Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EVVK koko ruoanlaitto näin kesäaikaan, salaattilinja kävisi mutta lapset vaatii toki muuta

Vierailija
24.06.2012 |

Kouluikäisiä ovat ja syövät kuin hevoset, harmi ettei ole grilliä tmv vaan pitää aina tuota uunia kuumentaa. Tai liesiä, huoh://

Itse voisin mennä salaattilinjalla tyystin.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusi pitää nälän pois toisin kuin joku lehmän ruoka

Proteiini ja rasva pitävät nälän poissa. Eihän perunassa ole edes oikein mitään ravintoaineita. Pelkkää turhaa tärkkelystä joka väsyttää, vihanneksissa on sentään vitamiineja, kuitua ja makua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla