Miksi pelkkien poikien äidit on niin katkeria
tyttöjen äideille ja erityisesti yhden (tyttö)lapsen äideille? Huvittavaa. Eikö vaan kannattaisi olla kiitollinen niistä lapsistaan?
Kommentit (134)
Mielestäni poikien kanssa on paljon helpompaa, omat ainakin syövät hyvin, nukkuvat hyvin, ei nirsoilla tai nukuteta tuntikausia, pikku kolhuja ei vinguta päivätolkulla ja jokainen uusi asia ei vie yöunia. Jos tulee riittaa keskenään tai kavereiden kanssa niin voi tulla pikku käsirysy mutta sen jälkeen leikki jatkuu, kavereiden tytöt taas kiukuttelevat toisilleen ja kadehtivat kaikkea jo 6-7 -vuotiaina niin, ettei leikkimisestä tule yhtään mitään. Rasittavaa. Murros- saati teini-ikäisistä pikkupissiksistä puhumattakaan.
[/quote]
...kun en tunne ainoatakaan ja aika laaja kaveripiiri tytöilläni on. Outoa.
pelkkien poikein äidit näyttävät minustakin usein katkerilta, kiukkuisilta ja vihaisiltakin.
en tiedä ovatko.
Jotenkin tuntuu että ovat luovuttaneet oman ulkonäkönsä suhteen, katselkaapa ympärillenne vaikka ostoskeskuksissa.
Usein se väsähtäneimmän näköinen äiti raahaa mukanaan muutamaa vastahakoista pientä poikaa :)
...kun en tunne ainoatakaan ja aika laaja kaveripiiri tytöilläni on. Outoa.
enkä ole alkuperäinen lainauksesi kirjoittaja!
ärähtävät pian. kampaus on lähes aina lyhyet hiukset.
Koska eihän kukaan älykäs ihminen oikeasti luule, että omat kokemukset ovat koko maailma?
Olen kahden pojan äiti enkä ollenkaan katkera. Mutta... olen aika kiukkuinen kun ajattelen yhden helpon lapsen äidin arvostelevan tapojani, kun uskon ettei hän tiedä millaista elämäni kahden vaativan, vahvan lapsen äitinä. Tämä voi tosiaan usein olla yksi tyttö/kaksi poikaa tilanne.
Mulla on kyllä puolipitkät hiukset, meikkiä ja pinkkiäkin päällä joskus vaikka olen pojan äiti. Miten ihmeessä lapsen sukupuoli vaikuttaisi aikuisen naisen meikkaamiseen tai hiustyyliin?? Te ootte niiin pimeitä oikeasti.
Mikä tämä ihmeellinen riita lasten sukupuolesta täällä aina on? En vaan voi käsittää. Eiköhän ne OMAT lapset ole aina rakkaimmat, olivat sitten kumpaa laatua tahansa! Rakastan omaani ainakin niin että sydän pakahtuu, miten kukaan voi kyseenalaistaa toisen äidin rakkautta lapseensa??
miksi pelkkien tyttöjen isät ovat kateellisia poikien isille.
Äiti jää pojan kanssa vähän syrjemmälle, ei pääse osallistumaan niin paljon jne. tai tietysti pääsisi, mutta ne poikien jutut eivät ole niin mielekästä puuhaa useimmille äideille.
Sitten isät jäävät tyttöjen kanssa useimmiten paitsi jääkiekosta, futiksesta, autoista jne. joiden kanssa mies saa taantua takaisin lapseksi. Ei onnistu sama barbien kanssa.
miksi pelkkien tyttöjen isät ovat kateellisia poikien isille.
Äiti jää pojan kanssa vähän syrjemmälle, ei pääse osallistumaan niin paljon jne. tai tietysti pääsisi, mutta ne poikien jutut eivät ole niin mielekästä puuhaa useimmille äideille.
Sitten isät jäävät tyttöjen kanssa useimmiten paitsi jääkiekosta, futiksesta, autoista jne. joiden kanssa mies saa taantua takaisin lapseksi. Ei onnistu sama barbien kanssa.
miksi meillä tytöistä isä saanut kaikkiin harrastuksiinsa kaverin ja mun kaveriksi mun harrastukseen ei ala kumpikaan?
joudun luovuttaa ja alkaa etsiä siihen harrastukseen kaveria perheen ulkopuolelta, vaikka olin aivan varma että jompi kumpi kiinnostuu.
Minä ainakin olen aina toivonut pelkkiä poikia koska pidän niistä. En edes tietäisi kuinka tyttölasten kanssa toimitaan.
Ihania viikareita, reippaita ja toimeliaita.Naapurissa on viisi tyttöä 2-14 vuotiaita, enkä kyllä haluaisi yhtäkään niistä.
Ehkä poikalasten äidit ovat vain helpottuneita ettei tarvitse olla sellaiseten naukulaisten vanhempi.Olen tavannut muutaman tosi hauskankin tyttölapsen, mutta silti pidän ukkeleistani enemmän enkä ole katkera kenellekään heidän lapsistaa koska omat on aina omia ja rakkaimpia.
Tyhmä yleistys sinulta.
tää vois olla mun, paitsi vaan 1 poika.
Hassun hauska ajatus tuo, että kolmen pojan kanssa on vaikeampaa kuin YHDEN tytön. No aivan varmasti on hankalampaa olla kolmen mitä tahansa sukupuolta edustavan lapsen kanssa kuin yhden.
Ja olen siis kahden aivan valloittavan ihanan pojan äiti, jolla on todella pitkä tukka, joskus jopa hiekkalaatikolla meikkiä ja yleensä pukeudun hameeseen tai muuten naiselliseen asuun.
Olen kahden pojan äiti enkä ollenkaan katkera. Mutta... olen aika kiukkuinen kun ajattelen yhden helpon lapsen äidin arvostelevan tapojani, kun uskon ettei hän tiedä millaista elämäni kahden vaativan, vahvan lapsen äitinä. Tämä voi tosiaan usein olla yksi tyttö/kaksi poikaa tilanne.
tyypillisimmilllään...
= "koska sulla on vain yksi lapsi, et voi mitenkään tietää millaista on olla kahden lapsen kanssa".
Yleistetään: yksi lapsi = helppoa
kaksi tai useampi lapsi = vaativaa ja hankalaa
Ei se lasten määrä tee elämästä hankalaa, samat hommat on tehtävä, pyykkikone soi ja ruokaa laitettava, vaikka olisi vain yksi lapsi. Meillä on usein muitakin lapsia viikoloppuja ja lomia viettämässä, ei ole yhtään vaikeampaa.
Toinen räikeä poikalapsien äitylien harhaluulo on, että tytöt olisi jotenkin kiukkuisia tai itkupillejä, juonittelevia tai hankalia. Kun seuraan naapurien poikien touhuja, niin siellä sitä draamaa kuulkaas riittää. Milloin kukakin makaa maassa itkien kippurassa.
Toinen räikeä poikalapsien äitylien harhaluulo on, että tytöt olisi jotenkin kiukkuisia tai itkupillejä, juonittelevia tai hankalia. Kun seuraan naapurien poikien touhuja, niin siellä sitä draamaa kuulkaas riittää. Milloin kukakin makaa maassa itkien kippurassa.
mut sä saat jaella stereotypejas ihan lonkalta?
Vain koska oot tyttöjen äiti? Hahahahah....
Älä katkeruutees tukehdu, ei oo meidän syy jos sulla on saamaton, munaton mies.
jolla on 2 poikaa eikä hän ole yhtään katkera siitä ettei hänellä ole tyttöä.
Toinen räikeä poikalapsien äitylien harhaluulo on, että tytöt olisi jotenkin kiukkuisia tai itkupillejä, juonittelevia tai hankalia. Kun seuraan naapurien poikien touhuja, niin siellä sitä draamaa kuulkaas riittää. Milloin kukakin makaa maassa itkien kippurassa.mut sä saat jaella stereotypejas ihan lonkalta?
Vain koska oot tyttöjen äiti? Hahahahah....Älä katkeruutees tukehdu, ei oo meidän syy jos sulla on saamaton, munaton mies.
viestiketju, siinä on todistetta tarpeeksi. Täällä taas poikalasten äidit haukkuvat tyttölapsia milloin miksikin, omat kullannuppupojat on semmoisia herranenkeleitä...
Ja sinä itsekin syyllistyit juuri tähän, lue oma viestisi, ei tarvi kaivella stereotypioita kovin kaukaa... Tyttölapsen isä = munaton mies? Huh huh voi poloista poijan äityliä... :D
Ja sinä itsekin syyllistyit juuri tähän, lue oma viestisi, ei tarvi kaivella stereotypioita kovin kaukaa... Tyttölapsen isä = munaton mies? Huh huh voi poloista poijan äityliä... :D
Siinä sulle todistusta tarpeeksi.
=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D
Ja sinä itsekin syyllistyit juuri tähän, lue oma viestisi, ei tarvi kaivella stereotypioita kovin kaukaa... Tyttölapsen isä = munaton mies? Huh huh voi poloista poijan äityliä... :DSiinä sulle todistusta tarpeeksi.
=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D
Päästäsi aivan sekaisin. Muista ottaa lääkkeet. Kenellekään en soisi tuollaista äitiä, en tytölle enkä pojalle.
Katkera siksi, että en voinut vakuuttaa ystävääni, jonka mielestä en tiedä äitiydestä mitään, koska minulla on vain poikia.
Katkeruus haihtui onneksi ystävyyden mentyä.
Ihanista pojistani en enää kerro mitään, sillä minua pidetään vain selittäjänä tai näyttelijänä. Olen elänyt heidän kanssaan kuitenkin onnellisen elämän (kel onni on, se onnen kätkekööt). Nyt kun pojat ovat jo isoja nautin iltatähti-tyttösestämme yhdessä ylpeiden isoveljien.
Toinen räikeä poikalapsien äitylien harhaluulo on, että tytöt olisi jotenkin kiukkuisia tai itkupillejä, juonittelevia tai hankalia. Kun seuraan naapurien poikien touhuja, niin siellä sitä draamaa kuulkaas riittää. Milloin kukakin makaa maassa itkien kippurassa.mut sä saat jaella stereotypejas ihan lonkalta?
Vain koska oot tyttöjen äiti? Hahahahah....Älä katkeruutees tukehdu, ei oo meidän syy jos sulla on saamaton, munaton mies.
viestiketju, siinä on todistetta tarpeeksi. Täällä taas poikalasten äidit haukkuvat tyttölapsia milloin miksikin, omat kullannuppupojat on semmoisia herranenkeleitä...
Kun aloituksen ottaa huomioon, niin on aika luonnollista, että moni suivaantuu. Ehkä osa kärjestä menee ihan sinne kohteeseen eli tyttölapsen äitiin/äiteihin, jotka näitä sairaita aloituksia aina tehtailevat.
Sinä julistat kaikkitietävänä, että kaksi lasta menee siinä kuin yksi lapsikin ja että on harhaluuloa, että tytöt olisivat juonittelevia tai hankalia. Sen sijaan se on ihan fakta, että poojat ovat rajuja, hakkaavat ja riehuvat. Huh! Ja olet tyrmistynyt, kun joku älähtää.
Et ainakaan nyt kovin suurilla älynlahjoilla ole varustettu, jos et tajua, että kun provosoi, joku älähtää.
Kerronpa sinulle yhden jutun,ihan vinkiksi. Kaksi ei mene siinä missä yksikin eikä kolme ainakaan. Se, että sinun vierailevat lapsosesi eivät aiheuta hankaluuksia sinun elämääsi, johtuu varmaan siitä, että he eivät asu luonasi. On röyhkeää itseriittoisuutta kuvitella tietävänsä, minkälaista on kasvattaa kolmea lasta yhden lapsen kokemuksen perusteella. Olet ylimielinen ja yksinkertaistat asioita röyhkeästi. Väännät asiat itsellesi mieleiseksi, haukut ja vähättelet ja olet loukkaantunut, kun joku suuttuu.
Ajattelepa vähän, niillä aivoillasi.
T. Ohis
pelkkien poikein äidit näyttävät minustakin usein katkerilta, kiukkuisilta ja vihaisiltakin.
en tiedä ovatko.