En ymmärrä ihmisiä, joilla ei ole mielipidettä
mihinkään asiaan, siis omaa kantaa. Nyökkäävät kaikille, ei koskaan eriäviä mielipiteitä. Onko kyseessä tarve tulla hyväksytyksi vai pelko jostain? Mieluummin suorat kommentit edessä kuin epävarmaa nyökyttelyä sen mukaan, kuka kulloinkin paikalla.
Kommentit (161)
Itsellä on paljonkin eriäviä, perusteltuja ja todisteltuja mielipiteitä. Niitä ei vaan voi aina tuoda esille. Ei sillä, että ne ovat laadultaan raakoja tai kummallisia, vaan siksi, että yksinkertaisesti pääsen helpommalla ollessabi hiljaa kuin rupean vänkäämään ihmisen kanssa, joka ei pidä faktoista.
Meitä on täällä moneen, ja sellaista ihmistä ei olekaan, jolla ei ole mielipidettä. He vain tietävät asioita, joita moni ei kykene hyväksymään.
Mutta, jos todellista mielipiteetöntä henkilöä haet, he yleensä vastaavat näin; "Mua ei kiinnosta *lisätty kirosana lauseen loppuun*"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ihmisiä, joilla on mielipiteitä asioista, jotka perustuvat heidän omiin luuloihinsa eikä faktoihin.
Mielipiteen ei tarvitse perustua mihinkään. Siksi se on mielipide. Fakta ei ole mielipide.
Olen eri. Minä arvioin ainakin ihmistä pitkälle heidän mielipiteidensä perusteella ja miten he mielipiteensä perustelee. Jos omaa mielipeen että maa on litteä, niin silloin arvioin ihmisen epärationaaliseksi hihhuliksi.
Mielipiteestäsi muodostuu fakta?
Sinullako? Minä en sanonut niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ihmisiä, joilla on mielipiteitä asioista, jotka perustuvat heidän omiin luuloihinsa eikä faktoihin.
Mielipiteen ei tarvitse perustua mihinkään. Siksi se on mielipide. Fakta ei ole mielipide.
Olen eri. Minä arvioin ainakin ihmistä pitkälle heidän mielipiteidensä perusteella ja miten he mielipiteensä perustelee. Jos omaa mielipeen että maa on litteä, niin silloin arvioin ihmisen epärationaaliseksi hihhuliksi.
Ja juuri sinunlaisten takia moni ei halua enää sanoa sitä mielipidettään. Koska he eivät halua, että heitä arvioidaan pitkälle yhden mielipiteen takia. Mistä sinä tiedät onko joku hihhuli, trollailee tai on psykoosissa tai tietää jostain asioista enemmän kuin sinä? Monet mielipiteet, jotka aluksi vaikuttivat täysin hölmöiltä ovatkin osottautuneet oikeiksi. Kuten vaikka se, että todellisuus muuttuu kun sitä tarkkailee. Ennenkuin se todistettiin, niin niitä jotka ajattelivat niin pidettiin hihhuluina. Viimeaikoina varsinkin on tullut esille niin paljon asioita, jotka alkujaan kuulostavat täysin salaliittoteorioilta ja sitten vaan se osoittautuikin oikeaksi. Otit tietysti esimerkiksi tuon litteän maan, koska se on todistettu, mutta moni vetää täysin pitkälle meneviä johtopäätöksiä mielipiteistä ja asioista, joita ei ole edes tutkittu ja tuomitsee niiden esittäjät hihhuleiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette lapsista jolla ei ole ikinä mitään mielipidettä eikä mitään "haluja"? Mulla läheiset lapset on tälläsiä. Vastaus on aina välttävä, ei haluta olla mitään mieltä mistään. Jopa synttärilahjatoivetta kysyin, niin vastaus oli "päätä sinä". No, ei saanut mitään, kun ei mitään halunnut.
Olihan heillä halu. He halusivat, että sinä päätät. Mutta se ei taas sopinut sinulle, joten sinä päätit ettet anna mitään. Mutta se ei ollut se mitä he halusivat, vaan sinä halusit reagoida noin siihen etteivät he tehneet ja sanoneet mitä sinä halusit. Mikä lahja se on, jos sinä vaadit vastineen sille, kuten nyt tuon, että heidän on sanottava ensin toive? Ehkä osa lapsista ei pyydä mitään, koska eivät halua pettyä? No, nyt sinä sitten osoitit hyvin kuinka helppoa on saada lapsi pettymään, jos ei tee mitä sanotaan. Ensi kerralla he sanovat, että tee mitä haluat, koska sinulle on yksi ja sama saavatko he lahjan vai ei. He osaavat jo odottaa ettet anna lahjaa, jos he eivät juokse pillisi mukaan.
Mulle on yleensä ihan sama mitä ihmiset ajattelevat, ja kaikista vähiten kiinnostaa alkaa vielä keskustelemaan jostain mielipiteistä. Siksi en kerro omiani, pääsee paljon helpommalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Jos olet eri mieltä, määrittelehän mikä sukupuoli on.
Sukupuoli on erilaisista geneettisistä, kehityksellisistä, hormonaalisista, fysiologisista, psykologisista, sosiaalisista ja kulttuurisista ominaisuuksista koostuva jatkumo.
Eli mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Oon tollanen joissain asioissa. Johtuu siitä, että mua ei yksinkertaisesti kiinnosta, että onko meillä Pirkon eläkekahveilla suklaa-, mansikka- vai britakakku. Siinä kun jo 6 kollegaa tappelee siitä, että mikä kakku valitaan, niin aivan helvetin sama mulle kunhan se möly vaan loppuisi.
,😂🤣😆hyvin sanottu banaliteetit ei kiinnosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Jos olet eri mieltä, määrittelehän mikä sukupuoli on.
Sukupuoli on erilaisista geneettisistä, kehityksellisistä, hormonaalisista, fysiologisista, psykologisista, sosiaalisista ja kulttuurisista ominaisuuksista koostuva jatkumo.
Huhhuh. Todella sekavaa. Osaat varmasti vastata selventääksesi asiaa. Siis eikö se ole mitään? Onko se kaikki ja miksi se ei voi olla kaikki? Mitä helkkaria se on? Mistä sen tunnistaa? Onhan meilla sairauksiin monia määritelmiä, pakkohan sukupuolestakin on olla. Anna jotain konkretiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja juuri sinunlaisten takia moni ei halua enää sanoa sitä mielipidettään. Koska he eivät halua, että heitä arvioidaan pitkälle yhden mielipiteen takia. Mistä sinä tiedät onko joku hihhuli, trollailee tai on psykoosissa tai tietää jostain asioista enemmän kuin sinä? Monet mielipiteet, jotka aluksi v
Se vasta hölmöä jos en saisi arvioida ihmisiä mielipiteiden perusteella. Meinaatko että pitäisi mukisematta hyväksyä että jonkun mielestä on oikein vaikka pakottaa toinen ihminen seksiin? Just. Jos hihhuli trollailee, niin sitten niin ja jos on psykoosissa on psykoosissa, mutta tottakai minä arvioin ihmistä sen mukaan mitä hän sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette lapsista jolla ei ole ikinä mitään mielipidettä eikä mitään "haluja"? Mulla läheiset lapset on tälläsiä. Vastaus on aina välttävä, ei haluta olla mitään mieltä mistään. Jopa synttärilahjatoivetta kysyin, niin vastaus oli "päätä sinä". No, ei saanut mitään, kun ei mitään halunnut.
Olihan heillä halu. He halusivat, että sinä päätät. Mutta se ei taas sopinut sinulle, joten sinä päätit ettet anna mitään. Mutta se ei ollut se mitä he halusivat, vaan sinä halusit reagoida noin siihen etteivät he tehneet ja sanoneet mitä sinä halusit. Mikä lahja se on, jos sinä vaadit vastineen sille, kuten nyt tuon, että heidän on sanottava ensin toive? Ehkä osa lapsista ei pyydä mitään, koska eivät halua pettyä? No, nyt sinä sitten osoitit hyvin kuinka helppoa on saada lapsi pettymään, jos ei tee mitä sanotaan. Ensi kerralla he sanovat, että te
Jos kysyn: mitä SINÄ haluat syntymäpäivälahjaksi, ja saan vastaukseksi 'päätä sinä'. En minä voi heidän puolesta PÄÄTTÄÄ mitä he haluavat. Meidän halumme on täysin erilaisia. En minä voi mistään tietää mitä joku muu haluaa. Mielestäni tämä on hyvin yksinkertaista. Tottakai voin antaa jotain mitä minä ajattelen heidän haluavan, mitta se ei ollut se mitä kysyttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja juuri sinunlaisten takia moni ei halua enää sanoa sitä mielipidettään. Koska he eivät halua, että heitä arvioidaan pitkälle yhden mielipiteen takia. Mistä sinä tiedät onko joku hihhuli, trollailee tai on psykoosissa tai tietää jostain asioista en
En kuule kiihotu passiivisista miehistä.Olen vanhanaikainen,miehen pitää aina tehdä aloite,aina!
Onnekseni mieheni aina tekeekin aloitteen,jotta minä saan olla seksiobjekti!
Naiset harvoin kiihottuu passiivisista miehisistä,me tykätään olla antavia osapuolia ja palvottuja seksiobjekteja,sinä mies et sitä saa olla!
Toivottavasti viestini meni perille,sr!
Otan osaa sr sinulla on joku toinen ihailija!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, sitä mielipidettä pitää nykyään pidätellä hysteerisemmin kuin pierua.
No tämä. Kaiken maailman uudet Charlie Kirkit on heti ulisemassa että on vain kaksi sukupuolta ja piste.
Ja voke sitä ja voke tätä. Se on nyt muotia.
Siksi ei jaksa sanoa mitään. Ei voi olla mitään mieltä, koska nää suunsoittajat haluaa olla oikeassa.
Tottakai on vain kaksi sukuPUOLTA. Ja myös sukupuoliELIMIÄ on kahta eri sorttia. on Mies ja on Nainen. Mielipiteet on asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä. Kaiken maailman uudet Charlie Kirkit on heti ulisemassa että on vain kaksi sukupuolta ja piste.
Siksi ei jaksa sanoa mitään. Ei voi olla mitään mieltä, koska nää suunsoittajat haluaa olla oikeassa.
Tottakai on vain kaksi sukuPUOLTA. Ja myös sukupuoliELIMIÄ on kahta eri sorttia. on Mies ja on Nainen. Mielipiteet on asia erikseen.
Ai. Mun isä on tunnettu lääketieteellinen tapaus jolla oli vatsassa kohtu ja munasarjat, mutta oli mies munilla varustettuna. Monasarjoihin oli tullut kysta ja epäiltiin vatsakasvainta, niin palkastui että hänellä on osittain naisen sukuelimet surkastuneena sisällä. Olen harvinainen tapaus siinä mielessä että isällä oli perinnöllisesti heikko "itävyys".
Hän oli naismies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Mun isä on tunnettu lääketieteellinen tapaus jolla oli vatsassa kohtu ja munasarjat, mutta oli mies munilla varustettuna. Monasarjoihin oli tullut kysta ja epäiltiin vatsakasvainta, niin palkastui että hänellä on osittain naisen sukuel
Siis kerrot tämän syystä että?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Mun isä on tunnettu lääketieteellinen tapaus jolla oli vatsassa kohtu ja munasarjat, mutta oli mies munilla varustettuna. Monasarjoihin oli tullut kysta ja epäiltiin vatsakasvainta, niin palkastui että hänellä on osittain naisen sukuel
Siis hän siitti sinut. Naisten ei tiedetä kykenevän siittämään. Kaksosia voi kasvaa toisen sisälläkin. Sekin on harvinaista, siltikin kyseessä on yksi henkilö.