Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso haukkui kun tulin baarista kotiin :(

Vierailija
19.06.2012 |

Olin hyvin pitkästä aikaa baarissa tyttöporukalla, ja tulin kotiin kolme kaljaa juoneena, kun reilu vuoden ikäinen lapsemme oli jo nukkumassa.



Sain puolisolta haukut, kun tulen "humalassa kotiin vaikka meillä on lapsi joka kärsii humalaisista aikuisista".



Puoliso ei ole mikään absolutisti, mutta ei hän kyllä juo kuin yhden oluen tai lasin viiniä joskus. aiemmin ei alkoholin käyttöni ole ollut hänelle mikään ongelma, ja lapsen jälkeen en ole kertaakaan ollut humalassa edes ennen tätä.



mielipiteitä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes oli ihan oikeessa.. et kai vielä imettänyt lasta kännissä???

Vierailija
2/12 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadoitko lastenvaunut eteisessä ja sitten maljakon sisällä huutaen täysillä voi vittua? Ei silloin ihmetytä että saat hieman noottia, vaikket olisi juonut kuin korkillisen pilsneriä.



Mutta jos humalatilasi oli oikeasti vain teoreettinen, niin olisit voinut näyttää keskisormea tuolle ukollesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olitpa humalassa ja entä sitten vaikka olisit ollutin? Lapsellahan oli isä siellä hoitamassa joka oli selvinpäin, tais miestä potuttaa nyt vaan se ettei hän ollut matkassa...

Vierailija
4/12 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olisi päästänyt sisään.

Vierailija
5/12 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti tulee kännissä kotiin -> mies mainitsee asiata -> mies on vain kateellinen ja saahan äiti välillä ottaa rennommin!



Isä tulee kännissä kotiin -> vaimo mainitsee asiasta -> mies on juopposika, vastuuton idiootti ja vaimon tulisi heti ottaa ero mokomasta lastenhakkaajasta!



Huomautanpa vain tasa-arvon kannattajille ;)

Vierailija
6/12 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes oli ihan oikeessa.. et kai vielä imettänyt lasta kännissä???


kuka imettää vielä tuon ikäistä? Mielestäni vihainen ihminen on uhkaavampi,kuin humalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti tulee kännissä kotiin -> mies mainitsee asiata -> mies on vain kateellinen ja saahan äiti välillä ottaa rennommin!

Isä tulee kännissä kotiin -> vaimo mainitsee asiasta -> mies on juopposika, vastuuton idiootti ja vaimon tulisi heti ottaa ero mokomasta lastenhakkaajasta!

Huomautanpa vain tasa-arvon kannattajille ;)

Tässä ei nyt ole kyse miehistä ja naisista, vaan siitä, että ap:n kertomuksen perusteella voi olettaa puolison kännihaukkumisia aiheettomiksi (ja vihaisuutta jostain muusta asiasta, ehkä mustasukkaisuudesta, johtuvaksi).

Sama se olisi ollut toisinkin päin.

Vierailija
8/12 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en todellakaan kaatuillut tai huutanut. Ja tulin omasta mielestä ihan ajoissa kotiin, kahden maissa.



ja en enää imetä, vaikka ei siitä nyt ole kuin pari kk kun lopetin sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesta oluesta tuskin tulee kaatokänniin? Tai ehkä jos on pieni ihminen ja tuopit puolen litran, ja onhan niitä vahvempiakin kuin keskiolut olemassa....

No mutta miestä selvästi harmitti kun olit juhlimassa, tuskin ongelma oli humalassa kotiintulo, vaan se, että hn oli kotona lapsen kanssa ja sinä juhlimassa... Ehkä hän pelkää että siellä flirttailit vieraille miehille tms.

Yritä ymmärtää asiaa miehen kannalta, ja kysy vaikka mikä oli todellinen syy suuttumiseen? Kyllä äidinkin pitää päästä

Välillä tuulettumaan, oli se sitten muutama olut hyvässä seurassa, teatteri tai marjastaminen. Mikä kullekin tuo hyvän mielen ja minkä avulla pääsee irti arjen puuduttavuudesta!

Vierailija
10/12 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivottavasti monikin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se juotu määrä ollut ongelma vaan se että kävit ystävien kanssa ulkona. Ja siitä alkaa sun vieroitus ystävistä.

Pistä mielees, ja tulet näkemään.

Vierailija
12/12 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukollas vaan oli ollu ikävä ilta ja purki oloaan sinuun. Jätä useemmin lapsen kans kaksin niin osaavat olla ilmankin sua ja päsäet omiin juttuihin useemmin.