Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua onko tää plussa??

Vierailija
05.05.2012 |

http://aijaa.com/0004510132872

Tällaisen testituloksen olen saanut eilen ja tänään. Menkkojen olisi pitänyt alkaa tänään tai huomenna ja siis tänään aamuyöllä alkoikin vuoto. Kuitenkin kuvan testin tein äsken. Olenkohan nyt sitten raskaana, vai tuiko keskenmeno? Voiko ihan kunnon vuotoa olla raskauden alussa? Tai onko toi testi edes plussa?

Ekan lapsen raskaudessa ei ollut minkäänlaista vuotoa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuli hailakka plussa. Käsittääkseni se testi on suht luotettava. Eli uskoisin ainakin olleeni raskaana. Mutta vuotoa on ollut koko päivän ja mshaa juilii.

Onko kellään ollut menkkamaista vuotoa ja kuitenkin raskaus jatkunut??

Ap

Vierailija
2/17 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussaa eli en usko että olet raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen ei tule yhtikäs mitään jos et ole raskaana. Itse plussasin tuollaisen haalean tokassa raskaudessa ja terve poika syntyi laskettuna aikana. Aina ei hormonit hurahda heti kattoon tai testi voi olla hiukan susi. Onneksi olkoon!

Vierailija
4/17 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kiitos,

ap

Vierailija
5/17 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä noista testeistä, minusta selkeimmät ovat esim PregCheckin liuskat (jotka muuten maksavatkin vai 3,99e, ja paketissa kaksi liuskaa....).

Herkkä testiä, ja selkeämpi kuin tuo, jossa kokemukset on ollut että noin haalea viiva ei ole ollutkaan plussa.

Vierailija
6/17 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita kommentteja?

Mistä saa noita preg checkin liuskoja?

ap

Vierailija
7/17 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulemma myös Prismasta, mutta Turjssa en ole ainakaan mistään Prismasta löytänyt...

Sijainti vaihtelee, joissain ne on siteiden vieressä, jossain dödö-hyllyllä, jossain samalla hyllyllä missä on liukkarit ja kortsut.

Vierailija
8/17 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja testituloksesta otetaan vielä innolla vastaan.

Tietääkö kukaan voiko alkuraskaudessa tulla ihan kirkasta veristä vuotoa, ilman että kyseessä keskenmeno?

Ap

Vierailija
9/17 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja testituloksesta otetaan vielä innolla vastaan. Tietääkö kukaan voiko alkuraskaudessa tulla ihan kirkasta veristä vuotoa, ilman että kyseessä keskenmeno? Ap

kannattaa käydä gynellä.

Vierailija
10/17 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä missä on kaikki vitamiinit ja marmeladit :) ihan alahyllyssä

mulla alkoi tulemaan viikko sen jälkeen verta, kun plussasin, soitin sairaalaan, sanoivat, että mitään ei voi tehdä kuin odottaa.. jos mahakipuja tulee niin sitten sairaalaan ja tarkoittaa kekskenmenoa, nyt on 3 v jätkä vieressä :)

minusta tuo näyttää plussalta, mutta minä kans suosittelen niitä halpistestejä :)

Vierailija
11/17 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä missä on kaikki vitamiinit ja marmeladit :) ihan alahyllyssä

mulla alkoi tulemaan viikko sen jälkeen verta, kun plussasin, soitin sairaalaan, sanoivat, että mitään ei voi tehdä kuin odottaa.. jos mahakipuja tulee niin sitten sairaalaan ja tarkoittaa kekskenmenoa, nyt on 3 v jätkä vieressä :)

minusta tuo näyttää plussalta, mutta minä kans suosittelen niitä halpistestejä :)

Vierailija
12/17 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyvät usein luontaistuotehyllystä, en tiedä kyllä miksi...

Vierailija
13/17 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta löytyy netistä googlaamalla useampia kommentteja. Taitaa olla clearbluen testi? Itsekin saanut kahdessa kierrossa saman ohuen viivan, enkä ollut raskaana. Testi antaa jostain syystä usein tuota ohutta viivaa. Jos viiva on paksu, on se plussa. Kierrosta josta raskauduin, sain ihan selkeät viivat,

Vierailija
14/17 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten nega on. Otan osaa. :)

Vierailija
15/17 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/17 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiva on viiva, ei sen värillä ole niin väliä. Ap:n mahdollisesta keskenmenosta en osaa sanoa juuta tai jaata.

Vierailija
17/17 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat siis ennen luontaistuotehyllyssä, enää eivät, vaan löytyvä tuolta hygieniatarvikkeiden puolelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi