Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
EVVK koko ruoanlaitto näin kesäaikaan, salaattilinja kävisi mutta lapset vaatii toki muuta
24.06.2012 |
Kouluikäisiä ovat ja syövät kuin hevoset, harmi ettei ole grilliä tmv vaan pitää aina tuota uunia kuumentaa. Tai liesiä, huoh://
Itse voisin mennä salaattilinjalla tyystin.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Proteiini ja rasva pitävät nälän poissa. Eihän perunassa ole edes oikein mitään ravintoaineita. Pelkkää turhaa tärkkelystä joka väsyttää, vihanneksissa on sentään vitamiineja, kuitua ja makua :)