Mieheni on ulkomaalainen.. hänestä kiertää ikäviä juoruja
Eräs ystäväni oli kertonut minun siskolleni että miehelläni on kuulema varman tiedon mukaan toinen nainen ja hänen kanssaan lapsi.
Siskoni kertoi asiasta äidilleni ja hän kertoi minulle. Tämä juoru oli liikkunut kaupungissa jo pari vuoden ajan ja moni oli siitä kuullut, mutta kukaan ei ollut aiemmin kertonut asiasta minulle.
No minä olen sata varma ettei mielläni oli toista perhettä missään ja tästä en halua spekuloida. Meillä on hyvä ja avoin suhde. Mitään suuria ongelmia ei ole ollut, olemme olleet naimisissa 8 vuotta.
Minua vaan risoo se että minulle tai meille itselle ei ole asiasta kerrottu yhtään mitään, vaikka asian on joku varmaksi sanonut ja siitä on aika moni tiennyt.
Miehenikin on asiasta hyvin loukkaantunut ja sanoi että minun pitää miettiä onko tämä juoruava ystäväni minun oikea ystäväni edes.
Miten minun pitäisi asiaan suhtautua?
Kommentit (50)
joka asian oli kuulema varmaksi sanonut ja juorun kai alulle laittanut.
Kumpikin syytti toisiaan, tämän jutun alkuunpanija sanoi että tämän ystäväni asenne on rasistinen ja hän halusi väen väkisin vängätä että "onhan sillä varmasti toinen perhe jossain" ja johon sitten tämä toinen oli vastannut että "onhan se aina mahdollista, mutta minulla ei ole tietoa asiasta".
Sitten tämä minun ystäväni sanoi että "ok. hän ottaa kaiken syyn niskoihinsa". :O))
Kumpikin syyttää siis toisiaan.
ap
varsinkin, jos teillä vielä on avoin suhde
varsinkin, jos teillä vielä on avoin suhde
yrittäkää lukea ensin juttu kunnolla ennen kuin kommentoitte. Noloa.
Jos asutte, niin voipi olla perääkin tuossa asiassa...
kertoa tuollaisia likaisia juttuja. Täälläkin ihmiset kelaa, että uskaltaako kertoa jos tietää että mies pettää jne.
Jos tuollaisia juoruja kuulet, on erittäin suuri todennkäköisyys, että ne ovat totta. Se että kuulet vasta nyt, johtuu siitä, että ihmiset eivät tohdi niitä kertoa.
Haloo, kuka tuollaista kehtaisi keksiä?
Helsingissä siis. Minä TIEDÄN että asiassa ei ole mitään perää, enkä halua spekuloida olemattomilla.
Minun mies on ehdottoman luotettava ja rehellinen, samanlaista saa hakea ja piste.
Mutta mietin miten suhtautua ystäviin jotka puhuu tälläisiä selkäni takana.
Ysätäväni oli snaonut vielä siskolleni että muista että asiasta ei saa kertoa minulle mitään.
ap
Tunnemme tämän miehen aika hyvin. On mieheni perhetuttu ja hänellä on vaimo ja lapsia kotikaupungissaan. Todella ikävää jutella tämän toisen naisen (tyttösen) kanssa, kun hän hehkuttaa miestään ja suhdettaan. En kerta kaikkiaan voi uskoa etteikö hän olisi tietoinen tuosta miehen perheestä... Välillä tekisi mieli kysyä mitä miehen vaimo asiasta ajattelee, mutta en halua sekaantua. Sydäntäsärkevä ajatus on, jos tyttö ei tiedäkään, ettei ole miehelle se ainoa.
ei todellakaan! ja nämä jotka juoruja levittivät ovat vieläpä jonkinsortin uskovaisia ihmisiä.
Meillä on myös kirjahyllyssä kuva jossa mieheni on oman siskonsa kanssa ja joku oli siitäkin keksinyt alkaa levittää juttua että kyseessä on hänen toinen vaimonsa. Minä olen vieläpä samassa kuvassa!
ap
taidat itsekin olla ulkomaalainen? Kenties Venäjältä? Olette molemmat sieltä? Kamoon nadja, sun miehes pettää sua minkä kerkee, venäläiset ei anna mitään arvoa naiselle. Ja jos miehes on ulkomailta, se ei anna sulle mitää arvoa, olit sitten suomalainen tai joku muu. Jos miehes on pohjoismaista, siihen voi vähän todennäköisemmin luottaa mutta muihin ei.
Tuli heti mieleen että jos Vaasassa ootte niin varmasti pitää paikkansa. Täällä nimittäin tiedän yhden jos toisenkin tapauksen -.-
Ap, et tee tuollaisilla "ystävillä" yhtään mitään. Oikea ystävä olisi kertonut sinulle tästä juorusta jo aikasemmin, ja olisi sanonut juoruilijoille ettei asia pidä paikkaansa saati sitten ollut juorua alkuun panemassa.
Itsekkin laitoin muutamaan tuollaiseen "ystävään" välit poikki kun alkoivat jauhaa ihan ihmeellisiä juttuja omasta ulkomaalaisesta miehestäni.
Ikävää että joidenkin mielestä miehesi on pakko olla huono ja vain sen takia että sattuu olemaan ulkomaalainen. Ihan kuin vain suomalaiset olisivat kunnollisia, ja kaikki muu väestö maapallolla roskasakkia.
Ai niin, ennenkuin joku alkaa huutelemaan mamupatjaa mulle, niin sanottakoon etten asu Suomessa :)
taidat itsekin olla ulkomaalainen? Kenties Venäjältä? Olette molemmat sieltä? Kamoon nadja, sun miehes pettää sua minkä kerkee, venäläiset ei anna mitään arvoa naiselle. Ja jos miehes on ulkomailta, se ei anna sulle mitää arvoa, olit sitten suomalainen tai joku muu. Jos miehes on pohjoismaista, siihen voi vähän todennäköisemmin luottaa mutta muihin ei.
miten ääliömäistä tekstiä.
Arvasin ettei täältä kannata mitään kysellä, täällä on vaan kateellisia ja yksinkertaisia ihmisiä.ap
Itse en jaksa niistä välittää, koska niin kuin näistä vastauksistakin näet, pahantahtoisiin ihmisiin ei toimi se että yrittäisit rauhallisesti selvittää asioiden oikean laidan. Ne jatkavat silti juttujaan, voivatpa lisätä niihin vielä lisäjutun että tämä naisparka on niin sinisimäinen että ihan tuli minulle vakuuttamaan pettäjämiehensä uskollisuutta!
Pääasia että itse tiedätte miten asia on. Ja kun Helsingissä asutte niin täällä ei sentään ole semmoista pikkupaikkakuntien helvettiä että kaikki tietäisivät juorut ja katsoisivat kadulla pitkään.
Ap, et tee tuollaisilla "ystävillä" yhtään mitään. Oikea ystävä olisi kertonut sinulle tästä juorusta jo aikasemmin, ja olisi sanonut juoruilijoille ettei asia pidä paikkaansa saati sitten ollut juorua alkuun panemassa. Itsekkin laitoin muutamaan tuollaiseen "ystävään" välit poikki kun alkoivat jauhaa ihan ihmeellisiä juttuja omasta ulkomaalaisesta miehestäni. Ikävää että joidenkin mielestä miehesi on pakko olla huono ja vain sen takia että sattuu olemaan ulkomaalainen. Ihan kuin vain suomalaiset olisivat kunnollisia, ja kaikki muu väestö maapallolla roskasakkia. Ai niin, ennenkuin joku alkaa huutelemaan mamupatjaa mulle, niin sanottakoon etten asu Suomessa :)
kiitos kommentistasi.
Mieheni sanoi jopa että haluaa vielä asian oikeuteen, mutta sanoin että annetaan asian olla eikä aleta riiteleen julkisesti.
Yritetään selvitellä asiaa jollain muulla tavalla vaikka nämä ystävät eivät suostu enää puhumaan asiasta.
ap
Itse en jaksa niistä välittää, koska niin kuin näistä vastauksistakin näet, pahantahtoisiin ihmisiin ei toimi se että yrittäisit rauhallisesti selvittää asioiden oikean laidan. Ne jatkavat silti juttujaan, voivatpa lisätä niihin vielä lisäjutun että tämä naisparka on niin sinisimäinen että ihan tuli minulle vakuuttamaan pettäjämiehensä uskollisuutta!
Pääasia että itse tiedätte miten asia on. Ja kun Helsingissä asutte niin täällä ei sentään ole semmoista pikkupaikkakuntien helvettiä että kaikki tietäisivät juorut ja katsoisivat kadulla pitkään.
Välimatkaa tuollaisiin "ystäviin" ja uusia oikeita ystäviä etsimään.
vaikka asia on heillekin selvitetty ettei jutussa ole mitään perää.
He syyttelee vaan toisiaan ja ei muuta.
ap
Sitä ihmettelen ettei he ole pyytäneet anteeksi
vaikka asia on heillekin selvitetty ettei jutussa ole mitään perää.
He syyttelee vaan toisiaan ja ei muuta.ap
etteivät pyydä anteeksi, koska ei ole mitään anteeksipyydettävää? sitä paitsi sun mieheltä kai niiden pitäis pyytää anteeksi eikä sulta?
Kannattaisi seurata miestäsi tämän huomaamatta muutaman kerran kun sanoo menevänsä vaikka kavereitaan katsomaan. Totuus voi paljastua. On tapauksia, joissa kaksoiselämä on jatkunut jopa vuosikymmeniä puolison tietämättä. Lisäksi joissain kulttuureissa tällaisessa ei nähdä mitään väärää.
"olet kuulemma sanonut, että miehelläni on toinen nainen ja lapsi. Miksi olet näin sanonut?" Jos vastausta ei kuulu, välit poikki. Voihan olla, että joku muu on valehdellut ystävällesi.