Mieheni on ulkomaalainen.. hänestä kiertää ikäviä juoruja
Eräs ystäväni oli kertonut minun siskolleni että miehelläni on kuulema varman tiedon mukaan toinen nainen ja hänen kanssaan lapsi.
Siskoni kertoi asiasta äidilleni ja hän kertoi minulle. Tämä juoru oli liikkunut kaupungissa jo pari vuoden ajan ja moni oli siitä kuullut, mutta kukaan ei ollut aiemmin kertonut asiasta minulle.
No minä olen sata varma ettei mielläni oli toista perhettä missään ja tästä en halua spekuloida. Meillä on hyvä ja avoin suhde. Mitään suuria ongelmia ei ole ollut, olemme olleet naimisissa 8 vuotta.
Minua vaan risoo se että minulle tai meille itselle ei ole asiasta kerrottu yhtään mitään, vaikka asian on joku varmaksi sanonut ja siitä on aika moni tiennyt.
Miehenikin on asiasta hyvin loukkaantunut ja sanoi että minun pitää miettiä onko tämä juoruava ystäväni minun oikea ystäväni edes.
Miten minun pitäisi asiaan suhtautua?
Kommentit (50)
paitsi töissä. On illat kotona, käymme kyllä pyöräilemässä ja yhdessä kuntosalilla muutaman kerran viikossa.
Joten jos toinen perhe on jossain niin taitavatpa harvoin nähdä perheenpäätä, ja rahallista avustustakaan eivät saa koska me ostimme juuri oman asunnon ja kaikki ylimääräiset varat menee sen maksamiseen.
Se mistä hän on kotoisin, ei ole tässä asiassa merkityksellistä.
ap
minkälainen kulttuuri- yms tausta miehelläsi on
NIIN MITÄ VÄLIÄ?
taidat sittenkin itsekin ap epäillä
koska se on jostain sellaisesta maasta ja kulttuurista, jossa on enemmän kuin todennäköistä että on moniperhemeininki.
IT'S SO MALI
minkälainen kulttuuri- yms tausta miehelläsi on
jokainen ihminen on yksilö.
Jokaisella ihmisellä on omat moraaliarvot.
ap
hän on hyvin komea mies ja työskenteli erään lentoyhtiön stuerttina kun tapasimme.
Luulen että juuri tämä komea ulkomuoto, ulospäinsuuntautuneisuus ja kansainvälisyys synnyttää sitten tälläisiä epäilyjä ja puheita.
ap
NIIN MITÄ VÄLIÄ?
taidat sittenkin itsekin ap epäillä
tällä lailla toimii vaikkei olisikaan perää. Mä en kyllä pystyisi olemaan tuollaisten ihmisten kanssa ystävä enää moisen kuprun jälkeen. Mieti omalle kohdalles.
Inhottavia "ystäviä", jos tuollaisia juttuja levittelevät. Sinuna sanoisin niille suorat sanat, enkä olisi enää tekemisissä. Tai ainakin ottaisin etäisyyttä siihen asti, että älyävät pyytää anteeksi.
hän on hyvin komea mies ja työskenteli erään lentoyhtiön stuerttina kun tapasimme.
ap
Ei siis enää tee stuertin töitä, eli olisi paljon työkeikkoja ja poissa kotoa? Meinaan jos on, siinähän tietysti juoruilijoille lähtökohta spekuloida tällaisia asioita...
Itse olin mieheni (suomalaisen) tavatessani matkaopas, ja hän kuuli kavereiltaan vaikka mitä "läppää" gigoloista jne.
on tässäkin takana.
Miehesi on liian erilainen, ja suomalainen ei osaa sellaisia laittaa muualle kuin yhteen samaan lokeroon.
miten ääliömäistä tekstiä.
Arvasin ettei täältä kannata mitään kysellä, täällä on vaan kateellisia ja yksinkertaisia ihmisiä.ap
sun miehestä perättömiä huhuja? missä sun logiikka on?
miten ääliömäistä tekstiä. Arvasin ettei täältä kannata mitään kysellä, täällä on vaan kateellisia ja yksinkertaisia ihmisiä. ap
sun miehestä perättömiä huhuja? missä sun logiikka on?
ja täällä ollaan kyllä kateellisia jos jollakin on hyvä mies, olipa se suomalainen tai ulkomaalainen.
ap
ulkomaalainen mies = uskoton kaksinaamainen peluri.
stuertti = homo.
mies myöhästyy päivälliseltä 15 min. = sillä on jossain toinen nainen.
mies vie roskat ulos ja viipyy 5 min. = sillä on toinen nainen jossakin.
miehen puhelinlasku on tavallista suurempi = sillä on toinen nainen.
mies vie autonsa pesuun = sillä on toinen nainen.
mies vaihtaa sukat kaksi kertaa viikossa sen yhden kerran sijaan = varma merkki, sillä on toinen nainen.
Ap ja joku toinen on jo syyttäneet kateudesta ilmeisesti palstalaisia ja sitten noita ystäviä.
Mistä tässä pitäisi kateellinen olla? Siitäkö, kuten aiemmin joku jo kirjoitti, että Ap:n ystävät levittävät tuollaisia juoruja? Että eivät ole oikeita ystäviä? Siitäkö, että mies on ulkomaalainen? Ap:n sanojen mukaan komea ja tehnyt lentoemon töitä?
Kertokaa nyt joku mulle mistä meidän pitää tuntea kateutta kun itse en sitä näe.
Lukutaidoton mamu pettää aina, lukutaitoinen vielä varmemmin.
Ap ja joku toinen on jo syyttäneet kateudesta ilmeisesti palstalaisia ja sitten noita ystäviä. Mistä tässä pitäisi kateellinen olla? Siitäkö, kuten aiemmin joku jo kirjoitti, että Ap:n ystävät levittävät tuollaisia juoruja? Että eivät ole oikeita ystäviä? Siitäkö, että mies on ulkomaalainen? Ap:n sanojen mukaan komea ja tehnyt lentoemon töitä? Kertokaa nyt joku mulle mistä meidän pitää tuntea kateutta kun itse en sitä näe.
tämä koskee niin miehiä kuin naisiakin täällä Suomessa.
Minullekin yksi mies sanoi, että on lentäjä. Oli mies kerran lentänyt somaliasta Suomeen. Stuertti jos on niin voi olla myös miesystävä jota hoonaa, sanoo menevänsä kaverilleen, mutta panevat toisiaan viemäriputkeen minkä ehtivät. Miksi ei enää toimi stuerttina?
Ainoastaan syyte kunnianloukkauksesta katkaisee huhuilta siivet.
Kumpikin ystäväsi on törkeä, mutta erityisen törkeä on tämä, joka levitti perättömän jutun siskollesi. Toisin sanoen halusi jutun sinun korviisi, koska kertomisesta lähisukulaiselle ei ole mitään muuta järkeä. HÄn halusi siis satuttaa teitä.
Minä tekisin niin, että pyytäisin ns. ystävät yhdessä kahville ja kertoisin, että mieheni on nostamassa heitä vastaan syytettä kunnianloukkauksesta ja että onko heillä mitään syytä, miksi näin ei kannattaisi toimia. Voipi olla, että se anteeksipyyntö sieltä luikahtaisi.
Välejä en pitäisi enää kumpaankaan, ellei mieheni nimenomaan toisin toivoisi. Ilkeiden juorujen tavoitteena on ainoastaan satuttaminen. Niiden levittäminen on niin törkeää toimintaa, että en tosiaan antaisi sitä anteeksi ihan tuosta vaan.
ja kai aikuset ymmärtäää että heidän tulisi pyytää anteeksi nimenomaan MIEHELTÄNI, totta.
ap