Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saunotteko mökillä kimppasaunassa, miehet ja naiset

Vierailija
20.06.2012 |

erikseen tai pariskuntina?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla ihmisellä jotain vakavia ongelmia jos on niin perverssi ettei pysty saunassa luonnollisesti olemaan alasti. Paikassa ei mitään seksuaalista ole vaan ja ainoastaan rentoutuminen ja puhdistautuminen. Aika erikoista porukkaa. Asutteko jenkeissä?

Vierailija
2/52 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla ihmisellä jotain vakavia ongelmia jos on niin perverssi ettei pysty saunassa luonnollisesti olemaan alasti. Paikassa ei mitään seksuaalista ole vaan ja ainoastaan rentoutuminen ja puhdistautuminen. Aika erikoista porukkaa. Asutteko jenkeissä?

on sitten niitä vakavia ongelmia (kerrothan niistä lisää, kiitos!), koska meidän mökkisauna on pieni enkä pidä siitä, että "vieraiden" miesten kanssa on saunassa liikkuessa kosketuksissa. siksi saunon mieheni kanssa, en sekasaunassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tule kuuloonkaan.

Vierailija
4/52 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on isompi porukka, niin saunotaan naiset keskenään ja miehet keskenään. Jos vaikka kaksi perhettä, niin joko perheittäin tai sitten niin, että naiset + pari lasta ja miehet+ pari lasta.

Vierailija
5/52 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni ei köy ollenkaan saunassa ja muita naisia meidän perheessä ei ole. Jos naisvieraita niin heille oma vuoro. Pikkutytöt ovat saaneet tulla poikien vuoroon kanssa. Joskus jos sauna on ollut lämpimänä keskellä päivää niin kaikki ovat saaneet mennä sinne, mutta silloin pidetty uikkarit päällä.

Vierailija
6/52 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joidenkin kavereiden kanssa kimppasaunotaan. Mökillä meillä ei käy yleensä kavereita, se on perhemökki.

Vierailija
7/52 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan

Vierailija
8/52 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pariskunnasta

Vierailija
9/52 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyse saunasta tai olohuoneesta. En keekoile alasti keittiössä tai olkkarissakaan vieraiden kanssa. Siksi en tee sitä myöskään saunassa.

Minulla ei ole mitään ongelmia seksuaalisuuteni kanssa. Päinvastoin. Olen täysin sinut.

Perverssiä on minusta saunoa sekasaunassa. Sori vaan. Sauna ei ole mikään erityispaikka.

Usko pois miehet vaklaa sun tissejäs ja majavaasi enivei - vaikka kuinka ollaan "vain" saunassa.

Vierailija
10/52 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

M ä en näe mitään syytä, miksi esittelisin alastonta vartaloani vieraille miehille.Mun kroppa kuuluu mun miehelle, muut katelkoot omia vaimojaan...

Vierailija
11/52 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/52 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin kamala ahdistusongelma nyt kun en suostu missään tapauksessa saunaan alastomien tuttujen, kavereiden tmv. kanssa, vaan ihan naisporukalla tai perheeni kanssa (teinitkin käyvät nais- tai mies saunassa sukupuolensa mukaan).

Tyhä täytyy olla, jos kuvittelee, ettei kukaan katsoisi sinua mitenkään enemmän ollessasi alasti. Varmaan näitäkin on, muttei kiinnosta minua silloinkaan. Sen verran haluan yksityisyyttäni säilyttää ja arvostan muidenkin, enkä ole jakamassa alastonta kroppaani katseltavaksi jokaiselle tutulleni.

Vierailija
13/52 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempina kun ei vielä lapsia ollut tuli yhden tosi läheisen pariskunnan kanssa (jotka asuivat viereisessä kerrostalossa) hankittua yhteinen saunavuoro. Ei vaan viitsitty maksaa kahdesta. Ja mukavampaa se saunominen oli kun sai porukalla juttuja turista. Me oltiin sen verran läheisiä, että jokainen tiesi, ettei tässä nyt ole vaaraa että toisen kalu tai pillu alkaisi liikaa kiinnostamaan. Vaikka toki joskus tuli katsottua kaverimiehen kalua ajatuksella, että "onpa komea", mutta kun ei se loppujen lopuksi ollut sen kummempi kuin omalla miehellä (eri näköinen vaan :) , eikä meidän saunomisissa oikeasti ollut mitään seksuaalista viritettä, niin minusta se oli vain kiva kokemus ja hyvä muisto nuoruudesta.

Vierailija
14/52 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä aina saunottu sekasaunassa alasti.

Se joka meinaa kieltäytyä tai ehdottaa uikkareita on nynny ja ilonpilaaja. Yleinen mentaliteetti on se että eihän siinä ole mitään seksuaalista ja se kuuluu asiaan.

Mutta kaikkihan tietää, että kyllä siellä vähän vilkuillaan kaverin vaimoa tai miestä, vaikkei nyt suoranaisesti mitään himokkaita ajatuksia olisikaan.

Minä en enää nykyään pidä siitä.. Jostain syystä häiritsee että mies näkee ystävieni jokaisen intiimipaikan, kun rennosti saunassa loikoillaan, ja että minunkin pitäisi olla tuijoteltavana.. Kaveriporukka on vaihtunut ja kasvanut ja mukana jo paljon puolituttujakin. Pikkujuttu, mutta minulle sopii sekasauna uikkairen kanssa oikein hyvin.

Vierailija
15/52 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempina kun ei vielä lapsia ollut tuli yhden tosi läheisen pariskunnan kanssa (jotka asuivat viereisessä kerrostalossa) hankittua yhteinen saunavuoro. Ei vaan viitsitty maksaa kahdesta. Ja mukavampaa se saunominen oli kun sai porukalla juttuja turista. Me oltiin sen verran läheisiä, että jokainen tiesi, ettei tässä nyt ole vaaraa että toisen kalu tai pillu alkaisi liikaa kiinnostamaan. Vaikka toki joskus tuli katsottua kaverimiehen kalua ajatuksella, että "onpa komea", mutta kun ei se loppujen lopuksi ollut sen kummempi kuin omalla miehellä (eri näköinen vaan :) , eikä meidän saunomisissa oikeasti ollut mitään seksuaalista viritettä, niin minusta se oli vain kiva kokemus ja hyvä muisto nuoruudesta.

Eikö ikinä tullut seksifiiliksiä kun toisen ukon kanssa lauteilla istui? Tai kun olitte sitten joskus saunan ulkopuolella kahdestaan tekemisissä?

Vierailija
16/52 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kannattaa varautua siihen, että näköpiirissä kuitenkin vilahtaa pari pippeliä. Eiköhän se porukka jotenkin pysyis kiltisti jos joku ihan outo porukan ulkopuolinen olis mukana. Silloin pahin mitä tapahtuis olis ehkä yks helikopteri. [

että sunhan pitäisi kokea itsesi näpäytetyksi ja kokea huonoa omatuntoa kun te niin ajattelemattomia olette häveliäämpiä kohtaan, eikä vaan heittää lisää vettä myllyyn helikoptereista kertomalla... :DD

Vierailija
17/52 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes mielelläni naisten kesken, vain oman perheen. On niin rumat rinnat etten halua niitä esitellä kenellekään.

Vierailija
18/52 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tätä runkoa kelpaa esitellä

Vierailija
19/52 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollistahan niissäkin se alastomuus ja puhdistautuminen on.

P.S. "Paikassa on vaan ja ainoastaan rentoutuminen ja puhdistautuminen" on vähän hono somi. Oletko itse jenkeistä?

Vierailija
20/52 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollistahan niissäkin se alastomuus ja puhdistautuminen on. P.S. "Paikassa on vaan ja ainoastaan rentoutuminen ja puhdistautuminen" on vähän hono somi. Oletko itse jenkeistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan