Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EVVK koko ruoanlaitto näin kesäaikaan, salaattilinja kävisi mutta lapset vaatii toki muuta

Vierailija
24.06.2012 |

Kouluikäisiä ovat ja syövät kuin hevoset, harmi ettei ole grilliä tmv vaan pitää aina tuota uunia kuumentaa. Tai liesiä, huoh://

Itse voisin mennä salaattilinjalla tyystin.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka jaksaa syödä salaatteja päivästä toiseen?

Vierailija
2/41 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä saavat itse paistaa nakkien tms ja kananmunien kanssasitten kun onnälkä...



Minä olen viimeisilläni raskaana ja tämä loppuaika ollut erittäin hankalaa ja en ole pystynyt ruokaa laittamaan joka päivä mutta yuo systeemi toimii meillä,

Myöskin teen väillä ison makaronilaatikon josta saavatmikrottaatai paistaaitselleen ku nälkä iskee.



Heitäppäs muuten oman salaattis joukkoon muutama paistettu uusi peruna, nam!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme hommaa, kun ruoakilusta tehdään niin vaikeaa. Ei kaikkea ole pakko itse syödä.

Vierailija
4/41 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ollut se että olisi itse pakko syödä niitä tekeleitään vaan se ettei huvittaisi tehdä niitä tekeleitä ylipäätään ollenkaan.

ap*vääntää ratakiskoa*

Ihme hommaa, kun ruoakilusta tehdään niin vaikeaa. Ei kaikkea ole pakko itse syödä.

Vierailija
5/41 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin myös vetää kesän kasvislinjalla. Rakastan salaatteja ja mikäs niitä on tehdessä kotimaisista tuoreista kasviksista. Lapset tarvii toki tukevampaa evästä, mutta kypsyttää aina vääntää kuumassa keittiössä isoja ruokamääriä. Tässä viestissä ei ollut oikein muuta kuin se, että tiedän tunteen :D

Vierailija
6/41 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia perunoita menee iso kattilallinen aina kerralla, ovat niin herkkua:)

ap

Siitä saavat itse paistaa nakkien tms ja kananmunien kanssasitten kun onnälkä...

Minä olen viimeisilläni raskaana ja tämä loppuaika ollut erittäin hankalaa ja en ole pystynyt ruokaa laittamaan joka päivä mutta yuo systeemi toimii meillä,

Myöskin teen väillä ison makaronilaatikon josta saavatmikrottaatai paistaaitselleen ku nälkä iskee.

Heitäppäs muuten oman salaattis joukkoon muutama paistettu uusi peruna, nam!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/41 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli väkräät siellä kyökissä tuplamäärän kun teet tuhdimpaa apetta lapsille ja ehkä miehelle ja sitten sitä salaattia.

ap

Voisin myös vetää kesän kasvislinjalla. Rakastan salaatteja ja mikäs niitä on tehdessä kotimaisista tuoreista kasviksista. Lapset tarvii toki tukevampaa evästä, mutta kypsyttää aina vääntää kuumassa keittiössä isoja ruokamääriä. Tässä viestissä ei ollut oikein muuta kuin se, että tiedän tunteen :D

Vierailija
8/41 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan että salaattia nyt tässä vaiheessa kaikille. Kyllä ne sillä elävät. Pitää vaan olla sitten ihan tuhottomat määrät sitä salaattia. Voivat luultavasti lapset ja mieskin paremmin, kunhan kalkin ja proteiinin saannista ja D-vitamiinista pidetän silti huolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/41 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vainko kesällä teet salaattejakin?

Vierailija
10/41 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kesät on helpointa ruuanlaittoaikaa, koska mies on aina vastuussa grillaamisesta. On itse sen vastuun ottanut muuten. Grillissä tulee sitten lihat, kanat, kalat, kasvikset ja juustotkin.



Mä sitten teen vaan sen salaatin ja keitän perunat/makaronit/riisit muksuille.



Suosittelen siis grillin hankkimista, jos se on kuitenkin mahdollista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/41 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sille jokin elämääkin suurempi kynnyskysymys ja kyllä, siitä on aika monta kertaa kitkerää sanansäilää käyty.

ap

Mulle kesät on helpointa ruuanlaittoaikaa, koska mies on aina vastuussa grillaamisesta. On itse sen vastuun ottanut muuten. Grillissä tulee sitten lihat, kanat, kalat, kasvikset ja juustotkin.

Mä sitten teen vaan sen salaatin ja keitän perunat/makaronit/riisit muksuille.

Suosittelen siis grillin hankkimista, jos se on kuitenkin mahdollista!

Vierailija
12/41 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

vainko kesällä teet salaattejakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/41 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pointin perässä ei aina mennä, sehän tuli jo aikaa sitten selväksi, säälittää

Vierailija
14/41 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaikka se olisikin varsin suotavaa ja sopisi siihen käsiteltävään asiaan *vinkvink*

ap

pointin perässä ei aina mennä, sehän tuli jo aikaa sitten selväksi, säälittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/41 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sille jokin elämääkin suurempi kynnyskysymys ja kyllä, siitä on aika monta kertaa kitkerää sanansäilää käyty.

ap

Mulle kesät on helpointa ruuanlaittoaikaa, koska mies on aina vastuussa grillaamisesta. On itse sen vastuun ottanut muuten. Grillissä tulee sitten lihat, kanat, kalat, kasvikset ja juustotkin.

Mä sitten teen vaan sen salaatin ja keitän perunat/makaronit/riisit muksuille.

Suosittelen siis grillin hankkimista, jos se on kuitenkin mahdollista!

Salaattiin voi sitten paistaa vaikka kanafileitä. Tai keittää kananmunia. Monenlaisia juustoja voi laittaa (leipäjuusto, feta, mozzarella), niistä saa hyvin energiaa. Jne.

Ja jos mies sitten kaipaa tuhdimpaa, saa luvan opetella tekemään.

Vierailija
16/41 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kai itsekään syö pelkkiä kasviksia siinä salaatissa. Tuossa ylempänä jo olikin: juustoa, kanaa, savukalaa... Miksei tuolla mies ja lapsetkin pysy hengissä, samaa lajia se nainenkin on?

Vierailija
17/41 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

patoja jne. ei tartte joka päivä kokkailla vaan helposti lämmität tai lapsetkin lämmittää itse.

Vierailija
18/41 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teenkin seur vkon ajan mm mozzarellasalaattia, kanaceasar-salaattia ja savukalasalaattia.

Ja leipäjuustosalaattia...

ap

et kai itsekään syö pelkkiä kasviksia siinä salaatissa. Tuossa ylempänä jo olikin: juustoa, kanaa, savukalaa... Miksei tuolla mies ja lapsetkin pysy hengissä, samaa lajia se nainenkin on?

Vierailija
19/41 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joudut kyllä jossain kohtaan silti käyttään sitä uunia tai liettä, tuskin sinäkään pelkkiä kasviksia siinä aina käytät? Jos kanasalaattia teet, joudut varmasti paistamaan ne kanat...



TYkkäätkö muulloin tehdä ruokaa? Eli miksi se on kesällä niin ikävää?

Vierailija
20/41 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan aiemmin jo tuli tosi hyvä vinkki, että teet HELPPOJA ruokia, laatikot, kiusaukset yms. Kyllä lapset (ja mies) tarvii muutakin kuin kylmää salaattia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi