Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on ulkomaalainen.. hänestä kiertää ikäviä juoruja

Vierailija
27.06.2012 |

Eräs ystäväni oli kertonut minun siskolleni että miehelläni on kuulema varman tiedon mukaan toinen nainen ja hänen kanssaan lapsi.

Siskoni kertoi asiasta äidilleni ja hän kertoi minulle. Tämä juoru oli liikkunut kaupungissa jo pari vuoden ajan ja moni oli siitä kuullut, mutta kukaan ei ollut aiemmin kertonut asiasta minulle.

No minä olen sata varma ettei mielläni oli toista perhettä missään ja tästä en halua spekuloida. Meillä on hyvä ja avoin suhde. Mitään suuria ongelmia ei ole ollut, olemme olleet naimisissa 8 vuotta.

Minua vaan risoo se että minulle tai meille itselle ei ole asiasta kerrottu yhtään mitään, vaikka asian on joku varmaksi sanonut ja siitä on aika moni tiennyt.

Miehenikin on asiasta hyvin loukkaantunut ja sanoi että minun pitää miettiä onko tämä juoruava ystäväni minun oikea ystäväni edes.

Miten minun pitäisi asiaan suhtautua?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mickes fnaskin tunnistaa kirjoitustyylistä ja sanavalinnoista.

Vierailija
42/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla vähän juntti :D))

Mitä se hoonaaminen on?

jotain alakulttuuri slangia?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se hoonaaminen on?

ap

joka kirjoittelee tänne silkkaa huomiohakuisuuttaan. Sen näkee siitä, että vastaa provoihinkin ja siis nimenomaan niihin. Jos ap:lle tää keissi olisi tärkeä, hän jättäisi provot omaan arvoonsa ja vastaamatta. Vaikka hän sanoo, ettei viitsi kommentoida ja haluaa asiallisia vastauksia, hän toivoo nimenomaan näitä,joihin vastaamisesta saa kicksejä.

Vierailija
44/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parmepi yksinäinen kuin yksinkertainen.

ap

Vierailija
45/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin yksi mies sanoi, että on lentäjä. Oli mies kerran lentänyt somaliasta Suomeen. Stuertti jos on niin voi olla myös miesystävä jota hoonaa, sanoo menevänsä kaverilleen, mutta panevat toisiaan viemäriputkeen minkä ehtivät. Miksi ei enää toimi stuerttina?

Mun entinen Kosovon albaani miesystävä joka aina puhui siitä että on ollut yrittäjä, että hänellä on ollut suosittu ravintola. Kertoi ihan yksityiskohtaisesti tästä ravintolasta ja sen pyörittämisestä joten en nähnyt mitään syytä epäillä - itse en varmaan edes pystyisi ihan vaan mielikuvituksesta sellaista keksimään. No sitten tuli tarve hakea oleskelulupaa ja minäkin ne paperit näin, niissä herran ammatti oli tarjoilija. Eräs sen tuttu sitten sanoikin kun kysyin että ei sillä koskaan mitään omaa yritystä ole ollut.

Vierailija
46/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä katkaisisin välit näihin kavereihin"

Mikäli ei ala kavereiltasi nyt löytymään vahvaa näyttöä, johon ovat olettamuksensa toisesta perheestä perustaneet, niin ottaisin reippaasti etäisyyttä. Välejä ei tarvitse toki poikki laittaa, mutta ole varovainen, mitä heille kerrot ja miten. Itse pitäisin tyyppeihin muodolliset välit - siitä voi olla myöhemmin hyötyä.

Vierailija
47/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanen kysyä, mitä oletusarvoa sun miehesi ulkomaalaisuudella on tässä asiassa? Onko se jotenkin kamalampaa, kun ULKOMAALAISESTA levitetään juoruja..voin kertoa pienen salaisuuden, syntyperäisistä suomalaisistakin levitellään juoruja ;) Joskus jopa ULKOMAALAISET saattavat levittää niitä ;) Mitäs siitä sanot? Ikävä tilanne, mutta jotenkin on ihan naurettavaa ilmoittaa miehensä ulkomaalaisuus..ihankuin se nyt olisi jotenkin kamamalampaa..huoh.

Vierailija
48/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se hoonaaminen on?

ap

Vierailija
49/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteyttä, mutta en katkaise välejä kokonaan, mutta otan reippaasti etäisyyttä. Olen tuntenut heidät jo useita vuosia.

Onneksi on muitakin ystäviä, ja paras ystäväni on kuitekin minun oma mies.

ap

Vierailija
50/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanen kysyä, mitä oletusarvoa sun miehesi ulkomaalaisuudella on tässä asiassa? Onko se jotenkin kamalampaa, kun ULKOMAALAISESTA levitetään juoruja..voin kertoa pienen salaisuuden, syntyperäisistä suomalaisistakin levitellään juoruja ;) Joskus jopa ULKOMAALAISET saattavat levittää niitä ;) Mitäs siitä sanot? Ikävä tilanne, mutta jotenkin on ihan naurettavaa ilmoittaa miehensä ulkomaalaisuus..ihankuin se nyt olisi jotenkin kamamalampaa..huoh.

jos mieheni olisi suomalainen. Nämä jutut liittyy nimenomaan siihen hänen ulkomaalaisuuteensa ja erilaisuuteensa, eli tarkemmin olettamuksiin hänen erilaisuudestaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi