Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan vahannut/vahauttanut kainalokarvojasi?

Vierailija
10.06.2012 |

Itse yritin juuri, ja vaikka kokemusta lähes kaikkien muiden karvojen (kylmä)vahauksesta on jo vuosien varrelta, osoittautui kainalo minua viekkaammaksi. Sattui niin maan saakelisti, ja nuo karvathan kasvaa kukin minne sattuu. Vaikea saada vahaliuskaa menemään kasvusuunnan mukaisesti.



Tuleeko kauneushoitolassa ok tulos?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi