En ymmärrä ihmisiä, joilla ei ole mielipidettä
mihinkään asiaan, siis omaa kantaa. Nyökkäävät kaikille, ei koskaan eriäviä mielipiteitä. Onko kyseessä tarve tulla hyväksytyksi vai pelko jostain? Mieluummin suorat kommentit edessä kuin epävarmaa nyökyttelyä sen mukaan, kuka kulloinkin paikalla.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Näitähän on paljon, jotka ensin kuulostelevat mitä mieltä muut ovat ja ovat sitten aina "yllättäen" ihan samaa mieltä.
Päinvastoin, ovat eri mieltä ja puhuvat sitten sut suohon.
Mulla ei ole mitään tarvetta kertoa mielipiteitäni muille eikä mua senttiäkään kiinnosta muiden mielipiteet oikeastaan yhtään mistään (pl. Oma perhe ja ystävät).
En jaksa vänkäämistä yhtään. Ei kiinnosta.
He ovat sellaisia sims-hamoja jotka miettivät kuvakkeilla ajatuskuplissaan. Vähän kuin nämä protestoijat jotka ei edes tiedä minkä vuoksi protestoivat.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kerro julkisesti mielipiteitäni suuriin yhteiskunnassa pinnalla oleviin asioihin, joku vetää kuitenkin herneet nenään ja alkaa haukkua selän takana. Pienempiin asioihin kerron toki mielipiteeni.
Mutta miksi sinua haittaa, että joku vetää herneen nenään tai haukkuu selän takana? Siis jos sinä olet kuitenkin sanonut oman eriävän mielipiteesi kohteliaalla tavalla haukkumatta muita.
Jos ei tiedä jostain asiasta tarpeeksi, niin on hankala muodostaa mielipidettä. Kaikki ei halua mututuntumalta muodostaa niitä katsos.
Myötäillen usein laiskuuttani.Jos asia ei jaksa millään tavoin kiinnostaa,nyökkäilen ja myötäillen,hoh-hoijaa.
Vain harvat asiat kiinnostavat niin paljon,että jaksan ruveta väittelemään,mukavuus vyöhykkeelle äkkiä,olemaan rennosti ja mukavasti.
Väittely ja riitely on vastenmielistä jos minut pakotetaan epämukavuusvyöhykkeelle väittelemään ja kohtaamaan konflikti saan sellaiset itkupotku raivarit että joudutaan soittamaan viranomaiset paikall!Vihaan sitä jos joku haluaa rikkoa minun pyhän harmoniani!
Kaikki tai jopa useimmat asiat eivät vaadi mielipidettä. Asiat vain "ovat". Toki jos mikään asia ei aiheuta mielipiteitä, se on erikoisempaa.
Ei ole sen paskamyrskyn arvoista alkaa avautua mistään isommasta jollekin puolitutuille, työkavereille tmv.
Joskus olen kuullut ihmisiltä niin typeriä kantoja että mieli tekisi kertoa omani, mutta en halua aiheuttaa isoja konflikteja ihmisten kanssa joita on pakko nähdä säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tai jopa useimmat asiat eivät vaadi mielipidettä. Asiat vain "ovat". Toki jos mikään asia ei aiheuta mielipiteitä, se on erikoisempaa.
Ei ole myöskään tarpeeksi tietoutta maailmasta,kun en ole juurikaan kiinnostunut etsimään asioista tietoa olen laiska!
Ei naisella tarvitse olla vahvoja mielipiteitä.Minä sain sellaisen kotikasvatuksen !Riittää hymyile ja myötäily!
Kaikki käy,kunhan ei tarvitse tapella ,eikä riidellä.Minu lapsuuden perheeni oli sopuisa,koskaan ei riidelty,eikä tapeltu.Meillä uppouduttiin mukavuuteen!
mää vaan hymyilen takas ja sanon ihan sama :D
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tiedä jostain asiasta tarpeeksi, niin on hankala muodostaa mielipidettä. Kaikki ei halua mututuntumalta muodostaa niitä katsos.
sitä voi aina muuttaa lennosta kun saa asiasta selvää. ja viksu tietää kuinka paljon ei tiedä
Väitelkää ja tapelkaa te miehet ja maskuliiniset naiset,ei naisellisten naisten tarvitse omata vahvaa mielipidettä,hymyile ja myötäily riittäköön!
Kaikilla ihmisillä on mielipide. Useimmilla kaksi, se mikä näytetään julkisesti muiden seurassa ja sitten oma oikea mielipide, joka sanotaan ehkä vain lähimmille.
Jos kaikki ihmiset sanoisivat aina oman oikean mielipiteen niin täysi sotahan täällä olisi.
Pelkureita he ovat. Kyttäävät miten tulee toimia tilanteessa jossa saa iskeä puukolla.