Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Vierumäen ala-aste, Vantaa - kokemuksia?
05.06.2012 |
Pyytäisin kommentteja/kokemuksia Vierumäen koulusta. Opetuksen taso, puututaanko kiusaamiseen, saako tukiopetusta, suomenkielisten osuus oppilaista jne jne. Kiitos!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa