Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta Hanna Partanen itse hoikka?

Vierailija
07.06.2012 |

Olen ihmetellyt sitä, että ei hän itse näytä ulospäin siltä, että noudattaisia omia neuvojaan.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns timmiltä ja urheilulliselta.

Vierailija
82/88 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partanen on normaalipainoinen ei hoikka. Ja hyvä niin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juuri tuollaisten mulkkulekurien takia moni jää apua vailla. Tuttavani kärsi vuosia aivan suunnattomista kivuista tuon vähättelyn takia, kivut vaihtoivat paikkaa välillä, sinnitteli työssä silti ja lääkärit pitivät luulosairaana. Sai viimein dg:n sairaslomaa, kunnon kuntoutukset ja lääkkeet ja on lähes toimintakykyinen. Tosin hermokivut vaurioittivat pitkään jatkuneina polvia sen verran pahasti ettei enää entiseen työhönsä kykene. Kyseessä urheilullinen nuorehko nainen.

Vierailija
84/88 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinutkin on vain länsimainen media ja muotiteollisuus aivopessyt luulemaan, että naisen kuuluu olla hoikka tai laiha... Hanki aivot, ap.. ; )

Vierailija
85/88 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitushan ei noilla Partasen neuvoilla ole olla LAIHA vaan TERVE. Niillä on ero. Joku laiheli (vaikka Rihanna) voi olla ihan julmetun huono terveydeltään, kun taas pyöreämpi (vaikka tää Partanen) on taas oikeasti terve. Syö terveellisesti, liikkuu, ei tupakkaa ei viinaa... Rihanna: vetää roskaruokaa, liikkuu kylläkin muttei saa tarpeeksi ravintoa jaksaakseen varsinkaan terveellistä polttoainetta, tupakka jatkuvasti huulessa, vetää viinaa ja kokaiinia.

Vierailija
86/88 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän isot hinkit sillä ainakin on.

Vierailija
87/88 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei terveelliset elämäntavat vielä sitä tarkoita että olisi jotenkin HOIKKA.

Raskausdiabeteksen vuoksi kävin ravintoneuvojalla ekassa raskaudessa ja ko. nainen ei ollut tosiaan mitenkään hoikissa mitoissa. Arvasi ehkä ajatukseni, koska sanoi ääneen, että "en minä tällä ruokavaliolla ole laihtunut, mutta enpä ole lihonutkaan".

:)

Vierailija
88/88 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppaus vs. vt riitaa taas haastaa, niin televiossa oli vuosia karpannut nainen eikä sekään kyllä mikään hoikka ollut, vaan ihan tavallinen pikkuisen pyöreä keski-ikäinen nainen. Moni karppi on varsinainen tankki jopa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä