Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset tekevät lapsia jos eivät voi

Vierailija
10.06.2012 |

sitoutua toiseen ihmiseen (lapsen isään) edes sen vertaa, että menisivät naimisiin? :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitoutua toiseen ihmiseen (lapsen isään) edes sen vertaa, että menisivät naimisiin? :(

että sitä lapsen isää ei kiinnosta pätkääkää sitoutua siihen naiseen. Ja miks kiinnostaiskaan, miks ostaa koko lehmä jos haluaa vaan mukillisen maitoa?

Vierailija
2/13 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä vaatimukset. Minä en voinut sitoutua edes avoliittoon. Perheitä on nykypäivänä monenlaisia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enempää sitouttaa? :O

Me saatiin kaksi lasta ennenkuin mentiin naimisiin ja oltiin tosiaan sitoutuneita perheenä jo ennen naimisiinmenoakin. Meille yhteiset lapset olivat se tärkein sitouttaja, naimisiin mentiin vain varmuuden vuoksi taloudellisten asioiden takia. Nuorin lapsista syntyi, kun olimme jo naimisissa.

Vierailija
4/13 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ei ollut sitoutunut minuun, kun 7 vuoden yhdessäolon jälkeen saimme lapsen? Olimme asuneet 6 vuotta yhdessä ja ikää oli 28, kun esikoisemme syntyi. Emme ole vieläkään naimisissa ja lapsella ikää 5.

Ihanan mustavalkoinen ajatusmaailma taas, ole ylpeä avarakatseisuudestasi! :)

Vierailija
5/13 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto ei tänä päivänä ole mikään sitoutumisen mitta.

Enemmänkin se on vain juridinen juttu.

Vierailija
6/13 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen vertaa, että menisivät avioliittoon heidän kanssaan, yrittävät taas vannoa täällä ettei avioliitolla ole mitään merkitystä.

Huvittavaa. :=DDD

Vierailija
7/13 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ole varaa mennä naimisiin... :D Pidettiin paremmat bileet sitten heti, kun siihen oli tilaisuus ja vähän rahaa.

Me olimme molemmat opiskelijoita, kun esikoisemme suunnitellusti sai alkunsa. Menimme naimisiin sitten siinä välissä ja muutama vuosi myöhemmin syntyi toinen lapsi. Ja olemme yhdessä edelleen kymmenen vuotta myöhemmin.

Saa vapaasti kivittää :D

Vierailija
8/13 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä neljättä kertaa naimisissa. Miehen serkku kolmatta. Kaikki entiset vaimot ovat pitäneet miehensä, kuten myös mun mieheni, erittäin harvinaisen sukunimen eron jälkeen. En halua missään tapauksessa olla yksi heistä.

Vierailija
9/13 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen isä menee naimisiin jossei voi sitoutua sen vertaa et ilmoittaisi aamulla töihin lähtiessä ettei aio tulla takas moneen päivään,taaskaan?

Mä vedän voiton kynnysmattona olemisesta,istukaa ennen kuin kerron ettette kaadu järkytyksestä.

Mulla ei ole edes aviomiehen ja lapsen puhelinnumeroa koska se ei suostu antamaan sitä.

Joskus mä toivon et lapsi joutuis sairaalaan tai jopa kuolis jotta se joskus tajuaisi että soittamaan voi joutua muustakin syystä kuin kyttääminen.

Mä vihaan mun elämää.

Vierailija
10/13 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen vertaa, että menisivät avioliittoon heidän kanssaan, yrittävät taas vannoa täällä ettei avioliitolla ole mitään merkitystä.

ei ollut kuin juridinen merkitys, mitään sitoutumiseen liittyvää merkitystä emme sillä koe olevan omalta osaltamme. Ja me siis olemme nykyään naimisissa, mutta ei se mitään meidän suhteessamme muuttanut, joten ihan turha nälviä silläkään perusteella.

Vierailija
11/13 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen vertaa, että menisivät avioliittoon heidän kanssaan, yrittävät taas vannoa täällä ettei avioliitolla ole mitään merkitystä. Huvittavaa. :=DDD

Terveisin numero 5.

Vierailija
12/13 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä naimisissa ja olen edelleen sitä mieltä, ettei avioliitolla ole mitään virkaa. Naimisiin mentiin juridisista syistä.

Meillä lapset sitovat kyllä enemmän kuin joku paperinpala.

Vierailija
13/13 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni varmaan menisi, jos minä haluaisin, mutta olemme keskustelleet, ettei meitä kumpaakaan taida juurikaan kiinnostaa. Ehkä joskus myöhemmin.