Pitkät miehet, mikä lyhyissä naisissa kiihottaa?
Pitkillä (yli 190 cm) miehillä on todella usein käsipuolessa joku 160-senttinen mimmi.
Miksi? Mikä niissä pätkissä kiihottaa? Millaista seksi on, kun nainen on joku 30 cm lyhyempi tai enemmän?
Eikö se ole hankalaa? Vai onko se joku dominointijuttu?
Kommentit (100)
Minusta suurempi ongelma on se kun pitkät naiset eivät koskaan haluaisi lyhempää miestä. Tämäkin varmaan sellainen stereotypia ja ajatusmaailma monilla. Itse pitäisin pidemmästä naisesta.
Olen muutamaa hirvipillua kokeillu mutta ne ei yhtään nappaa. Nainen on parhaimmillaan 162-168 senttisenä. Itse olen 198cm ja passissa vielä lukee "kasvava" (passi haettu ennen inttiä lähes 10 v. sitten).
Minulle puhuttiin sellanen 182cm nainen treffiseuraksi joitakin vuosia sitten. Ihan nätti likka, jolla oli kingsize sänky, ei tarvinnu nukkua jalat reunan yli. Yö meni kohtalaisesti mutta oli kyllä aika luisevaa touhua. Nainen oli romuluinen, kengän koko oli 44 ja kädet lähes saman kokoiset, kuin minulla. Aamulla oli näky niin rujo, että suli kankkus seisokki siihen paikkaan.
Siitä ei mennyt kuin muutama päivä ja tutustuin sellaseen pieneen suloiseen pullukkaan. Oltiin me kyllä aika koominen näky, vaikka pimatsulla oli kunnon korkkaritkin. Mutta muuten meni kaikki niin putkeen.
Ja ihan parasta mitä tiedän, on herätä tämän ihanaisen vierestä vieläkin ihan joka ikinen aamu! Kiitos rakas näistä 7 vuodesta!
Suomalaiset naiset ovat valitettavasti lähes poikkeuksetta persjalkaisia.
Ja lyhyemmät naiset ovat käteviä ratsastamaan miehensä kepillä... Kätevä nostaa. Yleensä kevyeitä. Näppärämpiä käsitellä.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2012 klo 06:37"]
Oikeastaan pitäisi kysyä, onko pitkillä naisilla joku pelko pitkiä miehiä kohtaan, koska itseäni ovat lähestyneet ainoastaan pitudeltaan keskimittaiset tai alle olevat naiset.
[/quote]
Minä ainakin pelkään pitkiä miehiä, vaikka olen itse keskimittainen (168). Menneisyydessä on paljon muistikuvia holtittomasti huojuvista humalaisista tai väkivaltaisista pitkistä miehistä. Mieluiten otan ns. lyhyen miehen (oman mittainen +/- 5cm). Tunnen silloin oloni turvalliseksi.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2012 klo 06:37"]
Onko jollain miehellä muka valinnanvaraa valita nainen pituuden mukaan? Minulla olisi jäänyt täysin saamatta, jos vaatisin naisilta yli 170 cm pituutta.
Oikeastaan pitäisi kysyä, onko pitkillä naisilla joku pelko pitkiä miehiä kohtaan, koska itseäni ovat lähestyneet ainoastaan pitudeltaan keskimittaiset tai alle olevat naiset.
Keskimittaa pidempien kanssa en ole saanut heiltä minkäänlaista kiinnostusta.
Tuttavapiirini osalta voin vahvistaa APn havainnon, että kaikilla tuntamillani pitkillä miehillä on 25-35 cm lyhyempi puoliso. Lisäksi pitkillä naisilla taas on joko noin itsensä pituinen tai lyhyempi mies.
[/quote]
Tää on kyl totta. Oon itte 183 cm nainen. Oon kanssa huomannu ton saman, pitkillä miehillä useimmiten lyhyt nainen, kun
Esimerkiksi mulla pitkänä naisena on itseäni huomattavasti lyhyempi mies. Ero ei ole mikään 3 cm vaan sitä on oikeesti se 15 cm. Mutta kun kolahtaa nii ei siinä pituus enää merkitse. Vastaan nyt omasta puolestani tuohon "pelottaako pitkiä naisia pitkät miehet" niin joo, kyllä muo ainakin. :D mulle on iha fine jos se mies on mun pitunen, mutta jos se on pidempi nii muo ahdistaa. Syy on se yksinkertaisuudessaan että oon ollut aina kaikkia päätä pidempi ja tottunut siihen. Pitkä mies on usein myös hoikka, enkä pidä hoikista miehistä. Joten...mä ainakin vaan sytyn enemmän niistä lyhyistä moehistä
Minä olen 174 senttiä ja omasta mielestäni kyllä ihan keskimittainen, mutta muiden mielestä ilmeisesti pitkähkö. Aina olen pitänyt pitkistä miehistä, vaikka en nyt sitä "isolta ja pahalta maailmalta" suojelijaa ole koskaan kaivannut. Mutta ei tuo pituus ole loppupeleissä koskaan merkinnyt mitään. Sitä kiinnostuu toisesta ihan muista syistä. Mutta edelleen pitkät miehet saavat pääni kääntymään.
N31
Pitkässä naisessa kaikki muukin on isoa. Paksut sääret, isot kädet ja jalat. Tykkään siroista naisista. Se on niin kiihottavaa katsoa pieniä kauniita käsiä, hoikkaa rannetta ja pieniä koon 36 naisellisia kenkiä. Naiseni painaa 50 kg ja ihana on ottaa hänet seisaaltaan. Jaksan pitää hänet sylissä koko panon ajan. Sellaisia juttuja ei voi tehdä 80 kg painavan kanssa. Painoa on liikaa, vaikka tietty se yli 180 cm muija voisi periaattessa pitää toista jalkaa maassa ja kannatella itseään. Olen joskus kokeillut, mutta eihän se fiilis ole sama. Tuntuu, että tätä kysyy joku hujoppi, joka haluaa tuoda esiin jotain huvittavuutta lyhyissä naisissa. Fakta on, että ne on vaan hemmetin sexyjä. Mulla on ollut vain suomalaisia naisia, mutta ymmärrän hyvin myös niitä, joiden mielestä aasialaiset tytöt on upeita. Kokohan se niissäkin viehättää.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:58"]
Pitkässä naisessa kaikki muukin on isoa. Paksut sääret, isot kädet ja jalat. Tykkään siroista naisista. Se on niin kiihottavaa katsoa pieniä kauniita käsiä, hoikkaa rannetta ja pieniä koon 36 naisellisia kenkiä. Naiseni painaa 50 kg ja ihana on ottaa hänet seisaaltaan. Jaksan pitää hänet sylissä koko panon ajan. Sellaisia juttuja ei voi tehdä 80 kg painavan kanssa. Painoa on liikaa, vaikka tietty se yli 180 cm muija voisi periaattessa pitää toista jalkaa maassa ja kannatella itseään. Olen joskus kokeillut, mutta eihän se fiilis ole sama. Tuntuu, että tätä kysyy joku hujoppi, joka haluaa tuoda esiin jotain huvittavuutta lyhyissä naisissa. Fakta on, että ne on vaan hemmetin sexyjä. Mulla on ollut vain suomalaisia naisia, mutta ymmärrän hyvin myös niitä, joiden mielestä aasialaiset tytöt on upeita. Kokohan se niissäkin viehättää.
[/quote]
Olen siro 160 cm pitkä nainen ja olen kyllä huomannut, että miehet pitävät koostani. Joskus tuntuu, että nimenoaan pitkät ovat kiinnostuneimpia tai muuten miehet, joilla on itsellään miehekäs vartalo. Joskus olen miettinyt, että herättääkä pienikokonen nainen miehessä jonkun näköisen suojeluvaiston.
Ketteryys ja keveys mm on varmaan seksissä positiivinen asia. Mutta eihän pituus ole tietenkään ratkasevin tekijä herättämään mielenkiintoa. Kuitenkin ystäväni, joka on reilusti yli 180 cm pitkä, leveälanteinen isohko nainen saa kuulla miehiltä kokoa ajan pituudestaan, vaikka onkin todella kaunis nainen
Voin "runkata" pienikokoisella naisella itseäni. Lanteista kiinni ja kyrpää perseeseen juuri niin syvälle ja sillä tahdilla kuin itse haluan. Ai että :)
Meillä on mieheni kanssa aika tasan 40cm pituuseroa. Joitakin haasteita on ollut, mutta ei niinkään seksiin liittyviä. Lähinnä olis kivampi tanssia ja mun kropalle saada ehkä vähän pienempiä lapsia, jos pituusero olis pienempi. Mikään muu ei vielä ole ollut mahdotonta kun se, että minä kannattelisin tuota ukkoa. Yhtälailla joitakin sellaisia hyötyjäkin on on ollut, joita en usko saman kokoisella parilla olevan. Myös 69 onnistuu oikein hyvin, ei se kaikki pituusero sentään selkärangassa ole ja mukavasti tulee tuo peniskin oikeaan suuntaan vastaan :D Itselle pituusero ei ole tuntunut edes niin huomattavalta kun se muille ilmeisesti näyttää, koska siitä saa edelleen jatkuvasti kuulla. Mun näkökulmasta kaikki yli 175cm on jokatapauksessa huomattavasti pidempiä samoin kun miehelleni alle 175cm on lyhyempiä. N27
Itse olen lähes 190cm pitkäselkäinen lähelle 100 kiloinen mies ja minulle sopivin seksikumppani on 155-165cm pitkä nainen. 69 onnistuu huomattavasti paremmin lyhyemmän naisen kuin yli 170cm pitkän kanssa. Toisaalta valinnanvaraa on enemmän kun en välttele pitkiäkään yli 180cm naisia.
M39
Pientä naista on hyvä ´hyppyyttää´ ilmassa takaapäin. (Lifting her up and give her a stand-up fucking from behind her backside and hear her squeels while she´s sliding up and down your cock, her juices and twat lubricating your shaft while you´re taking her in that wild, wild position ,groaning like an ancient cave-man when you come inside her...)
Olen diagnoosilla varustettu lyhytkasvuinen nainen. Minulla on mielestäni sopusuhtainen, kaunis vartalo. Olen saanut miehiltä kehuja ja nekin joiden kanssa en ole itse halunnut harrastaa seksiä, ovat minua halunneet. Joistakin miehistä näkee, että haluaisivat vain kokeilla lyhytkasvuista, mutta eivät sen enempää.
Minulla on kuitenkin itsekunnioitus ja kohtelen muita samoin kuin haluaisin, että minua kohdellaan. Ehkäpä lyhyissä naisissa miehiä kiihottaa sekin, että useimmiten diagnoosilla varustetut lyhytkasvuiset ovat joutuneet miettimään elämää laajemmin nuoresta pitäen. Siis päässä voi liikkua muutakin kuin "Salatut elämät" ja naapurin Lissun mieshuolet.
Lyhyet (alle 160cm) naiset ovat käteviä. Sägyssä niitä on helppo pyöritellä ja komennella. Asentoja on helppo vaihdella ja se on mukava tunne kun pieni dominoitava nainen käpertyy yöllä kylkeen. Tulee vallan tunne ja erektio kovenee
Millä ihmeen perusteella muka pitkät on painavia ja vaikeasti nostettavia? Mitä heikkoja miehiä täällä oikeen pyörii :D Itse 178cm ja 58kg ja hyvin on miehet jaksaneet nostaa...
Seksi on mielestäni vähän helpompaa saman mittaisen kanssa. Ainut ongelma näillä samanmittaisilla on ettei kestä kun käytän korkkareita (korkkari=yli 10cm korko)
Nykyinen mies 193cm ja oli iloinen kun löysi pitkää seuraa ja myös pituudenkin takia minua lähestyi.
Omasta mielestä moni pitkä nainen on näyttävä jos on hyvä runko ja kantaa itsensä... Itse en tykkää taskuraketeista ja tuntuu tyhmältä kääpiöiden vieressä. En myöskään tykkää avuttomista ihmisistä mitä valitettavan moni lyhyt on.
Ja olen ollut suhteessa niin dominoivan kuin normaalinkin miehen kanssa. Ei se lyhyys kerro että voi käskee jne vaan se mistä henkilö tykkää. Ja en kyllä ymmärrä mitä toi ketteryys sängyssä tarkoittaa... Kaikki omat miehet kehuneet ja moni jopa suhteenkin jälkeen sanoneet että olen ollut paras.
Mutta makuja monia. Toiset haluu heikon pienen tai vaan tykästyy luonteeseen eikä pituuteen ja osan mielestä pitkät on näyttäviä ja osa pitää jäätävinä hirvinä...
Vierailija kirjoitti:
Pitkillä (yli 190 cm) miehillä on todella usein käsipuolessa joku 160-senttinen mimmi.
Miksi? Mikä niissä pätkissä kiihottaa? Millaista seksi on, kun nainen on joku 30 cm lyhyempi tai enemmän?
Eikö se ole hankalaa? Vai onko se joku dominointijuttu?
Ei, vaan se on piilevää pedofiliaa.
Laihan naisenpätkän on helppo ottaa syliin ja pyöritellä siinä eri asentoihin. Pillu on kuiteskin saman kokonen kaikilla naisilla. Paksulumisilla alueilla tarpoessa kuiteskin huono meneen. Maavara ei riitä.