Saunotteko mökillä kimppasaunassa, miehet ja naiset
Kommentit (52)
en se, että moni mamma on auliisti jakamassa toosaansa ventovieraille yhdeksi illaksi miehille pantavaksi ja nuoltavaksi jos sinkkuna elävät, mutta ystävien ja tuttavien kanssa ei voi saunoa koska siinä voi rinta näkyä. IIk.
Täytyy olla ihmisellä jotain vakavia ongelmia jos on niin perverssi ettei pysty saunassa luonnollisesti olemaan alasti. Paikassa ei mitään seksuaalista ole vaan ja ainoastaan rentoutuminen ja puhdistautuminen. Aika erikoista porukkaa. Asutteko jenkeissä?
Luonnollistahan niissäkin se alastomuus ja puhdistautuminen on.
P.S. "Paikassa on vaan ja ainoastaan rentoutuminen ja puhdistautuminen" on vähän hono somi. Oletko itse jenkeistä?
En ole jenkki, olen aussi. Ylpeänä aina kerron miten suomessa alastomuus on luonnollista ja saunaan ei liity mitään seksuaalista täällä. Olen tainnut ymmärtä väärin.
Minusta on ollut nin ihanaa, että täällä ihmiset ovat luonnollisia.
Täytyy olla ihmisellä jotain vakavia ongelmia jos on niin perverssi ettei pysty saunassa luonnollisesti olemaan alasti. Paikassa ei mitään seksuaalista ole vaan ja ainoastaan rentoutuminen ja puhdistautuminen. Aika erikoista porukkaa. Asutteko jenkeissä?
Mulle alastomuus on perheen kesken ja miehen kanssa luonnollista, mutta olen aika häveliäs vieraiden miesten suhteen, aina. Ei sauna ole poikkeus tähän. En ole koskaan ymmärtänyt, miten esim. ujosta ihmisestä pitäisi saunassa tulla ei-ujo! Aika epäloogista mielestäni, että juuri saunassa ihmisen yleinen suhtautuminen alastomuuteen muuttuisi...
Alastomuus on luonnollista ja näin sen pitäisi olla Suomessakin. Arkailu pois vaikka tiedät naisena / miehenä että seuraava löylyyn tulija voi olla nainen tai mies. Jos itse arkailet sekasaunoa voi olla, että et ehdi saunoa jos lähtö koittaa alta aikayksikön ja näin jäät rannalle ruikuttamaan kun muut lähtevät pois. Ellet ole uskaltanut sekasaunoa niin kokeile edes niin tiedät miltä se todellisesti tuntuu vai onko ystävien puheissa mitään perää vai täyttä soopaa? Rohkea rokan syö! Aina!
[quote author="Vierailija" time="21.06.2012 klo 01:09"]Täytyy olla ihmisellä jotain vakavia ongelmia jos on niin perverssi ettei pysty saunassa luonnollisesti olemaan alasti. Paikassa ei mitään seksuaalista ole vaan ja ainoastaan rentoutuminen ja puhdistautuminen. Aika erikoista porukkaa. Asutteko jenkeissä?
[/quote]
Jenkeissä tai kehäkolmosen sisällä.
tai mieheni kanssa. Vihaan kimppasaunoja.
jotain rajaa ja kunnioitusta täytyy olla.
erikseen tai pariskuntina?
Vaikkakin tekisi mieli yhdessä saunotella..
Jos ton kaikista tavanomaisemman porukan kanssa niin alkuillasta kaikki yhtäaikaa uikkareissa tai alusvaatteissa ja myöhemmin illalla kaikki kimpassa alasti jotka vielä uudestaan saunaan haluavat.
Ei meinaan yleensä onnistu se saunominen tyttöporukalla kun äijät änkee mukaan. Ja loppuillasta saunaan ei päästetä enää sisään jos on uikkarit.
Joskus oli poikien joukossa joku joka ei halunnut tulla nähdyksi alasti ja piti tyyliin odottaa että kyseinen herra sammuu ennen kuin ite pääsi saunomaan.
Ja loppuillasta saunaan ei päästetä enää sisään jos on uikkarit.
Joskus oli poikien joukossa joku joka ei halunnut tulla nähdyksi alasti ja piti tyyliin odottaa että kyseinen herra sammuu ennen kuin ite pääsi saunomaan.
henkistä väkivaltaa ja seksuaalisten rajojen rikkomista. Teidän porukassa ei tosiaan taida olla helppoa olla häveliäs.
että on myös sellaisia kavereita joiden kanssa tyttösaunat ja poikasaunat ovat mahdollisia.
Pariskunnittain käydään ehkä sillon jos ollaan vanhempien kanssa mökillä, kavereiden kanssa yleensä porukkaa on enempi että siihen menisi koko ilta siihen saunomiseen jos pariskuntina tai jopa yksin mentäisiin.
Niin kannattaa varautua siihen, että näköpiirissä kuitenkin vilahtaa pari pippeliä.
Eiköhän se porukka jotenkin pysyis kiltisti jos joku ihan outo porukan ulkopuolinen olis mukana. Silloin pahin mitä tapahtuis olis ehkä yks helikopteri.
Ja loppuillasta saunaan ei päästetä enää sisään jos on uikkarit.
henkistä väkivaltaa ja seksuaalisten rajojen rikkomista. Teidän porukassa ei tosiaan taida olla helppoa olla häveliäs.
mökillä ja kuinka paljon väkeä on saunomassa.
Tuttujen kavereiden kanssa yleensä porukalla, paitsi yksien, kun pariskunnan mies on niin estynyt, ettei kykene.
Jos on vanhempaa sukupolvea paikalla, niin naiset yhdessä ja miehet yhdessä.
Niin ja jos lapsia on mukana, niin silloin perheen kesken.
Olen töissä reilusti miesvoittosessa firmassa, eli miehiä n.90% kun meillä on töissä saunailta (työpaikalla oma sauna), niin yks meidän sihteereistä aina osallistuu myös ja tulee meidän kanssa saunaan. Neitonen on alle 30v, nätti, treenattu kroppa ja siisti kiitorata pimppi. et voitte kuvitella miten miehet kyttää, salaa tietenkin, kun tuijottaminen nyt on epäkohteliasta. Sauna on vielä pieni ja sinne änkee kerralla monta niin välillä melkein syliin istuu. Eli tyttö taitaa olla aika huomionhakuinen, mut me miehet nautitaan katsella.
Olen töissä reilusti miesvoittosessa firmassa, eli miehiä n.90% kun meillä on töissä saunailta (työpaikalla oma sauna), niin yks meidän sihteereistä aina osallistuu myös ja tulee meidän kanssa saunaan. Neitonen on alle 30v, nätti, treenattu kroppa ja siisti kiitorata pimppi. et voitte kuvitella miten miehet kyttää, salaa tietenkin, kun tuijottaminen nyt on epäkohteliasta. Sauna on vielä pieni ja sinne änkee kerralla monta niin välillä melkein syliin istuu. Eli tyttö taitaa olla aika huomionhakuinen, mut me miehet nautitaan katsella.
Sekasaunoista nauttivat ihmiset haluavat luvan kanssa näytellä omaa kroppaansa ja tiirailla toisten. Samaa sukupuolta olevien kanssa vertaillaan mielessä, että olenko parempi vai huonompi, eriä sukupuolta olevien kanssa mietitään, kenen kanssa panisi, jos kukaan ei näe.
Naurettavinta, mitä olen kuullut, on tuo väite, ettei sekasaunassa ole mitään muuta tarkoitusta kuin rentoutuminen ja puhdistautuminen. Jos näin olisi, mentäisiin aina sen poikkeuksen ehdoilla, ei haukuttaisi niitä, jotka haluavat olla uikkareissa tai vaikka saman sukupuolen kanssa saunassa, koska olisi luonnollista saunoa ihan eri kokoonpanoilla. Mutta yleensä sekasaunojille on kauhistus, jos ei saisi sekasaunoa, haukutaan ne "rajoittuneet" nynnyiksi, ivataan ja pilkataan ja teeskennellään, että kyse on jostain tosi luonnonmukaisesta tavasta. Ainoa luonnonmukainen juttu siinä on ihmisen perustarve tirkistelyyn. Sekasauna on tirkistelevien ihmisten taivas. Samat ihmiset tuijottavat ikkunaverhojen takaa naapurien perheriitoja, tutkivat kyläpaikan vessankaapit ja ruokatunnilla olevien työkavereiden kalenterit. Heikkouksia käytetään hyväksi, kun päästään sen kaverin puolison kanssa kahden.
Erityisesti hymyilyttää nämä perheelliset sekasaunojat. Siinä päästään kivasti omaa perhe-elämää karkuun, kun pääsee tirkistelemään naapurin avuja. Niistä voi sitten fantasioida arjen keskellä.
Nimittäin aika harvassa on ne mökkisaunat, jossa riittää neliöitä ja lämmintä vettä siihen, että sinne kerralla änkeää iso porukka.
vaan saunan jälkeen mennään ulos päivänvaloon alasti keekoilemaan, yhdessä uimaan järveen ja kyllä siinä ollaan ihan toisten edessä nakuina, ei enää rivissä lauteilla. Jos tätä pitää "luonnollisena", niin yhtä luonnollista olisi jatkaa koko yhdessäoloaika alasti keikkuen.
Ei kiitos sekasaunoille. En halua esiintyä alasti muiden kuin mieheni ja pikkulasteni edessä. Enkä halua että mieheni esiintyy kikkeli keikkuen muiden naisten edessä.
Mulle on täysin käsittämätöntä tää saunavouhkaus... esim. pari viikkoa sitten olin miehen tuttavien luona, joku 4 pariskuntaa joista ketään en ollu tavannut aiemmin. Sitte alko se vouhkaus "nyt naiset menee saunaan, MITÄ? etkö sä sauno? Tottakai sä saunot! Siis en todellakaan sauno, uppo-outojen ihmisten kanssa, en tykkää ylipäätään saunomisesta.
Sit se helvetin jankutus "kyllä sun nyt täytyy mennä saunaan, on niin hieno sauna ja hyvät löylyt" Siis miksei voi mennä kerralla kaaliin kun sanoo "ei kiitos, en halua saunaan".
en se, että moni mamma on auliisti jakamassa toosaansa ventovieraille yhdeksi illaksi miehille pantavaksi ja nuoltavaksi jos sinkkuna elävät, mutta ystävien ja tuttavien kanssa ei voi saunoa koska siinä voi rinta näkyä. IIk.