki hongankolistajalaudoilla.
Suomalaisen naisen keskipituus on n. 168 cm, eli tasan 30 cm alle oman pituuteni. Kumppanin löytäminen voisi olla kovasti kovasti vaikeaa, mikäli vetäisin keinotekoisen rajan vaikkapa 20 cm pituuseron kohdalle; potentiaalisista kumppaneista taitaisi rajautua 75 % pois.
Lyhyet naiset ovat ketteriä ja niitä on helppo siirtää hyvään asentoon. Ovat myös tiukempia usein
Lyhyet naiset ovat ketteriä ja niitä on helppo siirtää hyvään asentoon. Ovat myös tiukempia usein
Olen 192 cm, vaimo 155 cm. Yhdessä ollaan oltu 15 vuotta ja lapsiakin on kolme. Juu, ihan sillai perinteisellä tavalla ollaan hankittu, tiedättehän: siitin jäykistyy ja työntyy naisen kosteaan emättimeen jne. Tämä luonnollinen tapahtumasarja tuntuu aina joskus olevan jollekin pituuseroja hämmästelevälle tuntematon.
Olen seurustellut nuorempana useammankin alle keskimittaisen naisen kanssa. Vaimoni ei ole edes lyhyin heistä. Minusta pituuserolla ei ole kerrassaan mitään merkitystä seurustelussa. Olen kyllä deittaillut keskimääräistä reilusti pidempääkin naista (175 cm). En havainnut mitään ratkaisevaa eroa petipuuhissakaan.
Vaimolleni pituusero on tärkeää. Hän ei kuulemma voinut koskaan edes kuvitella mitään seksiin tai suhteeseen liittyvää alle 190-senttisen miehen kanssa. Minä kuulemma riitin "nippa nappa".
Nuorena poikana olin sokkotreffeillä 183-senttisen naisen kanssa. Toisia treffejä ei tullut. Muistan olleeni helpottunut.
mutta on niitä lyhyitä naisia, jotka jostain syystä tykkäävät pitkistä miehistä. Ennen en oikein edes huomannutkaan niitä lyhyitä naisia. Nykyään olen hieman avoimempi ja avarakatseisempi ja vaikka lyhyet naiset eivät minua kiinnostakaan, niin jos joku lyhyt käy kuumana minuun niin toki voisin käyttää tilaisuutta hyväkseni.
Mulla on eräs tuttava, joka on ihan oikeasti lyhytkasvuinen. siis paaaaaaljon alle tuon 160cm, ja on muuten erittäin kysyttyä kamaa miesten keskuudessa.
kuin kontallaan. Se on yx etu lyhyellä naisella.
Mulla on nykyisen naiseni pituus 165, itse olen 188. Pisin existäni on ollut 180, siihen kun lisäsi vielä korkkarit...muuten oli ihan hoikka, ei mikään norsu.
Enemmistö mulla on ollut reilusti lyhyempiä kuitenkin. Kyllä tuollanen taskuvenus vaan kiihottaa enemmän jostain syystä.
kun on alamittainen nainen vierellä. Ei pääse nainen komentelemaan.
kun on alamittainen nainen vierellä. Ei pääse nainen komentelemaan.
Nimenomaan, se vahvista egoa ja sitä kautta vahvistaa erektiota. Nainen saa kovempaa ja isompaa munaa. Kaikki se parantaa suhdetta.
Kääpiöt on naintiin parhaita. Helppo kuljettaa mukana ja voivat imee munaakin niin ettei kukaan kiinnitä huomioo.
Me lyhyet ollaan vaan niin ihania, sopivaa taskukokoa.