Saunotteko mökillä kimppasaunassa, miehet ja naiset
Kommentit (52)
Selviän ilmankin, arvon riippuvaiset.
Siellä saunassa riippuu ja roikkuu jos jonkinlaista uloketta.
Kaveriporukalla saunotaan ja uidaan ihan sekaporukassa, osa alasti ja osa uikkareissa (ei todellakaan kenellekään vittuilla, jos ei tahdo alasti olla). Eikä siellä itsellä kyllä mikään tirkistely ole mielessä.
Omien ja miehen vanhempien luona kyläillessä saunomme pariskunnittain, koska niissä talouksissa on näin tapana.
Isommalla sukulaisporukalla saunotaan yleensä siten, että miehet menee saunaan ja naiset valmistaa sillä välin ruokaa. Kun miehet on tullu saunasta niin syödään ja sitten naiset pääsee kylpemään.
kukaan ole sellaista edes ehdottanut. Ei kiinnosta yhtään, mitähän erityisen hauskaa ja mielenkiintoista siinä olisi?
Pääsääntöisesti sekasauna alasti, jos kavereiden kanssa ollaan.
Riippuu tietenkin seurueesta; joskus on nais- ja miesvuorot, jos seurueessa on sellaisia jotka niin haluavat.
En itse osaa pitää tuota sekasaunomista mitenkään kummoisena; niin olemme tehneet parikymppisestä saakka, ja koskaan siinä ei ole ollut mitään outoa, perverssiä tai seksuaalista. Se on sauna, ei sinne mennä toisten vehkeitä tuijottelemaan, vaan nauttimaan löylyistä ja pohtimaan maailmaa!
Jokainen toki tyylillään, ketään ei vinguta tai painosteta mukaan, ja ketään ei myöskään oudoksuta , jos ei sekasaunaan halua.
Pääsääntöisesti sekasauna alasti, jos kavereiden kanssa ollaan. Riippuu tietenkin seurueesta; joskus on nais- ja miesvuorot, jos seurueessa on sellaisia jotka niin haluavat. En itse osaa pitää tuota sekasaunomista mitenkään kummoisena; niin olemme tehneet parikymppisestä saakka, ja koskaan siinä ei ole ollut mitään outoa, perverssiä tai seksuaalista. Se on sauna, ei sinne mennä toisten vehkeitä tuijottelemaan, vaan nauttimaan löylyistä ja pohtimaan maailmaa! Jokainen toki tyylillään, ketään ei vinguta tai painosteta mukaan, ja ketään ei myöskään oudoksuta , jos ei sekasaunaan halua.
ja mulkkuja heiluu naaman edessä ja kaikki ajattelee vaan pesäpalloa. Huijatkaa itseänne jos haluatte, mutta älkää nyt tulko tänne höpöttelemään tyhjiä. Naurettavaa.
saunoo naiset omalla ja miehet omalla porukalla. Itse en sekasaunoista pidä, mutta joskus pakon edessä olen saattanut päätyä. Meillä juhannus porukassa on enimmäkseen väkeä joka ei kykene toisen estyneisyyttä ymmärtämään/kunnioittamaan, mikä on kyllä aika surullista sekin.
Itse lähinnä ihmettelen sitä että kaikki naiset eivät pysty olemaan alasti toisten naisten seurassa vaan haluavat naisten saunassakin uikkarit päälle. Mutta kunnioitan heidän estojaan enkä tee numeroa siitäkään.
Sauna on rentoutumispaikka minulle ja miesseurassa en pysty rentoutumaan siksi ei sekasaunalle (tietysti oman miehen ja poikien kanssa saunan, eri asia)
kaikki käymme tuttavapiirissämme perheinemme saunassa.
Ei ole kyllä kukaan koskaan ehdottanut(eikä kyllä tullut itsellenikään mieleen), että pitäisi mennä kimppasaunaan. Jos olemme vieraisilla tuttujemme mökillä tai he meidän, saunomme kyllä ihan oman perheen kesken jokainen.
Ja ihan suomalaisia olemme.
Täytyy olla ihmisellä jotain vakavia ongelmia jos on niin perverssi ettei pysty saunassa luonnollisesti olemaan alasti. Paikassa ei mitään seksuaalista ole vaan ja ainoastaan rentoutuminen ja puhdistautuminen. Aika erikoista porukkaa. Asutteko jenkeissä?
Että onkohan tässä aiheessa iällä, perhesuhteella yms. merkitystä.
Eli, ikäsi, parisuhdestatuksesi, onko lapsia, miten saunot? Onko aina ollut näin, vai onko asenteesi vaihtunut jossain vaiheessa?
29v, vuosien ja vuosien avoliitto, ei lapsia, aina saunonut kimppasaunassa.
En todellakaan haluaisi tuttuja perheenisiä samaan saunaan minun ja 14v ja 16 v tyttöjemme kanssa. En usko myöskään, että mieheni haluaisi kavereitaan tiirailemaan saunaan muka peseytymisen merkeissä teinityttöjemme tisuja ja alapäätä.
Onneksi meillä ei ole tällaisia tuttuja, jotka haluavat ängetä perheemme kanssa saunaan tiirailemaan teinityttöjämme.
kaikki käymme tuttavapiirissämme perheinemme saunassa.
Ei ole kyllä kukaan koskaan ehdottanut(eikä kyllä tullut itsellenikään mieleen), että pitäisi mennä kimppasaunaan. Jos olemme vieraisilla tuttujemme mökillä tai he meidän, saunomme kyllä ihan oman perheen kesken jokainen.Ja ihan suomalaisia olemme.
Täytyy olla ihmisellä jotain vakavia ongelmia jos on niin perverssi ettei pysty saunassa luonnollisesti olemaan alasti. Paikassa ei mitään seksuaalista ole vaan ja ainoastaan rentoutuminen ja puhdistautuminen. Aika erikoista porukkaa. Asutteko jenkeissä?
Ei ikinä tuttujen kanssa kimppasaunaan. Enkä halua edes kenenkään tutun naisenkaan kanssa saunoa. Se on tosiaan raivostuttavaa, et meet kylään ja siellä vouhkataan heti saunomisesta. Ja suureen ääneen heti, et naiset keskenään saunaan. Ja tosiaan kun kieltäydyt, niin ihme päivittely alkaa. Kun en halua saunoa, niin en halua. Olen sitten varmaan tosi estonen, mut en halua nähdä muita alasti enkä halua tulla nähdyksi edes saunassa. (seksin harrastaminen miehen kanssa on asia erikseen)
Enkä suostuisi, et oma mies harrastais jotain kimppasaunoja perhetuttujen kanssa.
Mulla on tuttavaperhe jossa kaikki saunoo yhtäaikaa. Perheessä tytöt on 21 ja 12. Pojat 18 ja 10. Kaiken huippu oli, et heillä kyläilessä olisin joutunut näiden "lasten" kanssa yhtä aikaa saunaan. En edes omien poikien kanssa sanuno, niin sitten ystäväperheen täysikäsen pojan kanssa. Hei haloo.
Tottakai saunotaan mökillä ja kotona kaikki yhdessä (jos mahtuu).
Meillä ei nimittäin sukulaisia käy vaan vain kavereita ja jos saunaan mennään niin sekaisin vain. Jos hyvin käy niin pääsee vielä naimaankin kaverin muijaa...
Sauna on yliarvostettua.
Joo on mulla diagnosoitu persoonallisuustasolla ongelmia. Olen "pikkuisen" estynyt persoona (ja tämä tekee minusta samlla hyvin epäjenkin). Anteeksi, että olen olemassa, enkä tule kanssanne saunaan. Sehän on teiltä jotenkin pois, mutta en vaan keksi miten. Selviän ilmankin, arvon riippuvaiset.