Onko muita, jotka jo täysin kyllästyneitä joulukonvehteihin?
Kommentit (18)
Valitettavasti en. Tänäänkin meni 1 fazerinarasia :(
Aukaisen aina lahjarasiat, mutta sen jälkeen tulee kamala morkkis ja ähky. Voi kun olisikin itsekuria.
Söin just kaks rasiaa pandaa ja lapsille annoin vain marmeladeja. T. läski
No en ole vielä yhtään syönyt ja tuskin syönkään. Minä en ymmärrä yhtään tätä suomalaisten intoa mässäillä suklaalla tai muillakaan karkeilla.
Olen kyllästynyt niihin mitä yleisimmin lahjaksi saa. Mutta on konvehteja joita tulee syötyä niin harvoin että ei niihin oo tullut kyllästyttyä. (kuten Mozart, Ferrero, Lindt)
En ole syönyt ainoatakaan. En juuri pidä suklaasta.
En ole vielä yhtään syönyt, kun paino nousee kilon jo pelkästä ajatuksesta. Jonkun rasian tulen kai joululahjaksi saamaan, ja se ajatus tuo jo toisen kilon. Mitä sen itse rasian syöminen tuo, onkin jo toisen tarinan aihe.
Paino nousee niin herkästi, etten ole vielä niitä ostanut.
Mulla on 3 rasiaa jouluksi, tekisi mieli avata yksi.
Toivon, ettei kukaan anna lahjaksi. Vähän ongelmajätettähän nuo joulun jälkeen on.
Kaikissa rasioissa on yksi tai pari siedettävää konvehtia. Loppurasia pelkkää täytettä.
Lahjoita eteenpäin. Voit kai lahjoittaa niitä noille hyväntekeväisyysjärjestöille, jotka jakavat hävikkiruokaa eli antavat ruoka-apua.
Det skedde ungefär vid sju års ålder.
Siis niitähän on tuhat uutta pakettia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mut niihi perinteisiin joo kyllästynyt kyllä kymmenen vuotta sitte :-)
Vierailija kirjoitti:
Toivon, ettei kukaan anna lahjaksi. Vähän ongelmajätettähän nuo joulun jälkeen on.
Pahvit kartonkiin ja namujen kääreet muoviin.
Ananaskonvehteihin kyllästyin jo ysärillä