Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää olla läski.

Vierailija
09.07.2014 |

Olen vasta 27-vuotias, 165cm pitkä ja painan.... 84kg. Melkein vaikeaa kirjoittaa. Olen oikeasti ihan kaunis mutta läski mikä läski. Aina yritän laihduttaa ja pärjään viikon, kunnes taas tulee joku houkutus ja tämä läskihän sortuu heti ja sitten tuntuu taas vaikealta aloittaa... MIKÄ olisi apu tähän?? Menen ensi vuonna naimisiin enkä todellakaan halua olla mikään lihava morsian. AINA sorrun vaikka aloitan hyvin... 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika mutta painoa 100 ja ikää 10v enemmän.

Vierailija
2/7 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältä herkkuja ja sokereita. Kliseistä mutta totta... ne ovat itse asiassa addiktoivia.

Kun jaksat olla viikon ilman niitä niin niiden himo vähenee. Näin ainakin minulla. Kun muutan elämäntapaani painoatiputtavaksi niin tulee hirveä makean himo, iltaisin tekee mieli ostaa... kun jaksaa viikon taistella makeanhimoa vastaan niin se alkaa vähentyä.    

Vierailija
4/7 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oikeastaan ole edes ongelmana se makeanhimo... Tai no, herkut maistuu myös mutta suurin ongelma on suolainen ruoka. Voisin syödä kattilallisen pastaa pestolla... ja silloin tällöin näin teenkin :( Ap.

Vierailija
5/7 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä sortumisesta kannata masentua ja mielummin ihan rehdisti anna itsellesi yhtenä päivänä viikossa syödä mitä huvittaa niin on helpompi kestää ne muut päivät. Laihtuminen voi olla vähän hitaampaa kuin ankaralla kitudiietillä, mutta helpompaa ja tuloksetkin pysyvämpiä. Parempi muuttaa elämäntavat sellaisiksi joissa voi periaatteessa pysyä loppuelämän pienin muutoksin.

Itse laihdutin reilussa vuodessa vajaat 17kg, viisi päivää viikossa syön terveellisesti ja viikonloput mässäilen. Lähtömitat oli 165cm 77kg ja nyt olen 60,4kg

Vierailija
6/7 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 11:38"]

Mulla ei oikeastaan ole edes ongelmana se makeanhimo... Tai no, herkut maistuu myös mutta suurin ongelma on suolainen ruoka. Voisin syödä kattilallisen pastaa pestolla... ja silloin tällöin näin teenkin :( Ap.

[/quote]

älä vedä noin paljoa hiilareita. syö jotain rasvaisempaa ja proteiinisempaa, tuo kylläisyyden tunteen nopeammin kuin hiilarit. rasvan maku suussa tuo ihmiselle nopeammin kylläisyyden tunteen. 

älä vedä kerralla niin paljoa, tee ruoka jota voi ottaa välipalaksi pari lusikallista silloin tällöin... pitää verensokerit tasaisena.   verensokerin lasku on se mikä tuo nälän tunteen, vältä siis verensokerin nopeaa nostoa koska se johtaa myös nopeaan laskuun (sokerit ja nopeat hiilarit) 

Vierailija
7/7 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 11:38"]

[/quote]

Olisikohan sulla jokin tyhjä aukko elämässäsi, minkä yrität täyttää ruoalla? Minulla toimi se, että laitoin mieheni kanssa välit kuntoon (ennen aika kylmä suhde) ja rupesin käymään salilla liikkumassa. Ensin kyllä ihan väkisin, voi että se oli sitten vaikeeta. Kun alusta selvisin, niin huomasin, etten halunnutkaan syödä kohtuutta enempää. Oikeastaan minulle tuli sellainen vastenmielisyys liiallista ruoan mättämistä kohtaan. Edelleenkin on ihana nauttia hyvästä ruoasta, mutta se näyttää pysyvän nyt kohtuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi